Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af Graceville »

Ærgrer mig over at være blevet fyret af et band på trommer hvor jeg havde det sjovt. Nu er jeg ikke en del af det længere. Bagefter kommer jeg i tanke om, hvor meget jeg har været opsat på at blive bedre og bedre, men tænkte jeg kunne gå en genvej ved at øve paradidler, trommeplade, independence-øvelser og blive god generelt, frem for at øve selve sangene enkeltvist om og om igen. Nu er det for sent. I det mindste tager jeg med mig, at det er nu (omend for sent), at jeg skal arbejde på sangene og gøre dem gode på trommer 100%. Starter med mine egne sange. Men hvor er det surt bagefter at erkende at jeg har fejlprioriteret.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Graceville skrev:Ærgrer mig over at være blevet fyret af et band på trommer hvor jeg havde det sjovt. Nu er jeg ikke en del af det længere. Bagefter kommer jeg i tanke om, hvor meget jeg har været opsat på at blive bedre og bedre, men tænkte jeg kunne gå en genvej ved at øve paradidler, trommeplade, independence-øvelser og blive god generelt, frem for at øve selve sangene enkeltvist om og om igen. Nu er det for sent. I det mindste tager jeg med mig, at det er nu (omend for sent), at jeg skal arbejde på sangene og gøre dem gode på trommer 100%. Starter med mine egne sange. Men hvor er det surt bagefter at erkende at jeg har fejlprioriteret.
Det er bare at lære og se fremad. Se det som en gevinst: nu har du muligheden for at blive bedre. Du ved præcist hvad der skal arbejdes på.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Vil gerne brokke mig over sne og sjap, der pludselig ligger på vejbanen og får en til at miste vejgrebet og kontrollen over bilen. Jeg slap heldigvis selv noget billigere end køretøjet ...
2018-12-14 09.22.27.jpg
2018-12-14 09.22.27.jpg (2.49 MiB) Vist 897 gange
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

david mondrup skrev:Vil gerne brokke mig over sne og sjap, der pludselig ligger på vejbanen og får en til at miste vejgrebet og kontrollen over bilen. Jeg slap heldigvis selv noget billigere end køretøjet ...
2018-12-14 09.22.27.jpg
Godt du ikke kom noget til !

Bilen kan da erstattes eller fixes :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jenkins skrev:
david mondrup skrev:Vil gerne brokke mig over sne og sjap, der pludselig ligger på vejbanen og får en til at miste vejgrebet og kontrollen over bilen. Jeg slap heldigvis selv noget billigere end køretøjet ...
2018-12-14 09.22.27.jpg
Godt du ikke kom noget til !

Bilen kan da erstattes eller fixes :)
+1

(bilen ligner en total-skade)
/Dub

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

DUBTEMPLE skrev:
Jenkins skrev:
david mondrup skrev:Vil gerne brokke mig over sne og sjap, der pludselig ligger på vejbanen og får en til at miste vejgrebet og kontrollen over bilen. Jeg slap heldigvis selv noget billigere end køretøjet ...
2018-12-14 09.22.27.jpg
Godt du ikke kom noget til !

Bilen kan da erstattes eller fixes :)
+1

(bilen ligner en total-skade)
Det tænkte jeg også . Ligner den har fået en ordentlig tryk i bland andet panelerne

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Tak. Jeg gør mig ingen forhåbninger om at bilen kan fixes. Den er næsten lige så skadet på bagenden. Så det bliver en sag mellem mig og forsikringen. Selv har jeg lidt smerter over et trykket ribben, men det retter sig af sig selv i løbet af et par uger, sagde de hos vagtlægen.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

david mondrup skrev:Tak. Jeg gør mig ingen forhåbninger om at bilen kan fixes. Den er næsten lige så skadet på bagenden. Så det bliver en sag mellem mig og forsikringen. Selv har jeg lidt smerter over et trykket ribben, men det retter sig af sig selv i løbet af et par uger, sagde de hos vagtlægen.
Vær opmærksom på EVENTUELLE indre blødninger som ikke ses straks, var ude for en MC ulykke, med nævnte, efter et tilsyneladende "uskyldigt" tryk

Hvis vejtrækning eller lunger bliver det mindste underlige i den efterfølgende tid, selv en smule hoste, så søg omgående læge igen
Senest rettet af DUBTEMPLE fre 14. dec 2018 14:34, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

david mondrup skrev:Vil gerne brokke mig over sne og sjap, der pludselig ligger på vejbanen og får en til at miste vejgrebet og kontrollen over bilen. Jeg slap heldigvis selv noget billigere end køretøjet ...
2018-12-14 09.22.27.jpg
Surt.

Havde du vinterdæk på?

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Holger skrev:Surt.

Havde du vinterdæk på?
Ja, det havde jeg. Og det er ikke fordi jeg er immun overfor at kunne komme til at være uopmærksom eller at træde lige rigeligt hårdt på speederen, men ingen af delene gjorde sig gældende her. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om nogen måde hvorpå jeg kunne have undgået ulykken.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Kulde, vand og blade er det værste. Man kan ikke gøre en skid.

Godt at du overlede... det andet er "bare" penge.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

david mondrup skrev:
Holger skrev:Surt.

Havde du vinterdæk på?
Ja, det havde jeg. Og det er ikke fordi jeg er immun overfor at kunne komme til at være uopmærksom eller at træde lige rigeligt hårdt på speederen, men ingen af delene gjorde sig gældende her. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om nogen måde hvorpå jeg kunne have undgået ulykken.
Det må være frustrende - og er lidt foruroligende.

Har heldigvis aldrig haft en ulykke og på tør, ren vej ligger SLK'en som klistret til vejen.

Men den der frygt for en lille glat plet der gør udslaget... (skrev med vilje ikke våd, for det skal jo ikke ende i "Den ku' misforstås").

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Altid lidt skræmmende. Men godt at se bilen har fået tæskene - det er så dem man selv har udgået at få. :)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Trykket ribben gør fandema nas. Men godt der ikke skete dig noget!

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Influenza. Hvad skal vi overhovedet med det? Det virker dybt overflødigt og unødvendigt.

Min krop er lavet af gammelt drivtømmer.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Man kan vaccinere sig mod den slags. Ikke at jeg nogensinde har fået det gjort, men det siges at være effektivt. Men selvfølgelig for sent nu ... God bedring!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Sådan en vaccine skal sikkert være mod den rigtige influenza, før den virker.
Og eftersom jeg trods alt får sådan noget her meget sjældent, gider jeg ikke rende og vaccinere mig til højre og venstre.
Oh well.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det tager overhånd ...

https://www.dr.dk/nyheder/indland/under ... blond-pige

Krænkelseskultur ... hvis man vitterligt har den indstilling, så rejs til Sverige, hvor man efterhånden helt har udryddet alle nuancer af køn, udseende og historie.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

SustainerPlayer skrev:Det tager overhånd ...

https://www.dr.dk/nyheder/indland/under ... blond-pige

Krænkelseskultur ... hvis man vitterligt har den indstilling, så rejs til Sverige, hvor man efterhånden helt har udryddet alle nuancer af køn, udseende og historie.
... hun føler sig formentlig også krænket, hvis der kun står salt på bordet !?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hvis jeg sagde noget hver gang jeg følte mig lidt utilpas over den adfærd folk har, og så forventede at alle sagde undskyld og rettede ind, ville vi jo aldrig komme nogle steder, haha, det er da utroligt at hun har fået taletid.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ikke noget unormalt, bare normalt forrykt,..

Der er jo gået mode i at spille fornærmet, samt trække offer-kortet i forskellig sammenhæng, samt stikke undskyldninger til folk der hellere skulle have været irrettesat

En ynkelig kultur

Fedt at se nogle efterhånden tør sige fra, men trist at det først sker nu

CBS trænger vist til en ny ledelse, det kan ikke være rigtigt at man betaler nogen løn for den slags nedbrydende idioti
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

SustainerPlayer skrev:...Sverige, hvor man efterhånden helt har udryddet alle nuancer af køn...
ææhmmmm - indtil de skal på festival, så er det pludselig ikke ligegyldigt, om man er han, hun eller hen, hvis man ønsker at være med til festen :roll:

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

... hvilket harmonerer godt med de fordomme jeg har overfor folk der råber meget højt op om ligestilling: Det de ønsker lader nogle gange til at være, hvad jeg vil kalde modstilling snarere end ligestilling.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Skønt indtryk andre lande efterhånden får om os ... :cry:

https://www.nytimes.com/2018/12/20/worl ... e-law.html

Nyt svar