Fiber/Router/Ethernet 6a/løsninger?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Re: Fiber/Router/Ethernet 6a/løsninger?

Indlæg af Holger »

Tak for hjælpen, jeg er blev klogere, men primært klogere på, at jo mere jeg lærer, jo mindre ved jeg :-D

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

.. køb den Cisco RV325 - end of story!
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ingen tvivl, Cisco er godt, men har de fået ordentlig GUI?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

.. det er helt ok! Der er nogle små tåbeligheder i forhold til "Add / Save", men det er jo lidt en set-it-and-forget-it boks, så ikke noget der bekymrer mig; jeg har sjældent fat i den. Oppetiden på min egen er pt. 60 dage, og det er kun fordi jeg skulle slukke relæet for at skifte en loft-lampe ..
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ja jeg har arbejdet med Cisco som rammer 1000 dages oppetid, det spiller bare, og når kunderne beklager sig og giver vores Cisco skylden griner vi lidt, for det er aldrig det der er i stykker..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hippo skrev:.. køb den Cisco RV325 - end of story!
Heh heh, ok.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Så er Cisco RV325 købt. Valgte den "normale" og ikke den helt nye med web filtering. Nok smart, men ikke de ekstra 25% pris værd og vil hellere købe noget der har kørt lidt længere tid på markedet.

Nyt svar