Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af SustainerPlayer »

Den måtte jo komme. Det positive modsvar til brokketråden! :-D

Jeg lægger ud: Skrev til TV2 Play's support kl. 19.00 angående en fejl i måden de registrerer enheder på.

19.08 kom der svar - og problemet var fixed.

:bow: :banan: :jam:

Sådan!

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Jeg er glad for denne tråd :-D Godt med andet end brok og klage ! Way to go ! God karma :dollargrin:

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Det her er en tråd for mig!!
Jeg ankom tidligere i dag her på citadines i berlin, og de havde opgraderet os til et bedre værelse med alle mulige ekstra ting gratis, siden vi allerede har været her 5 gange :-D

God start på ferien, og så øser det ned og tordner, så min kæreste og jeg skal til at drikke varm chokolade og hygge!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ok, jamen så vil jeg da tillade mig at glæde mig til, at jeg bliver færdig med at klippe trommesamples, så jeg kan komme igang med noget nyt DnB :-D

Generelt, så betyder glæden ved at starte på et nyt musikprojekt super meget for mig, det er altid den del af processen jeg er allermest oppe at køre over. :)

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3219
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Yes, fed tråd! :)
Jeg har lige fået sms fra en jyde, som skal fremleje min hybel, mens jeg er i Oregon. Hun har skrevet under og scannet og mailet kontrakten + overført penge. Det er bare dejligt, at det er på plads.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Dejligt!

Jeg glæder mig over at have tid til sangskrivning igen hen over sommeren, efter et langt tørt forår!

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Jeg glæder mig meget over at have oplevet en mand der erkendte at han hellere ville have god samvittighed end lidt flere penge. Der skal en stor mand til at erkende sine fejl ! 8-)

Min tro på det gode i os alle er både blevet bekræftet og dermed større :-D

Der er sgu håb for Danmarks ungdom :) hurra for det ! :denmark:

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Jeg vil gerne glaede mig over vejret som er saa dejligt. :)
Og min guitar som er saa fed , og min forstaerker som var saa billig og viste sig at vaere genial.
Og at jeg endeligt fik gjort hovedrent. Og at folk var flinke til festen i soendags hvor jeg jammede med de unge upcoming soul/jazz musikere i Lyon, spiste grillmad og spillede Petanque.

Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Indlæg af pedemeyer »

Oh glæde:)
Jeg er så glad fordi jeg omgiver mig med superfede folk:)
Det smitter:)))
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Min fødselsdags gave kom i dag, et par nye Oakley solbriller :-D

http://dk.oakley.com/products/6721/27370

Det hvide stel med rødt glas

Knap en uge for tidligt, men det gør mig ikke noget. :)

Medlemsavatar
jimmi abildgaard
Forum Donator
Indlæg: 982
Sted: Ballerup

Indlæg af jimmi abildgaard »

Jeg vil gerne dele min glæde over at, jeg er færdig med at mixe 10 tracks kun med Harpe spil. :dollargrin:

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Jeg vil gerne glæde mig over en forrygende dag i berlin med min kæreste! Vi fandt en butik der solgte Alva's mande serie (god og billig naturkosmetik som desvære er svært at finde :( ) og så har vi været på guidet tur i en stor gammel bunker. Super spændende at se! Og så har vi været i shokowelt og tanke op med alle mulige ritter sport som man ikke kan få i Danmark, og jeg har købt et ritter sport bag-cover til min samsung xD :lol:

Default avatar
Peter B.
Medlem
Indlæg: 315

Indlæg af Peter B. »

:banan: WEEKEND!!!! :jam:

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Vil gerne glæde mig over at kunne brokke mig uden konsekvenser her på LM :)
Og at Jeg skal en lille tur på landet og nyde solen om lidt.

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Så vil jeg glæde mig over at vi er kommet til Nice, og her er mega varmt! Og det var en rigtig flink buschauffør :-)

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Senest rettet af Vagn Hollund lør 6. jul 2013 11:53, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Og så fandt jeg ud af at der er jazz festival her i nice på mandag, og earth wind and fire spiller deres nye album!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Sol, pyrenæerne i TdF og ny trailer. Livet er skønt. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Min kæreste, og den Svenske sommer, som vi nyder til fulde. Fandt i går endu et smukt sted i nabolaget

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af DUBTEMPLE tors 11. jul 2013 01:20, rettet i alt 4 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hvorhenne i sverige er det? Ser rigtig fedt ud. Jeg har set sådan noget stenbruds-værk (kan ikke huske hvad det var præcis) oppe ved øøøøøøøøøh... Ja i området "omkring" Siljan søen. Er ikke så stærk i svensk geografi.. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Hvorhenne i sverige er det? Ser rigtig fedt ud. Jeg har set sådan noget stenbruds-værk (kan ikke huske hvad det var præcis) oppe ved øøøøøøøøøh... Ja i området "omkring" Siljan søen. Er ikke så stærk i svensk geografi.. :)
Stedet her ligger ca 10 km nord for byen Asa,
/Dub

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Jeg vil gerne glæde mig over at jeg aligevel ikke skal bruge resten af min ferie på at rode med min hackingtosh!

Jeg var kommet til at update et program som den ikke brød sig om jeg opdaterede, så da den genstartede, låste den sig fast med en skærm som jeg efter hånden er blevet dødsens ræd for!
Men jeg gjorde et eller andet, som jeg ikke aner hvad var, og så startede den op helt normalt igen! Jeg har prøvet før at den lavede det der fis, og der var bare ikke noget at gøre, og så måtte jeg bruge 3 dage på at få den til at boote op, så jeg kunne slette styresystemet, og så ellers starte helt fra bunden med at hacke, og installere alle mine programmer og plugins igen. sur røv :puke:

Det bliv jeg fri for denne gang!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg er lige kommet godt hjem fra Kolding området til Holstebro med en nervøs kone ved min side. Da jeg købte min bil fra ny (ca. 6 år siden) tankede jeg 42-43 liter i tanken. Da vi kom til Holstebro i aftes tankede vi 41 liter, (fabrikanten skriver dog at den har en 45 liter tank) jeg pressede den 30km længere end jeg anbefaler hende, så vi åndede begge lettede op over at det lykkedes uden problemer. (jeg er aldrig løbet tør, men hvorfor starte nu)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Stod fem meter foran George Benson i aften
Og bagefter spillede Steve Gadd og en monster bassist som hed Genus :)

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Vagn Hollund skrev:Stod fem meter foran George Benson i aften
Og bagefter spillede Steve Gadd og en monster bassist som hed Genus :)
James Genus??? Han er go' :-D

Glæden: Friværdien stiger og jeg ville kunne sælge min ejerlejlighed for en halv mio mere end jeg gav.
Og så har jeg fundet ud af hvordan man kan have amerikansk og dansk netflix på en gang UDEN at skulle igennem det der unblock-pladder som koster ekstra penge!
Og så smutter kærsten og jeg til paris om 3 uger - what's not to like :dollargrin:

Nyt svar