Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mr. Soundman »

david mondrup skrev:
Mr. Soundman skrev:Velkommen til Nordeuropa og vores såkaldte "humanisme", "menneskerettigheder" og rets-ditten og rets-datten... :roll:
Jeg er personligt glad for at bo i en del af verden der sætter en ære i at behandle alle ordentligt. Også dem, vi afskyr.
Forstår jeg dig ret, hvis du ikke mener Breivik havde fået en "ordentlig behandling", hvis han havde måttet nøjes med en enkelt-celle ligesom mange andre kriminelle i norske fængsler?

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg tror David mener selve princippet i at få en fair rettergang, og efterfølgende fængselsstraf. I stedet for dødsstraf.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Mr. Soundman skrev:
david mondrup skrev:
Mr. Soundman skrev:Velkommen til Nordeuropa og vores såkaldte "humanisme", "menneskerettigheder" og rets-ditten og rets-datten... :roll:
Jeg er personligt glad for at bo i en del af verden der sætter en ære i at behandle alle ordentligt. Også dem, vi afskyr.
Forstår jeg dig ret, hvis du ikke mener Breivik havde fået en "ordentlig behandling", hvis han havde måttet nøjes med en enkelt-celle ligesom mange andre kriminelle i norske fængsler?
Jeg mener, at det norske fængselsvæsen ser ud til at gøre hvad de kan for at undgå enhver mistanke om at de skulle behandle Breivik dårligere end andre fanger. Det kan se absurd ud, men hellere det end at de hjernedøde (men farlige) tosser der ser Breivik som en helt får en martyr i ham, fordi han evt. får en koldere kaffe end hans cellenabo der "kun" har taget af kassen.
raoul skrev:Ja jeg så hellere dødstraf hvis han er 100 % beviseligt skyldig... why not ? bl.a spar de 50 millioner (eller mere) det koster os i fængsel udgifter.
Jeg kommer aldrig nogensinde til at argumentere for dødsstraf. Breivik og hans ligemænd ser aflivning som en passende behandling af dem de er uenige med. Jeg bryster mig af at være bedre end det.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2123

Indlæg af raoul »

Han har afsluttet 69 menneskers liv - hvorfor skal han leve videre end dem ? hvad er pointen med at have ham locked up i 20 år eller mere ?

Bliver så harm - og så på en ferie dag haha.
Sorry !

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg mener der er 2 gode grunde;
Den første har David skrevet - altså at vi gerne skulle være bedre end de personer vi sætter bag tremmer, ved ikke blot at gøre det samme mod dem.

Det næste er, at han skal have lov at sidde og tænke over det han har gjort - til hans dages ende. Hvis han fremdeles bliver ved med at syntes det var ok, så kan han i det mindste leve med irritationen over at det ikke gik som planlagt.

Men nu maler jeg det meget sort/hvidt op, hvilket jeg egentlig selv er modstander af. Dette er ikke mit ekspertområde.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2123

Indlæg af raoul »

Jeg er osse på glatis- synes bare det er urimeligt at han skal overleve alle sine ofre og sidde og spille xbox.

:)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL af at Lebron skal ud i en kamp 7 i første runde...

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

46CC7FDD-9544-43C0-8544-A588F177F8EC.jpeg
Det er dævsen ga’me gammelt, men æ ve nu saje; gammelt, men gåt!


Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

At mit nye system er oppe og køre

Og klare sig ikke helt skidt i en bechmark test af CPU

Billede

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Så skal der fandme ses noget puc :banan: k.

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Glæder mig over, at Arlas koldskål med jordbær igen er kommet på butikshylderne :)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Verdens bedste datter er anledning til en dejlig konfirmationsfest i morgen

:love:
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Tillykke :party:

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Glæder mig over det dejlige vejr for tiden... 8-) og glæder mig over, at birken ikke forvolder mig de store kvaler lige for øjeblikket... det plejer den ellers at kunne være slem til.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Mr. Soundman skrev:Glæder mig over det dejlige vejr for tiden... 8-)
Ja det er godt nok lækkert!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Glæder mig meget over at Terry Gilliam lige har færdiggjort en ny film. Vidste slet ikke at han havde været igang med at lave en ny. Troede faktisk at han var færdig.

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Uhhh Terry Gilliam det kan man kun glæde sig til.

Jeg glæder mig over min lille forårs tur tur til Tyskland. Jeg endte med at blive i Hamborg alle 10 dage, jeg havde ellers planer om at jeg skulle køre til holland og Belgien.Boede i bilen og cyklede ellers rundt i hele byen. Sommer alle 10 dage og masser af udendørs svømme bassin. Pænt beruset hver 3 dag på reepherbanen, spontane koncert oplevelser til ganske rimelige priser.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg er virkelig virkelig amatør/n00b (så råd modtages gerne), men syntes jeg fik nogle OK billeder idag;
F3B8F070-89D2-4AB0-8388-BD9632D275F2.jpeg
711C5006-A844-4351-B58F-12CD376295AA.jpeg
C2C738EF-5422-457A-9A6E-984952616A60.jpeg
BDB74381-DA21-4497-A211-DDACE4E3F918.jpeg
Senest rettet af Mike-air tors 10. maj 2018 17:44, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det midterste er fedt med fokus i baggrunden og stenene ude af fokus. Så må du lige photoshoppe hende photobomberen nede i venstre hjørne væk. :)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Christoffer I. N. skrev:Det midterste er fedt med fokus i baggrunden og stenene ude af fokus. Så må du lige photoshoppe hende photobomberen nede i venstre hjørne væk. :)
Tak! Ka man gøre det i paint måske? :-D

Ps. Har addet et til^^

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja det nye med græsset er super!

Her er hvad mine uber paint skills rækker til:
mikep4intl0lz.png
mikep4intl0lz.png (2.34 MiB) Vist 404 gange

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Haha. Det har du sku da gjort meget godt. Man kan ihvertfald ikke se hende længere ;-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:-D


NØJ det er flot arbejde det her:


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

State Azure har abbonneret på min youtube kanal, og skriver at han kan li' det jeg laver. Kæft det er fedt! :-D

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Mike-air skrev:Jeg er virkelig virkelig amatør/n00b (så råd modtages gerne), men syntes jeg fik nogle OK billeder idag;
Det nederste billede er klart det bedste, da det siger noget om hvad mennesker gør på en sommerdag. Det er også den bedste komposition. Måske lidt for meget kedeligt græs nederst, som kan skæres væk. De andre med uskarpe objekter i baggrunden giver ikke mening. Det gør uskarpe objekter i forgrunden mere eller mindre aldrig på landskabsbilleder, da de blot forstyrrer hvad det handler om og ikke har nogen relation til selve udsigten.

Nyt svar