DBA Wall Of Shame

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 398
Sted: København

Re: DBA Wall Of Shame

Indlæg af JesperS »

Der er vist en i udviklingsafdelingen der kommer til at give kvajebajer i dag :)
Vedhæftede filer
59EB44D4-147B-4219-8D08-422C0E9E783A.jpeg
59EB44D4-147B-4219-8D08-422C0E9E783A.jpeg (149.51 KiB) Vist 3086 gange

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ja - det kan godt være, at de ikke er blevet hacket. Men deres app har kørt mildest talt ustabilt de seneste uger. Så da "Hack"-beskeden kom, så tænkte jeg, at der i det mindste var en forklaring på det. :lol:

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Deres push notifikationer på annonceagenter i iOS har ikke virket længe, i hvert fald ikke for mig. Altså, på den måde at når man trykker på dem, så kommer man ikke videre til annoncen, men blot til en side i DBA appen der staller. Så der er et eller andet der ikke kører. Jeg fik iøvrigt også hack fdsfdsf beskeden + beklagelsen ...
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Interessant. Jeg tog ingen chancer- slettede med det samme appen og sendte dem en mail om at de skulle slette alle mine oplysninger.

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Samme her. Jeg slettede appen og alt mit software på computeren også. Så klippede jeg alt mit tøj i stykker. Og så brændte jeg huset ned og hævede alle mine penge i banken.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

:dollargrin:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg ved godt hvor vanvittigt det lyder :-D Men siden DBA (angiveligt) var blevet kompromitteret, var jeg ikke tryg ved at have mine oplysninger liggende i deres database.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Mike-air skrev:Jeg ved godt hvor vanvittigt det lyder :-D Men siden DBA (angiveligt) var blevet kompromitteret, var jeg ikke tryg ved at have mine oplysninger liggende i deres database.
Kender det godt. Jeg føler mig generelt utryg ved at eksistere.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

david mondrup skrev:
Mike-air skrev:Jeg ved godt hvor vanvittigt det lyder :-D Men siden DBA (angiveligt) var blevet kompromitteret, var jeg ikke tryg ved at have mine oplysninger liggende i deres database.
Kender det godt. Jeg føler mig generelt utryg ved at eksistere.
I feel like this:
9ECF9022-AE5B-4D38-AFFE-2C15F40D51BD.jpeg
Men hvis ikke vi i bakspejlet vidste at det var en intern fuckup, så ville det måske nok også virke mindre paranoid’t at i hvert fald logge ud og slette appen.

Og her kommer så lige en holdning:
Vi bør passe på vores data, og reagere så snart vi har mistanke til at eks. Vores passwords er kompromitteret. Der er ikke kun gode mennesker på nettet.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Hende her sælger nu varen meget godt.... Og hun har da også "et par" andre annoncer :shock:

https://www.dba.dk/bodystocking-bodysto ... 047770690/
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Nicolai skrev:Hende her sælger nu varen meget godt.... Og hun har da også "et par" andre annoncer :shock:

https://www.dba.dk/bodystocking-bodysto ... 047770690/
Jeg støder tit på salgsannoncer af den slags på facebook. Annoncer, hvor der sælges tøj, der fremvises på en måde så det mere fremstår som dating/kontaktannoncer end noget der har noget med selve tøjet at gøre. Mine spam/svindel alarmklokker ringer højt og klart.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

david mondrup skrev: Jeg støder tit på salgsannoncer af den slags på facebook. Annoncer, hvor der sælges tøj, der fremvises på en måde så det mere fremstår som dating/kontaktannoncer end noget der har noget med selve tøjet at gøre.
Ja, det er sikkert meget brugt... Jeg er ikke stødt på det før, men søger så heller ikke på tøj... Og det er desværre nok sjældent den slags billeder dukker op når man skriver "Juno 60" i DBA's søgefelt....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Nicolai skrev:
david mondrup skrev: Jeg støder tit på salgsannoncer af den slags på facebook. Annoncer, hvor der sælges tøj, der fremvises på en måde så det mere fremstår som dating/kontaktannoncer end noget der har noget med selve tøjet at gøre.
Ja, det er sikkert meget brugt... Jeg er ikke stødt på det før, men søger så heller ikke på tøj... Og det er desværre nok sjældent den slags billeder dukker op når man skriver "Juno 60" i DBA's søgefelt....
Det er fandema også for dårligt :-D

Ville dog ikke være ked af at hente en synth hos Xosar:
Billede

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Mike-air skrev: Det er fandema også for dårligt :-D
Ville dog ikke være ked af at hente en synth hos Xosar:
En god indgangsvinkel vil nok være at tage en tiger-bamse med som en lille veninde-gave. Så kunne du også hjælpe hende med at sætte Jupiter-8'eren til, og diskret nævne at 106'erens største force er den analoge STEREO(!) chorus :) Men jeg er helt med på du skal lægge mest vægt på MS-20'eren og forklare, hvor god til er til at patche de forskellige huller.....

Nå, må sgu' hellere komme på arbejde.... :censored:
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
docone
Medlem
Indlæg: 414
Sted: Århus

Indlæg af docone »

Jeg har lovet min mixer et kørekort hvis den ikke begynder at ryge..

Billede
x6 50i 0 60

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Nicolai skrev: diskret nævne at 106'erens største force er den analoge STEREO(!) chorus :)
Lol, godt spottet.

Bizart.

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Hahaha .. en total smadret Bit99 hvor 1 osc ikke virker og en voice ikke virker og outputs er knækket.. hvad mon sådan en skal koste .. tja bum bum hvad med 4.000kr ? :D
Vedhæftede filer
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (66.64 KiB) Vist 2687 gange

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3338
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Jaaa. Måske 400kr. Ikke 4000kr



Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 398
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Var det noget med en gammel Roland groovebox til kun 3000. Anbefales ikke til folk med støvmideallergi. :)
MC808.jpg
MC808.jpg (208.68 KiB) Vist 2557 gange

Medlemsavatar
docone
Medlem
Indlæg: 414
Sted: Århus

Indlæg af docone »

Hvis det nu er kokain rester fra 90’ raves, så er 3000 ret billigt

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

mikkels skrev:Samme her. Jeg slettede appen og alt mit software på computeren også. Så klippede jeg alt mit tøj i stykker. Og så brændte jeg huset ned og hævede alle mine penge i banken.
hahahaha!!

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

JesperS skrev:Var det noget med en gammel Roland groovebox til kun 3000. Anbefales ikke til folk med støvmideallergi. :)]
uugh! den mest latterlige roland box .. . skal bruges computer for at editere halvdelen af parameterne samt sample import.. og så er den bare stor og klodset. Så hvis man alligevel skal have en computer stående hvorfor faaanden skulle man så ha den giga lorte kasse stående også. .. Og er sikker på at med rolands vanlige styr på drivers er det umuligt at koble den til noget som helst idag. .. en dødssejler fra starten. .. meeen den havde motoriserede faders :D .. var også eneste lyspunkt.

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 398
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Pro tip: Hvis du ikke kan finde ud af at tage et billede af din synth uden at få dine fede fødder med, så tag dog i det mindste et par sokker på. :)
JP8000.jpg
JP8000.jpg (110.57 KiB) Vist 2428 gange

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

JesperS skrev:Pro tip: Hvis du ikke kan finde ud af at tage et billede af din synth uden at få dine fede fødder med, så tag dog i det mindste et par sokker på. :)
JP8000.jpg
Fødderne skal slet ikke stikke frem OVERHOVEDET !!!!

Alligevel ser man det igen og igen :-(

Det er SÅ nederen, totalt no-go, næsten lige så kriminelt som at poste fuglefoto der er skudt ved feederen eller i fugle-huset :roll:

:-)
/Dub

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Jeg kunne ærligt talt ikke være mere ligeglad.

Nyt svar