Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Default avatar
Vagn Hollund

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Vagn Hollund »

Glaeder mig over at jeg har mixet et nummer hele dagen
Og nu skal jeg ha coco og hindbaer -is

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Indian summer eftermiddagsgrill. Grillede hele løg. Majskolber, marinerede nakkekoteletter. 80'er salat. Og et par ostepølser ... bare fordi ... :thumbup:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

At der i denne verden er nogen, der vil producere sådan en guitar og ikke mindst, at der er nogen, der vil købe den.

Billede

:dollargrin:

For realz linkyz

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

og fretless tilmed
er det din ?

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Nej. Jeg har rigeligt at gøre med at intonere korrekt på en båndet hals :-D

Og et grønt gribebræt er liiige i overkanten. Selv til mig.

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Den er godt heller ikke saerligt dyr
Jeg synes den er ret flot ellers
Lidt "massproduction" men den minder mig lidt om den eneste Valley Arts Guitar jeg har preovet tilbage i 90'erne
Den loed skide godt og kostede 20.000

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg glæder mig over at der i dag er 3 måneder til jul! Og jeg startede allerede på ønskelisten for en lille måned siden. :)
Normalt er ønskelisten noget der bliver lavet i løbet af december til frustration for dem der skal købe gaver ind, og også for mig selv, da jeg nok glemmer et eller andet spændende eller er nødt til at finde på flere ønsker fordi der ikke er nok.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Her er noget at glæde sig over:

Billede

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

I sandhed ja. Jeg er mere end glad for ikke at være født i Holland. :-D

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Lol! :-D
Jeg glæder mig over at jeg er i gang med at lave 11 stk af min fuzz pedal på bestilling, og i onsdags havde min kæreste og jeg 5 års dag, som vi fejrede med en burger på halifax!

Edit: forresten skal i da næsten se det her: http://www.etsy.com/de/listing/15635300 ... aign=Share

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nej, hvor godt!
J Lo har endelig fundet hendes ONE TRUE MATCH!




GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! :censored:

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Indlæg: 856
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

GoatSonds skrev:Lol! :-D
Jeg glæder mig over at jeg er i gang med at lave 11 stk af min fuzz pedal på bestilling
så blev jeg jo nysgerrig :)
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Billede

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Er gået i gang med at overføre en masse gamle demobånd til Cubase. Der er meget ret tåkrummende imellem. Men enkelte ret fede ting og nogle gode ideer, der sagtens kan tåle at blive genbrugt.

Billede

Men det gamle grej kører upåklageligt selvom det ikke har været i action i mindst 10 år. Til gengæld var der mere bøvl med at få mit brugtindkøbte Focusrite op at køre. Men det viste sig, at der ligger noget snaller fra en gammel Maxtor One Touch installation på min iMac. Og jeg orker ikke bruge dage på at udrede det (har googlet vildt omkring). Så den gamle Macbook Pro blev spændt for og fik installeret Cubase 4.5 og spinner bare derud af.

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Glaeder mig over at en Vll7sub(v) kan bruges over det hele i dur ii V , og alt blir bare til bII7sub(v) i mol som osse kan bruges i dur. Gamle nyheder men...Det skal bare voices rigtigt og her kommer det fede :
Fandt lige ud af 3 og 6kten i en Dom13 kan holdes imens de andre toner rykkes en halv tone ned.
6 3 blir jo bare til 2 5
OG det lyder bare SK**** Godt ! :)

Saadan er det at vaere autodidact. Men det er stadigvaek de simple glaeder der gaelder.

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Gik en tur alene paa Irish pub igaar , til concert.
Hvis du er DJ er det nok en lidt triviel historie men jeg noed alle aspekter storligt af den fra A til Z

2 svenske uppersnob bimbos no-class silicone bimbos som troede de ejede stedet og resten af verden. Så en af dem raabe "Skrid" til en harmloes 40 aarig fyr fyr som blot proever at snakke lidt med en af dem en enkelt gang. Jeg sympatiserede lidt med ham , flink fyr som ikke rigtigt forstod hvad deres problem var. Naah men de kunne aabenbart godt lide mig (maaske osse fordi jeg var ret ligeglad med dem)

Hen paa slutningen af en hyggelig aften med masser af mennesker og gang i coverbandet, kommer en af de to bimboer hen til mig og fortaeller mig at der var en fyr der havde slaaet dem og taget dem paa brysterne (uden at spoerge) osv og jeg lytter og fortaeller at jeg kun havde set at de havde vaeret meget uhoeflige , og at de skulle lade vaere med det.
Ind kommer fyren fra foer og jeg spoerger "Er det ham" , "ja det er ham" , "HAN har slaaet jer ?" (uskadelig bamseagtig fyr)
Hun begynder at traekke i land , "jamen jeg ved ikke hvorfor han stadigvaek er her"

Naamen for at faa svar gaar jeg hen til fyren og siger "Hende der siger du har slaaet dem?" Og udfra hans reaktion er jeg nu overbevist om at det er ren slandering. Han har heller ikke spontant "taget dem paa brysterne". De er bare no-class snobber som proever at discriminere ham ud af stedet.

Jeg gaar saa tilbage til bimboen fra foer som jo har loejet til mig , for at finde ud af hvad hendes problem egentligt er. Men inden jeg naar der kan hun se at hendes manipulation ikke har virket og flygter hen i baren for ikke at snakke med mig.
Jeg faar oejenkontakt og goer tegn med pegefingeren som siger "roterende fis i kasketten" og gaar hen og kigger paa bandet

Hun begynder saa at tude op af den anden bimbo som saa kommer hen til mig og begynder agressivt at spoerge "What is your problem?"
"Well she lied to me , saying that this guy hit you", hun blir ved "What do you want from us , just f*ck off"
Jeg smiler : "Hey I live here , YOU f*ck off" , nu kommer den foerste bimbo hen til mig igen og begynder at bry
de ind imellem os og skubbe til mig. :)
Nah men nu kommer udsmideren saa og tager fat i mig , som jo egentligt ikke har gjort noget. Men ok jeg foelger med og forklarer stille og roligt, at den foerste bimbo foerst loej om at ham fyren skulle ha slaaet dem og derefter angreb mig.
Den gaeve gut forstod oejeblikkeligt og smed hende ud. (YEY !) Og til megen glaede for fyren og hans venner og mig. :)
Den anden bimbo saa nederlaget og tog sin jakke , og sagde til mig " I like him" (fyren) 'I HATE you"
Mig "Nobody cares !"

Maaske en lidt haevnpraeget glaede , men det er sgu rart naar folk er intelligente og refaerdighed og lighed vinder lidt, over silicone og manipulation, blond haar og blaa oejne :)

Jeg endte med at spille dart med Fyren (Frank) og en masse andre til klokken 7 imorges. Skide hyggeligt.

Sweden Keep your bimbos ! :dollargrin:
Senest rettet af Vagn Hollund søn 15. dec 2013 02:01, rettet i alt 3 gange.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

:dollargrin: :thumbup:

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

HAHA fedt, Tordenskjold ville være stolt.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Den knap så gamle printer gik i stykker i går - planned obsolescence?

Nå - selvom ideen med papirprint irriterer mig - al nødvendig kommunikation burde kunne foregå hel elektronisk* - så er man jo af til nød til at skulle bruge en sådan forældet tingest.

En tur i Appleshoppen 15.10 og levering lidt over 10.00 i dag. Det er præcis sådan det skal virke og foregå! :clap:










* Postdanmark har nedlagt posthusene. Så valget er pakkeboksen eller postbutikker. Til pakkeboksen skal man printe en forsendelseslabel ud - på "de gamle" posthuse stod en pakkeautomat, hvor man kunne veje/printe/sende sine pakker. Dem har man ikke fundet anvendelse for i postbutikkerne, så det er i kø efter en old school pakkelabel der. Ideen om 1 1/2 i kø i Føtex' postbutik virker ikke dragende i disse dage. Hvor blev fremskidtet af? Og Postdanmarks hjemmeside? Sikke et sløjt brugerinterface ... nå - nok om det. Det er jo en "at glæde sig tråd" ... :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Binge watching - Hell On Wheels på Netflix.

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »



Et irriterende godt argument for at anskaffe sig en Next Gen konsol. Håber 360 udgaven kommer til at se tilforladelig ud for har sgu ikke råd til ny maskine og fladskærm.

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Jeg glaeder mig over en meget opildnet debat og naesten revolte som er opildnet omkring en humourist/system kritiker, i Frankrig som medierne goer alt for at defamere. :)

En del er osse den meget omdiskuterede "Quenelle" som medierne proever at paadutte som en slags "Nazi hilsen" men som er et pacifistisk tegn paa afstandtagen til systemet.
Bogstaveligt talt imiterer man at putte en arm i bagdelen paa magthaveren.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
evalight
Medlem
Indlæg: 109

Indlæg af evalight »

Jeg får Komplete 9 i dag!!

Nyt svar