Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Alt om musik, musikvideoer, kunstnere, udstyr og musikteori skal postes i de andre respektive fora.
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: 2300

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg Skrevet: 2. maj 2017, 21:21

SustainerPlayer skrev:

Ellers må du arbejde lidt på dine venskaber ... og sex.

Jeg laver sku en stak BJ-vouchers, det skal nok hjælpe. Måske det er det de andre gør.
[b]Arbejdssøgende[/b] inden for musikundervisning i sammenspil, guitar og sangskrivning, samt inden for social mentoring og misbrugsvejledning
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Brøndby

Indlæg Skrevet: 2. maj 2017, 21:25

Der er mange, der har suttet sig til tops i musikbranchen.
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 2. maj 2017, 21:56

Det tyder på jeg helt har misforstået konceptet og spillet indtil nu.

Jeg kunne også bare være ligeglad og grine lidt af det. Lissom sidste år og sidste år igen og...
[b]Arbejdssøgende[/b] inden for musikundervisning i sammenspil, guitar og sangskrivning, samt inden for social mentoring og misbrugsvejledning
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 5. maj 2017, 11:29

WTF hvor fail er det lige at TV2 ikke har rettigheder til at sende Giro.. Garh. :puke:
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Aarhus C

Indlæg Skrevet: 5. maj 2017, 11:48

Graceville skrev:Det tyder på jeg helt har misforstået konceptet og spillet indtil nu.

Jeg kunne også bare være ligeglad og grine lidt af det. Lissom sidste år og sidste år igen og...

Du har simpelthen taget dig en spiller igennem årene for at komme til tops?
"The weight of evidence for an extraordinary claim must be proportioned to its strangeness." - Simon Laplace
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 5. maj 2017, 14:36

Mike-air skrev:
Du har simpelthen taget dig en spiller igennem årene for at komme til tops?

Lol !
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 7. maj 2017, 13:12

1) 8 personer kører ræs på vandscooter hvor man ikke må og hvor man ikke må sejle mere end 6 knob/timen (havneområdet i København)
2) en af dem mister herredømmet over sin vandscooter og sejler ind i en GoBoat med en flok udenlandske statsborgere. 2 af dem i båden omkommer. Nogen stykker er kvæstede.
3) alle otte på vandscooter stikker af og bliver anholdt i en nærliggende havn og bliver fremstillet i grundlovsforhør i dag. Det i sig selv er en skærpende omstændighed.

Det er på alle måder maksimalt dumt og det er en samlet førsteplads til alle otte i konkurrencen om at være årets idiot.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 7. maj 2017, 13:18

Trist..
Brugeravatar
Smittefar
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Søborg

Indlæg Skrevet: 8. maj 2017, 14:03

Meget trist

Nå, men jeg var jo i Bauhaus og købe terræn batts og reglar til mine kommende absorbere. Jeg går ned på savværket for at få skåret reglarne til. Jeg får at vide, at de ikke må skære i reglar for arbejdstilsynet, men at jeg da gerne må låne en håndsav.

WTF

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 8. maj 2017, 14:06

Smittefar skrev:de ikke må skære i reglar for arbejdstilsynet, men at jeg da gerne må låne en håndsav.
WTF

HAHA, den tror jeg ikke på, det må simpelhen være postnummeret det er galt med. Kom du til Jylland med dem og ring på en tilfældig dør så fixer vi dem. :lol:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 8 år med ørene i lydmaskinen -
Brugeravatar
Smittefar
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 8. maj 2017, 14:09

Jeg tror også bare, jeg løb ind i en meget doven medarbejder

Brugeravatar
Smittefar
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 8. maj 2017, 17:39

På den anden side giver det mig anledning til at købe lidt power tools og anden mandig hardware.

Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 11:08

Da min lillebror er tømrer, har han fået givet mig den ide at det mest mandige er at lave pænt arbejde med en fukssvans. Så selv om jeg har nogle powertools laver jeg det jeg kan med manuelle værktøjer, da det signalere "håndværk"... Det er jo egentlig noget pjat, men det var det også da jeg byggede et skur og savede alt med en stiksav. Uanset bliver jeg til grin!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 8 år med ørene i lydmaskinen -
Brugeravatar
Smittefar
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 11:26

Jeg tror din lillebror har taget røven p dig og tager sine power tools fem lige så snart du kigger væk

Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 11:38

Beklager at spoile the mood, men det er først lige gået helt op for mig, hvad det er der er sket med den vandscooter i kbh.
Sådan noget kan sku virkeligt gøre mig ked af det. Jeg skammer mig over, at gæster i mit land mister livet, fordi vi har nogle personer der tager hovedet under armen og skider på andre menneskers sikkerhed :-(
"The weight of evidence for an extraordinary claim must be proportioned to its strangeness." - Simon Laplace
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 13:49

Mike-air skrev:Beklager at spoile the mood, men det er først lige gået helt op for mig, hvad det er der er sket med den vandscooter i kbh.
Sådan noget kan sku virkeligt gøre mig ked af det. Jeg skammer mig over, at gæster i mit land mister livet, fordi vi har nogle personer der tager hovedet under armen og skider på andre menneskers sikkerhed :-(

Ja helt enig, det er virkelig frygtelig. Jeg plejer ikke at tænke ret meget disse uheld, der er trods alt ofte nogle der kører galt osv. Men den her har jeg tænkt og snakket meget om med min kone, det er så synd og dumt.
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 14:02

Hald skrev:
Mike-air skrev:Beklager at spoile the mood, men det er først lige gået helt op for mig, hvad det er der er sket med den vandscooter i kbh.

Ja helt enig, det er virkelig frygtelig. Jeg plejer ikke at tænke ret meget disse uheld, der er trods alt ofte nogle der kører galt osv. Men den her har jeg tænkt og snakket meget om med min kone, det er så synd og dumt.

Ja, samme her. Det var især det her indslag der fik det til at gå op for mig. Kæft hvor har jeg ondt af dem.
Kommer også til at tænke på den tyske familie hvor moderen døde sidste år, fordi nogle syntes det var en god ide at kaste sten efter bilerne på motorvejen.
Brugeravatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 19:01

Jeg vil godt lige hurtigt øffe en gang over, at man - (eller måske kun jeg?) - ikke kan maksimere skærmbilledet i Superior Drummer :roll:
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Brøndby

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 19:26

Vandscooter-ulykken er trist og ulykkelig. Men hold da op hvor bliver der overreageret både fra medier og de sædvanlige opmærksomhedshungrende politikere. Der er flere, der burde skamme sig.
Brugeravatar
Smittefar
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 20:35

En meget tragisk ulykke, men det emmer af dobbeltmoral, som folk farer op samtidig med, at det stadig er socialt acceptabelt at køre alt for stærkt, for tæt og advare hinanden mod fotofælder

Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 20:44

Det er en ret god pointe ja. Det er først når sådan noget sker, at vi begynder at tænke over sikkerheden.
Brugeravatar
Smittefar
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. maj 2017, 21:22

Der skal desværre som regel dødsfald til.
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 10. maj 2017, 09:15

Havde det været mindre synd hvis det havde været en dansk familie der var slået ihjel med vandscooter? Nej selvfølgelig ikke, men dette sender et negativt signal til udlandet og deres medier som kan stemple danmark generelt negativt fordi vi desværre [som alle andre lande] også har nogle indbyggere med en IQ < 100
Brugeravatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg Skrevet: 10. maj 2017, 10:59

Flere domme for vold og røveri i forvejen, alligevel på fri fod allerede som 24 årig, hvis han da i det hele taget har været inde og brumme den, som han i forvejen burde være.

Det fortæller lidt om en syg praksis, og om en misforstået, og forkvaklet "rets-bevisthed", samt ikke mindst straf-udmåling. Nej, det kan godt være folk ikke bliver "bedre" af at sidde i fængsler, men så er de i det mindste væk så længe, med en passende lang straf vel at mærke, og jeg tror faktisk også markant højere straf til en vis grad er præventiv.

Krænkende OGSÅ for mandens tidligere ofre, samt alle nogenlunde normalt empatisk tænkende, at se ham blot fortsætte "karrieren" med død og ødelæggelse, nu på jet-ski,..

Desværre er den slags vel nærmest normen efterhånden
S1-Pro/W7/Z77/3770K/32GB

https://soundcloud.com/dubtemple

Billede
Brugeravatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 10. maj 2017, 18:01

DUPTEMPLE>
Uuuuuhh - det er som taget ud af min mund :clap:

Og apropos hvorvidt fængselsstraffe er præventive... hvis de blev sat til at hakke i isen hele dagene, som man f.eks. har gjort det i Sibirien, så tror jeg bestemt mange af de der labaner ville tænke sig om to gange... :twisted:

(For en god ordens skyld må jeg hellere lige gøre det klart, at når jeg henviser til "Sibirien" som et godt eksempel på afstraffelsesmetoder, så skal det dog ikke opfattes sådan, at jeg går ind for afstraffelse af mennesker pga. deres politiske orientering, deres religion, deres sexualitet, deres holdningsytringer el. lign. - bare lige for at have det på plads :nono: Hvorledes man afstraffer og for hvad man afstraffer er to helt forskellige diskussioner).

Tilbage til "After Party"