Nicolai skrev:Så er jeg hjemme igen efter små 4 dage i Barcelona. Og jeg må bare sige, at oplevelsen på Camp Nou ...
Mike-air skrev:Nicolai skrev:Så er jeg hjemme igen efter små 4 dage i Barcelona. Og jeg må bare sige, at oplevelsen på Camp Nou ...
Var dernede i 2012 og se alle deres pokaler m.m. Og kan kun forestille mig hvor vanvittigt det må være at være tilskuer - eller spiller for den sags skyld - imens gryden er i kog![]()
SustainerPlayer skrev:Vettel!
david mondrup skrev:.... Jeg kan nok godt regne med at få flere opgaver ...
Graceville skrev:Som gammel taxa-chauffør vil jeg gerne glæde mig over at Uber moonwalker ud af landet.
Jeg har et ambivalent forhold til Uber men mener taxakørsel bør være under lige vilkår og svare skat. Bilkørsel synes jeg dog skal begrænses mest muligt.
Taxabranchen har med tiden alt imod sig især i København efter metroen begyndte at køre om natten alle ugens dage og nu kommer den nye metro-ring og så forsvinder der flere taxaer. Dernæst kommer de selvkørende biler, lynhurtige rickshaws med superbatterier og uber/taxa i en ny fusioneret form, gætter jeg på.
Graceville skrev:Nåhjo var det ikke go-more og et eller andet busselskab oppe nord for Aalborg der har lavet et samarbejde.
K-Bee skrev:Jeg glæder mig over at jeg skal cykle fra arbejde i Ballerup og hjem til Khb....i medvind!!! Det tror jeg aldrig jeg har prøvet før!
ZoSo skrev:K-Bee skrev:Jeg glæder mig over at jeg skal cykle fra arbejde i Ballerup og hjem til Khb....i medvind!!! Det tror jeg aldrig jeg har prøvet før!
Har du købt en medvinds cykel?
Sådan en købte jeg i December og den har allerede kørt 1300 medvinds kilometer. Ballerup/kbh
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst