Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mente ellers vi havde skrevet lidt om hyperloop herinde før, men kunne ikke finde noget ved søgning.


Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Sorry for politik;
Men har optur over Frankrigs præsident macron. Ser en masse fremtid i ham, efter den måde han har tacklet sin første tid som præsident. Især efter den måde han håndterer Trump.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Jeg ser et fattigt USA og UK i fremtiden, det bliver sørgeligt at være vidne til, efter min skadefro har lagt sig.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Graceville skrev:Jeg ser et fattigt USA og UK i fremtiden, det bliver sørgeligt at være vidne til, efter min skadefro har lagt sig.
:lol:
UK måske. Men ifht. USA så er aktiemarkedet uenig med dig.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Skærmbillede 2017-07-17 kl. 21.41.22.png
Spicy vejrudsigt. Har lige haft et skype opkald med min læse-buddy José som er dernede allerede nu, hvor jeg så tager ned og joiner ham på Torsdag. Må sku tilstå at jeg glæder mig lidt.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Capture.PNG
Sendte den til min chef tidligere idag efter at have løst en SQL opgave for ham :-D

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Han er så vild ham her:

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Er ved at opgradere mine diske i NAS'en fra 4 x 2TB til 3 x 4TB + 1 x 2TB. Det giver lidt mere luft på mine fileshares og giver lidt hastighed i forhold til de gamle diske der dog kommer over i en anden ældre NAS til backup.. De gamle diske har på nuværende tidspunkt kørt over 43.000 timer.. fedt!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

(undskylder på forhånd overfor dem der er generet af tordenvejret)

YES!!!

Det tordner ca. aldrig her i Hørsholm, så det er med at gribe muligheden når den er der. Har lige fået optaget vel omkring 15 minutters kraftig regn og tordenvejr fra mit vindue. Fedt.
:banan:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Christoffer I. N. skrev:(undskylder på forhånd overfor dem der er generet af tordenvejret)

YES!!!

Det tordner ca. aldrig her i Hørsholm, så det er med at gribe muligheden når den er der. Har lige fået optaget vel omkring 15 minutters kraftig regn og tordenvejr fra mit vindue. Fedt.
:banan:
Jeg ka godt lide torden. Det er skide hyggeligt.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har flere gange siddet i et åbent vindue og optaget torden og regn med min H4N, men så kom der altid en skolebus eller nogle børn der løb hjem til tørvejr... Jeg har ikke lige haft muligheden hvor der samtidig har været stille nok selv om vi nu er flyttet fra byen.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Der er også masser af parkerings-plads larm på mine optagelser fra i dag. Har haft optageren en måneds tid, jeg regner med at lære noget fra hver optagelse det næste halve år eller sådan, og så kan det være at jeg har bedre styr på det der. :-D

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Efter vi fik hund og vores have er ud mod en vej skulle vi sætte hegn op, det fik vi gjort, men det kræver at man laver nogle låger.. Det fik jeg omsider gjort i dag, jeg lavede en låge-ramme for over en måned siden og har siden gået og irriteret mig over at den ikke passede, og jeg forstod det ikke da jeg jo havde målt efter... I dag tog jeg den så frem igen og kunne konstatere at den passede fint, så jeg fik den lavet færdig og den blev rigtig god... Kan dog undrer mig over hvornår og hvorfor jeg havde fået den ide at den ikke duede alligevel efter jeg havde lavet rammen.. hmm.. vand under broen.. Den blev bygget i rast-træ, så den har kun kostet skruer og hængsler, WIN!

Nu skal jeg igang med den store låge, og med succesen i dag kommer der ikke til at gå en måned denne gang.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg var en smule træt af at arbejde med lufthavne, så nu har jeg fået en masse andre opgaver for både det private of offentlige. I dag er jeg så på vej til kbh for at mødes med et af de største danske aviser, omkring en analyse af deres betalende læsere. Bliver spændende.

Ærgerligt vi ikke rigtig har nogle kunder fra musikbranchen.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Det er ikke så nyt, at det kan komme i nyt gear blære tråd

Men har lige købt et trommesæt af en 9 årig dreng der havde mistet interessen. Grundpakken er hohner og ligner noget der går i stykker bare man kigger på det, men stortrommepedalen og hihatstativ er ret gode og solide yamaha-produkter. Jeg gætter på det hele er fra 80'erne men ved I hvad, jeg gav 250 for en bunke brugbart rasleskramlesæt. Jeg vil som minimum bruge hihatten som supplement til min spd-30. Midi-hihat er knap så sjovt.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Glæder mig over at jeg i dag har fået en ny lejlighed. Ca. 20 kvm større, 1500 kr. billigere om måneden, og 200 meter væk fra hvor jeg bor nu. Så jeg kommer lidt mere på afstand af eksen (som jeg lige nu er nabo til), og min datter vil stadig kunne gå nemt frem og tilbage. Det eneste minus ville være hvis det viste sig at selve lejligheden er noget lort. Men i og med at jeg flytter ind i en boligforening, så bliver mit nummer i køen til boligforeningernes lejligheder og huse også meget væsentligt bedre, så jeg kan altid flytte igen hvis det skulle vise sig. Jeg glæder mig til at flytte i oktober.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

I det mindste har du mere end 12 m2 at bo på :-D

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Christoffer I. N. skrev:(undskylder på forhånd overfor dem der er generet af tordenvejret)

YES!!!

Det tordner ca. aldrig her i Hørsholm, så det er med at gribe muligheden når den er der. Har lige fået optaget vel omkring 15 minutters kraftig regn og tordenvejr fra mit vindue. Fedt.
:banan:
Upload gerne noget af det. Jeg optager ofte regn or torden, men det bliver aldrig helt godt pga. akustikken fra nærliggende bygninger. Man burde gøre det udenfor på en eller anden måde. I en jordhule måske. :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det kan være de rå optagelser kommer op på bloggen så! :)

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

:-D :-D :-D :denmark: :denmark: :denmark: Min søster og to niecer kommer på besøg på søndag, men jeg har desværre ikke tid kl. 17, jeg skal se Danmark-Holland. HURAAAA.

Livet er langt nok til kvindefodbold.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Vi er på bondegårdsferie. Den fireårige har fodret grise (to fritgående) og samlet æg i hønsegården. Han har også været inde og se en malkning (maskine, 15 køer)

I går var hans granfætter (på 3) forbi og hjalp med at fodre grisene. Det elskede de begge to. Her er de ved at hente vand til grisene
Billede

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump


Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Bacon, og 3 liter Likør af hindbær, blåbær, samt en blanding tilsat lidt ingefær, bær plukket i skoven i går, det blir vist ikke så meget bedre :-)
Vedhæftede filer
IMG_20170806_165221.jpg
IMG_20170806_165221.jpg (1.18 MiB) Vist 653 gange
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »



3,5 storslået gode serier - i en ... det kan kun gå ... godt? :-D

I hope so ...



Nå ja - og Sigourney Weaver!

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Ser sgu spændende ud. Han den blinde Nina blev jeg aldrig fan af, men de andre serier var gode.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar