Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

Vil også benytte lejligheden til at glæde mig over dét udfald.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Kender så ikke rigtigt Jakob Ellemann-Jensen ,... hans far var smart, i en fart,... men derfor kan sønnen jo godt være ok
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Kan ikke lige se, hvad forskel det skulle gøre. :-P

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jakob Ellemand var ham der sagde han godt kunne lide bacon til nogle dyrevelfærds/vegan demonstranter på Christiansborg.

Også smart i en fart, men fint med nye kræfter.

Bedre end en manipulativ gammel mand med urent mel i posen.

Jeg ved godt hvor naivt dette var ^^

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev:Jakob Ellemand var ham der sagde han godt kunne lide bacon til nogle dyrevelfærds/vegan demonstranter på Christiansborg.

Ja, det er sgu da rigtigt, den kommentar syntes jeg var helt fin, og den faldt efter en åndsvag og anklagende fremturing fra deres side :dollargrin:

Underligt at se Kristian Jensen næsten tude for åben skærm, men ok, der blev også stukket hul på den drøm han har arbejdet 25 år på
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tja - en venstremand bliver afløst af en venstremand/k. Det giver næsten den samme forskel som når Trump bliver genvalgt.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ikke helt, jeg stemte tidligere på venstre lejlighedsvist, dette holdt 100 pct op, ene og alene grundet Lykke,..

(men selvfølgelig også skuffelse over at selve partiet satte netop ham ind)

Så det er ikke ligegyldigt hvem der tegner et parti
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Det er nok meget individuelt, men det jeg glæder mig over er person-aspektet: Løkke er en manipulativ og magtsyg mand uden rent mel i posen.

Derfor syntes jeg det er godt at man ryster posen og gør plads til den næste.

Men som sagt ved jeg godt hvor naivt det er :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg er nu også tidligere venstre-vælger - og jeg ser ikke lige nogen i persongalleriet eller deres politiske spektrum, der vil ændre det.

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

DUBTEMPLE skrev:Underligt at se Kristian Jensen næsten tude for åben skærm, men ok, der blev også stukket hul på den drøm han har arbejdet 25 år på
Mmmmm nu sidder jeg bare lige og forestiller mig alle de mennesker, som ikke har udsigt til at blive statsminister i DK tude... æææhmmmm hvor mange meter ville havniveauet stige.... :roll:
"korsets tegn"

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

...sorry ...har bare et anstrængt forhold til magtmenneske-typer :lol:

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

... men det er selvfølgelig også meget meget meget meget synd, at man ikke bliver statsminister i DK, når man nu sååå gerne havde villet :(
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2019-08-3 ... -fortryder

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

...men som en unavngiven LM'er plejer at sige:
"Jeg finder selv ud" :lol:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mr. Soundman skrev:
DUBTEMPLE skrev:Underligt at se Kristian Jensen næsten tude for åben skærm, men ok, der blev også stukket hul på den drøm han har arbejdet 25 år på
Mmmmm nu sidder jeg bare lige og forestiller mig alle de mennesker, som ikke har udsigt til at blive statsminister i DK tude... æææhmmmm hvor mange meter ville havniveauet stige.... :roll:
"korsets tegn"

Hey ,.. jeg har sgu ikke ondt af ham ,.. jeg sagde bare at det var underligt at se på :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mr. Soundman skrev:...sorry ...har bare et anstrængt forhold til magtmenneske-typer :lol:
Jeg kan sagtens følge dig

De har i den grad udstillet sig selv i hele denne kommedie ,.. de lever i en helt helt anden verden

Og så er det endda bare det danske Mickey-Mouse parlament de aspirrerer til
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

DUBTEMPLE skrev:Og så er det endda bare det danske Mickey-Mouse parlament de aspirrerer til
Hahaha

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

DUBTEMPLE skrev:
Mr. Soundman skrev:
DUBTEMPLE skrev:Underligt at se Kristian Jensen næsten tude for åben skærm, men ok, der blev også stukket hul på den drøm han har arbejdet 25 år på
Mmmmm nu sidder jeg bare lige og forestiller mig alle de mennesker, som ikke har udsigt til at blive statsminister i DK tude... æææhmmmm hvor mange meter ville havniveauet stige.... :roll:
"korsets tegn"

Hey ,.. jeg har sgu ikke ondt af ham ,.. jeg sagde bare at det var underligt at se på :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:
Jeg ved det godt :wink:

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Underligt at se Kristian Jensen næsten tude for åben skærm, men ok, der blev også stukket hul på den drøm han har arbejdet 25 år på
.
Jeg godter mig da ikke, men man bør nu ikke glemme at politikkere er rimeligt skånsesløse mod hinanden. Og at det nok handler mest om deres egen karriere , selvom de, med skuespilskunst, prøver at fremstå som indbegrebet af moral og selvopofrelse.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Kimex skrev:
Underligt at se Kristian Jensen næsten tude for åben skærm, men ok, der blev også stukket hul på den drøm han har arbejdet 25 år på
.
Jeg godter mig da ikke, men man bør nu ikke glemme at politikkere er rimeligt skånsesløse mod hinanden. Og at det nok handler mest om deres egen karriere , selvom de, med skuespilskunst, prøver at fremstå som indbegrebet af moral og selvopofrelse.
Jupe.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det er også nemmere at sætte folk i stærkt karikerede kasser inden man fælder dommen over dem. :roll:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

SustainerPlayer skrev:Det er også nemmere at sætte folk i stærkt karikerede kasser inden man fælder dommen over dem. :roll:
Det er en god pointe og et godt princip.

Genelt.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Vi har lige købt en trailer! Og ikke bare sådan en Harald Skrald basse, men en der kan tåle at blive brugt uden den bliver skæv.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev:
SustainerPlayer skrev:Det er også nemmere at sætte folk i stærkt karikerede kasser inden man fælder dommen over dem. :roll:
Det er en god pointe og et godt princip.

Genelt.
Både, og, der vil nok aldrig være enighed om hvornår vi taler STÆRKT karrikeret, og hvornår vi er ude i at boxe folk i en "uretfærdig" kasse,.. samt hvorvidt det er på sin plads eller ej
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hald skrev:Vi har lige købt en trailer! Og ikke bare sådan en Harald Skrald basse, men en der kan tåle at blive brugt uden den bliver skæv.
Tillykke ! man bliver bare SÅ glad for en ordentlig trailer. Slap også 10K sidste år, og supplerede mc-traileren med en god stor alm. trailer der kan klare 1000 kg, samt et lad hvor der kan ligge en byggeplade i fuld størrelse,.. ekstra hjulsæt med vinterdæk,... krav i sverige
Vedhæftede filer
04-1.jpg
04-1.jpg (505.11 KiB) Vist 219 gange
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Nice! Vi købte en Brenderup series 2000 brugt, med alt tilbehør, registrering osv kostede det kun omkring 6000 kr, da konenbilen der har jydekrogen er nedvejet, må vi alligevel kun have 600 kg på krogen uden bremser, så vi nøjes med en 500kg version, vi kan altid syne den hvis den skal laves om til 750 kg.

Vi havde mulighed for at være med i en deletrailer med naboerne, latterligt billigt også, men det er bare rart at kunne smide noget i den, lade det stå til en uge eller to til man har energi til at kører på lossepladsen, uden den skal tømmes med det samme og stå klar til nogle andre.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar