Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mr. Soundman  
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mr. Soundman »

Smittefar skrev:Det er efterhånden rigtig godt.
Der er måske ligefrem fordele ved, at vælge LED frem for andre typer lys til den slags? Vejer og fylder sådan en væsentlig mindre end andre typer?

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er meget billigere og meget lettere og ikke mindst udvikler det langt mindre varme end en gammeldags lyskilde med samme output.

Jeg brugte to 60W LEDs i er relativt lille rum. Alligevel var jeg på 1/50s, f/6.3 og iso 800. Det svarer vel til 600-1000 W glødepærer. Det ville være varmt.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vil godt glæde mig over hvor pragtfuldt Enhedslisten demonstrerer deres egen dobbelt-moral, godt gået gutter, dobbelt så godt,.. :thumbup:

https://www.dr.dk/nyheder/politik/venst ... -banditter

https://www.dr.dk/nyheder/politik/hoved ... obbeltloen

I sandhed overgår de hermed Carl Holst med flere længder :dollargrin:

Undskyldningerne er omtrent det sygeste jeg har hørt, og jeg har hørt meget, ku ha grædt, men er i grine-humør, tak for underholdning :thumbup:

Nogle få personer fra EL har pt taget afstand, men samlet set lægger de ud med at krybe udenom, hvilket ynkeligt syn,..
/Dub

Medlemsavatar
Mr. Soundman  
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

IMG_8157_B.jpg
IMG_8157_B.jpg (239.21 KiB) Vist 881 gange

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg er lige blevet befriended af Ian Shepherd #fanboijatak

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det her et også meget sejt
#jegsagdejojegvarfanboiBillede

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:thumbup:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Gmails spamfilter fanger ofte for mange mails. Men det er sjovere end alternativet.
helt sikkert IKEA 2.png
helt sikkert IKEA 2.png (12.67 KiB) Vist 839 gange

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så er det min tur til at glæde mig :-)

Den 2 december var sidste dag Pluginbutique havde V-station og Bass-station bundle til forærings-pris 15 bucks

Den slags plejer altid at løbe dagen ud, og lidt til, da man indlægger margin for globale tids-zoner osv

Men mens jeg var i gang med min bestilling røg prisen pludselig op på normalt, hvilket fik mig helt op i det røde feldt :smash:

Jeg skrev en rimelig arrig mail til dem, om at nu havde jeg annuleret HELE ordren, incl Izotope-tingene, at det ikke var OK, bad dem om lige at klappe hesten en anden gang, og lade tingene løbe HELE dagen ud, i alle tidzonner, belærte dem lidt om customer-care, osv, osv,...

Kort sagt jeg var pissed ,.. og min næse var relativt lang :dollargrin:

Nu har jeg så lige modtaget dette:
Sorry to hear you missed the V-Station and Bass Station Bundle deal.

Would you still like to purchase at the deal price? If so, I would be happy to honour this for you.

Best Regards,

Simon
Plugin Boutique Support Team
:thumbup:

Nu er jeg glad igen ,.. det betaler sig en gang imellem at fare i blækhuset :)
/Dub

Medlemsavatar
Hoby
Forum Donator
Indlæg: 514
Sted: Nørrebro

Indlæg af Hoby »

Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet :-D
Mike - det smitter - kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.

Medlemsavatar
Mr. Soundman  
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Jeg vil gerne glæde mig over, at min nytårs-forkølelse efterhånden er ved at være drevet over. :)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hoby skrev:
Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet :-D
Mike - det smitter - kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
Damn! 13 år er sku ikke så lidt :-D Fandt du noget nyt? Jeg er i fuld sving med at søge både PhD og jobs i Oslo..

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

:thumbup:
Hoby skrev:kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
Billede

Kvittede også en fast, og relativt vellønnet tjenestemands-stilling, som tekniker, i et stort regionalt forsynings-sekskab, efter 9 år.

Man havde vel forventet at jeg skulle blive der og suge på lappen resten af livet. Selv håbede jeg den sidste tid blot på at blive fyret, med tre års løn :-)

Havde vidst det en tid, ved at kikke på dem der havde været der i 30 år, at sådan vilke jeg ikke ende, alligevel kom det meget pludseligt, og næsten overraskende, også for mig selv, da jeg næsten fra dag til dag tog den endelige beslutning.

Fed fornemmelse, har aldrig kikket mig tilbage,...

Det er sundt at komme videre,.. med jævne mellemrum

Og det gælder om altid at være i en situation hvor man kan kan sige stop, når det passer en selv, ikke omvendt
Senest rettet af DUBTEMPLE søn 7. jan 2018 08:38, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Starter på nyt arbejde mandag... Er lidt spændt, skal supportere IT på Teknisk skole, handelsskolen og gymnasier i Holstebro.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Hoby skrev:
Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet :-D
Mike - det smitter - kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
Vildt nok. Hvor skal du hen nu?

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

AvS skrev:
Hoby skrev:
Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet :-D
Mike - det smitter - kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
Vildt nok. Hvor skal du hen nu?
Flytter til Oslo pr. 1. Februar :-D
Hald skrev:Starter på nyt arbejde mandag... Er lidt spændt, skal supportere IT på Teknisk skole, handelsskolen og gymnasier i Holstebro.
Congrats! Og held og lykke.

Medlemsavatar
Hoby
Forum Donator
Indlæg: 514
Sted: Nørrebro

Indlæg af Hoby »

Mike-air skrev:
Hoby skrev:
Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet :-D
Mike - det smitter - kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
Damn! 13 år er sku ikke så lidt :-D Fandt du noget nyt? Jeg er i fuld sving med at søge både PhD og jobs i Oslo..
Det lyder spændende Mike. Godt du sprang ud i det :-)

Og Ja, 13 er måske ogsø for meget, men jeg fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til og glæder mig vildt meget til at starte. Slut med at pendle ud i forstæderne hver dag og kan tage cyklen på arbejde, yngre kollegaer og højt tempo :-)

Medlemsavatar
Hoby
Forum Donator
Indlæg: 514
Sted: Nørrebro

Indlæg af Hoby »

DUBTEMPLE skrev::thumbup:
Fed fornemmelse, har aldrig kikket mig tilbage,...

Og det gælder om altid at være i en situation hvor man kan kan sige stop, når det passer en selv, ikke omvendt
Præcis, og måske lige så meget at man skal forsøge at ikke sætte sig selv i en position hvor man ikke selv kan sige stop.
AvS skrev: Vildt nok. Hvor skal du hen nu?
Goertek Europe - en mindre afdeling (alt efter målestok) som ligger i nordhavn og har gang i en masse spændende ting - hovedsagelig akustik, som i højtalere og headphones.
Hald skrev:Starter på nyt arbejde mandag... Er lidt spændt, skal supportere IT på Teknisk skole, handelsskolen og gymnasier i Holstebro.
Jammen velkommen i klubben :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hoby skrev:
DUBTEMPLE skrev::thumbup:
Fed fornemmelse, har aldrig kikket mig tilbage,...

Og det gælder om altid at være i en situation hvor man kan kan sige stop, når det passer en selv, ikke omvendt
Præcis, og måske lige så meget at man skal forsøge at ikke sætte sig selv i en position hvor man ikke selv kan sige stop.
Emmm, ehhhh, den der krølle på sætningen skulle jeg lige fordøje, men vi er 100 pct enige :)

Kunne blive filosofisk over lige netop det emne, men nu går jeg ud og tager en blåbær-likør mere i stedet, og så slipper I for det :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har blandt andet taget de her billeder i dag:

Billede

Billede

Billede

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

De er fede Christoffer ,.. lys er fedt ,.. det bliver jeg aldrig færdig med :-)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tak :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Svampebob firkant på DR ultra hver dag kl 17:15.. WooHooo..

sp.jpg
sp.jpg (44.05 KiB) Vist 659 gange
WooHooo..

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Nyt svar