Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Man kan jo så trøste sig med, at det ikke er våben, der slår folk ihjel.

Og ham den næstesidste i Santa Fe, skød efter eget udsagn kun dem, han ikke kunne lide.

Så USA er vel ved at blive storslået igen.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »


Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Azero. Det mest uduelige webhotel der findes. Der sker med jævne mellemrum at en af mine kunders website, pludseligt ikke virker. Azero opdager det ikke selv, så sitet kan være nede i dagevis indtil jeg ved et tilfælde selv opdager det, og skriver til Azero (har endnu ikke kunne komme igennem til dem på telefon). Det er deres webserver der "mister ruten til databaseserveren". :smash:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Garh men jeg kunne jo nok bruge 10-20k på et splitsekund på spændende guitarpedaler (og eurorack moduler). :censored:


:-D

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Inspireret af denne tråd:
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=6&t=76565

Og specifikt den omtalte lyd 49 sekunder inde, leder jeg efter en gammel tråd herinde. Noget med en youtube video og en gut der har spændt wirer ud i et rum/korridor, kontaktmikrofon på ind i guitar forstærkere, og så rører eller slår til wirerne.
Jeg er 99% sikker på at vi ikke havde youtube embed funktion på det tidspunkt.

Indholdet jeg søger er ikke i de her tråde:
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... zo#p628435
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... on#p557050
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... t+mikrofon
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... on#p128438
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... zo#p316314
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... zo#p555865
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... zo#p650947
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=1 ... zo#p634286
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=1 ... zo#p598399

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Denne her?


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

PRÆCIS ANDREAS!!!! TAK :-D




Nå nu ikke for meget glæde her i brokketråden. \:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Ja, det vil jeg godt lige brokke mig over.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Var til grillparty på et af fjeldene rundt om Oslo igår... og blev godt besoffen.. Klokken 3 gik det så hjem i bil med en chauffør der kørte lidt vildt (svigerfar).

Kombinationen af en masse alkohol og en crazy chauffør på 30 graders stigning/fald, er ikke anbefalelsesværdig :puke:

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Jeg vil godt brokke mig over at jeg eeendelig var på en ordenligt date i søndags, med en pige der ikke syntes jeg var ultra nederen.,. og hun gad endda bruge hele dagen sammen med mig.. og gad endda ses igen igår .. og vi sås endda her til morgen til morgenmad.. og hun syntes både jeg var sød og alt muuuligt og vi kyssede endda!.. (ja miraklerne vil ingen ende tage).. og så skal hun her nu hjem tilbage til langbordistand aka Indonesien, da hun kun var her i forbindelse med en læge konferrence. gaaah! ..

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Nederen! Single manden her er med dig ..
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)


Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

mik_c skrev:Jeg vil godt brokke mig over at jeg eeendelig var på en ordenligt date i søndags, med en pige der ikke syntes jeg var ultra nederen.
Minder mig om det lige nu er præcis 10 år siden jeg tog til Paris et par gange, og brugte sammenlagt 3 uger sammen med en meget spændende kvinde der kom fra Sydafrika, (men også var fransk statsborger), så man kan sige det gav os lejlighed til at mødes sådan lidt midt imellem :dollargrin:

Det blev ikke til noget, men jeg gav det en form for chance, hvilket jeg har det godt med i dag, modsat ville det have sat sig som noget uforløst

(var klar at rykke teltpælene op hvis der havde været den rigtige mavefornemmelse og udvikling)

Et par år efter fandt jeg den rigtige, en som også gad klatre rundt med mig i bjergene, hvilket vi faktisk gjorde få uger efter vores første møde :)

Gør hvad du skal, jeg håber du finder hvad du søger, nogen gange kræver det man søger seriøst, eller vender rundt på tingene
Senest rettet af DUBTEMPLE tirs 29. maj 2018 22:45, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

DUBTEMPLE skrev:
mik_c skrev:Jeg vil godt brokke mig over at jeg eeendelig var på en ordenligt date i søndags, med en pige der ikke syntes jeg var ultra nederen.
Minder mig om det lige nu er præcis 10 år siden jeg tog til Paris et par gange, og brugte sammenlagt 3 uger sammen med en meget spændende kvinde der kom fra Sydafrika, (men også var fransk statsborger), så man kan sige det gav os lejlighed til at mødes sådan lidt midt imellem :dollargrin:

Det blev ikke til noget, men jeg gav det en form for chance, hvilket jeg har det godt med i dag, modsat ville det have sat sig som noget uforløst

(var klar at rykke teltpælene op hvis der havde været den rigtige mavefornemmelse og udvikling)

Et par år efter fandt jeg den rigtige, en som også gad klatre rundt med mig i bjergene, hvilket vi faktisk gjorde få uger efter vores første møde :)

Gør hvad du skal, jeg håber du finder hvad du søger, nogen gange kræver det man søger seriøst, eller vender rundt på tingene
For et halvt år siden skete det for mig; jeg valgte at gå all in, og er stadig i Oslo. Har ikke set mig tilbage :-)

If it feels right, then go for it.

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Mike-air skrev:
DUBTEMPLE skrev:
mik_c skrev:Jeg vil godt brokke mig over at jeg eeendelig var på en ordenligt date i søndags, med en pige der ikke syntes jeg var ultra nederen.
Minder mig om det lige nu er præcis 10 år siden jeg tog til Paris et par gange, og brugte sammenlagt 3 uger sammen med en meget spændende kvinde der kom fra Sydafrika, (men også var fransk statsborger), så man kan sige det gav os lejlighed til at mødes sådan lidt midt imellem :dollargrin:
Det blev ikke til noget, men jeg gav det en form for chance, hvilket jeg har det godt med i dag, modsat ville det have sat sig som noget uforløst
(var klar at rykke teltpælene op hvis der havde været den rigtige mavefornemmelse og udvikling)
Et par år efter fandt jeg den rigtige, en som også gad klatre rundt med mig i bjergene, hvilket vi faktisk gjorde få uger efter vores første møde :)
Gør hvad du skal, jeg håber du finder hvad du søger, nogen gange kræver det man søger seriøst, eller vender rundt på tingene
For et halvt år siden skete det for mig; jeg valgte at gå all in, og er stadig i Oslo. Har ikke set mig tilbage :-)
If it feels right, then go for it.
Hyggeligt at høre jeres oplevelser :D .. og ja en flybillet dertil kan vel ikke koste alverden og så kan man jo lige få brugt lidt mere tid sammen og se om det virkelig er noget eller hvordan og hvorledes :D ..

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Folk der mener at de er super sjove og kække, når de på en varm sommerdag siger: "Kan i holde varmen?".

De skal bare kølles! :smash:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg er mere til at sige: “Hvor fanden bliver sommeren af?”. [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Her er min: “Fryser i også?”

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tager herop, problem løst :-)
Vedhæftede filer
world_image.png
world_image.png (19.07 KiB) Vist 650 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:Tager herop, problem løst :-)
Jeg er helt misundelig!

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mac'en går amok... Man lukker Chrome/google photos, og det her sker:
Screen Shot 2018-06-04 at 23.46.07.png
Man skulle dæleme tro at google brugte ens CPU til at træne deres algoritmer eller sådan noget.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Vi kører sådan noget shared hosted desktop på arbejde, og på et tidspunkt var det lige ved at blive forbudt at bruge Chrome fordi det stort set suger alt hvad vi har til rådighed af ressurser, hvis vi allesammen har en chrome browser kørende.

Vi har selvfølgelig valgt den eneste fornuftige løsning og bare købt nogen flere ressurser.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Smittefar skrev:den eneste fornuftige løsning
:lol: :lol:

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Google Photo's er noget usikkert skrammel!

Jeg benyttede det for nogle år siden, var igang med at kigge billederne igennem for et par uger siden, og nu er der feriebilleder fra en eller anden person blandt mine billeder, mange hundrede... HAR DE IKKE STYR PÅ VORES BILLEDER!!!!??? Jeg kender ikke personen eller hans familie, og er mine billeder hos andre mennesker?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar