Hvilke film/serier har du set for nyligt?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Alt om musik, musikvideoer, kunstnere, udstyr og musikteori skal postes i de andre respektive fora.
Brugeravatar
K-Bee
Producer
Producer
Sted: Kbh

Re: Hvilke film/serier har du set for nyligt?

Indlæg Skrevet: 4. jan 2018, 11:44

ZoSo skrev:Jeg kom pludselig i tanke om en film jeg så i min ungdom..."DEATH RACE 2000"
sikke noget skuffende bras. :puke:

Jeg har en region 1 2 disc special edition af den film! :shock: Hvorfor ved jeg ikke :lol: - den er nok mest kendt for at have en pre-Rocky Stallone i en af hovedrollerne. Den endte med a blive rebootet til hele 3 film i 00'erne hvor Jason Staton var hovedfigur, og Luke Goss (han var med i Bros :lol: ) i de følgende.
Senest har den oprindelige producer, lav-budgetkongen Roger Corman, taget universet op igen og lavet en sequel til filmen fra 1975 kaldet Death Race 2050. Jeg kan ikke påstå den er bedre end den gamle :lol:

---------------------

Pt ser jeg Supergirl på HBO - den har dilettantiske skuespilpræstationer, so-so effekter og ind i mellem helt latterlige historier. Ikke desto mindre fortsætter jeg med at glo på den :lol:
Brugeravatar
ZoSo
Executive Producer
Executive Producer
Sted: København

Indlæg Skrevet: 4. jan 2018, 19:22

K-Bee skrev:Senest har den oprindelige producer, lav-budgetkongen Roger Corman, taget universet op igen og lavet en sequel til filmen fra 1975 kaldet Death Race 2050. Jeg kan ikke påstå den er bedre end den gamle :lol:

---------------------

Pt ser jeg Supergirl på HBO - den har dilettantiske skuespilpræstationer, so-so effekter og ind i mellem helt latterlige historier. Ikke desto mindre fortsætter jeg med at glo på den :lol:

Jeg tror jeg kan modstå fristelsen at se death race 2050 :-D Åhja dårlige film man godt ved er dårlige. jeg må indrømme at jeg nok samlet har set 2 en halv sharkanado.
Brugeravatar
AvS
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Valby

Indlæg Skrevet: 5. jan 2018, 11:06

They Look Like People (2015)
Tror jeg allerede nu kan sige, at jeg ikke kommer til at se en bedre horrorfilm i løbet af 2018. Var heeeelt vild med denne minimale low budget drama/horror. Der er nærmest ingen cgi eller andre effekter, med med super godt skuespil og især god brug af lyd og stilhed, fik den håret til at rejse sig på mig flere gange. 9/10

Pandorum (2009)
Ok underholdene lidt b-agtig sci-fi horror. Den er ret rodet fortalt, og kampscenerne er ikke til at følge med i, men var ret imponeret, og forundret over hvor godt set-designet var mange steder. Forundret fordi den starter med at se ekstremt billig ud, men efter det så ligner den faktisk en større produktion, med kæmpe store og overbevisende sets, hvorefter den slutter med den værste omgang cgi langscape jeg nogensinde har set. Anyway, så er den ok hvis man vil se noget ala Aliens, Event Horizon. 6/10
Brugeravatar
K-Bee
Producer
Producer
Sted: Kbh

Indlæg Skrevet: 5. jan 2018, 11:45

ZoSo skrev:
K-Bee skrev:Senest har den oprindelige producer, lav-budgetkongen Roger Corman, taget universet op igen og lavet en sequel til filmen fra 1975 kaldet Death Race 2050. Jeg kan ikke påstå den er bedre end den gamle :lol:

---------------------

Jeg tror jeg kan modstå fristelsen at se death race 2050 :-D Åhja dårlige film man godt ved er dårlige. jeg må indrømme at jeg nok samlet har set 2 en halv sharkanado.

Sharknado....der nåede jeg ikke videre end den første! Jeg har det meget svært med film fra Asylum. Egentlig mærkeligt når jeg nu elsker dårlige film :lol:

Tilbage til "After Party"