Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

haha, kæft hvor fedt!

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Folk der render med andre folks penge. -- Og mon ikke det er dét som er sket her...

http://www.bt.dk/krimi/svindelsag-mod-t ... til-januar
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Ja, og nu kommer der en retssag, hvor en masse advokater står og fyrer varm luft op i røven på hinanden, og når de er færdige deler de sagsomkostningerne i porten. Mon ikke det løber op i yderligere 15 millioner af andre folks penge.

Jeg vil gerne brokke mig over advokater sådan helt generelt ...
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hvad er det vi brokker os over her?

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Glorificerede bogholdere, der tager 5000 i timen for at snakke med hinanden.

Jeg må hellere snart stoppe mig selv, men advokater må være den mest overbetalte faggruppe uden for Finansverdenen.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Men muligvis også den mest truede :-P

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hvordan er de truede?

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Smittefar skrev:Hvordan er de truede?

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Primært fordi deres fag bygger på et regelsæt og tidligere domme, hvilket gør det nogenlunde let at modellere. Den første AI-jurist blev "ansat" sidste år.

https://futurism.com/artificially-intel ... -law-firm/

Men, anyways, jeg er helt enig i din brok. Men hvis du ser det fra deres øjne; så har de ikke så meget andet at gøre end at spille på deres viden om det juridiske system og evne til at navigere i det. Og det er der ikke så mange der kan/gider.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg glæder mig over AI

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Smittefar skrev:Jeg glæder mig over AI

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Same.

Men jeg tror personligt også lægerne får en tur. Jeg tror faktisk jeg ville stole mere på et neuralt netværk end en rigtig læge i mange tilfælde. Jeg kunne godt forestille mig at "læge" i fremtiden blot er en konsulent der har people-skills og medicinsk forståelse.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

- For ikke at snakke om chauffører/biler. Når folk i min omgangskreds gyser lidt over det spooky i selvkørende biler, så plejer jeg gerne at huske en person med forstand på de dele som jeg for nogle år siden hørte udtale, at om 15-20 år vil det sikkert være ulovligt at føre et motorkøretøj selv, af hensyn til trafiksikkerheden.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Eller musikere ...

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Naah, musikere er jeg ikke så sikker på. Ihvertfald ikke dem der skaber musik? Det har jeg vært ved at forestille mig kunne blive godt.. Men, når alt musik et eller andet sted er et ripoff af noget tidligere, så er det teoretisk set også muligt at skabe det via AI :-D

@David: har du set den her?


Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Lorte fissehuls mongol Nem-ID bæ-hat ..

Jeg skulle bestille en guitar på en hjemmeside .. så jeg går til betaling og skal til at betale med mit visa.. hvorefter den popper op med sådan en verified by visa dims .. og så kommer der også en nem id boks op .. og da jeg ikke lige havde set det i den sammenhæng og kombi så var jeg ikke helt klar over hvad for et brugernavn og adgangskode der var tale om så jeg klikker "send nyt password" .... og så indser jeg min fatale brøler!
Nu ska jeg vente 3-5 arbejdsdage på Bæ-ID sender mig et nyt kordeord med posten..

Og så tænker jeg fuuk det i røv bannaner så betaler jeg bare via net bank og vælger den option i webshoppen .. og glad og optimistisk jeg er går jeg hen på min online bank og skal til at logge ind ... men neeeej mit nem id er jo spærret !! så aargh sløv pinoccio pik igen.. så absolut ingen mulighed for at betale OG min netbank er lukket land indtil jeg får den skide kode .. hvorfor heeelvede kan de ikke gøre det smartere .. eller i det mindste sende det med A post så det ikke tager en evighed ...

jeg vil jo bare ha en guiiiitar .. :'(

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Det kan lære dig ikke at købe guitarer på en torsdag. Eller ... ej, det er bare sur ræv.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

david mondrup skrev:... sur ræv.
Jeg skulle lige til at rette denne autocorrect, men indså, at det jo faktisk er federe sådan her.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Ja nem ID er noget bæ, og hvis du har virksomhed bliver det bæ med bæ på. Jeg mener dog at jeg engang kom i samme situation med glemt kode, hvorefter jeg ringede til dem, og hende jeg snakkede med sendte et midlertidigt nyt pw med email, imens vi snakkede. Så prøv at ringe til dem og se.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

mik_c skrev:Lorte fissehuls mongol Nem-ID bæ-hat ..

Jeg skulle bestille en guitar på en hjemmeside .. så jeg går til betaling og skal til at betale med mit visa.. hvorefter den popper op med sådan en verified by visa dims .. og så kommer der også en nem id boks op .. og da jeg ikke lige havde set det i den sammenhæng og kombi så var jeg ikke helt klar over hvad for et brugernavn og adgangskode der var tale om så jeg klikker "send nyt password" .... og så indser jeg min fatale brøler!
Nu ska jeg vente 3-5 arbejdsdage på Bæ-ID sender mig et nyt kordeord med posten..

Og så tænker jeg fuuk det i røv bannaner så betaler jeg bare via net bank og vælger den option i webshoppen .. og glad og optimistisk jeg er går jeg hen på min online bank og skal til at logge ind ... men neeeej mit nem id er jo spærret !! så aargh sløv pinoccio pik igen.. så absolut ingen mulighed for at betale OG min netbank er lukket land indtil jeg får den skide kode .. hvorfor heeelvede kan de ikke gøre det smartere .. eller i det mindste sende det med A post så det ikke tager en evighed ...

jeg vil jo bare ha en guiiiitar .. :'(
Men hvilken guitar? :?:

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

SustainerPlayer skrev:Men hvilken guitar? :?:
Åh der er glædeligt nyt .. jeg fik faktisk min kode til nem id idag ... og den ER sendt med A post :D .. så helt aberøve er de altså ikke OG det er faktisk muligt at gå ned på sin borgerservice og få en kode eller nyt nøglekort med det samme hvis man står og skal bruge det NU.. såå er jo rart at vide i fremtiden hvis man skulle stå og akkut mangle det.

Guitaren er en Hagström - Pat Smear Signature.
http://www.hagstromguitars.com/electric ... smear.html

Er ikke fordi jeg syntes det er den smukkeste guitar jeg nogensinde har set.. men er glad for Hägstrom guitarer og ville gerne ha en med humbuckers da jeg lige nu kun har en singlecoil hagström F300. Og syntes den lød rigtig godt på de lydeksempler og ting jeg har hørt.. så istedet for at købe en harley benton SG kopi og så altid være utilfreds med at den ikke er helt så fed som jeg ville ha eller smide for 2.000 kr gibson pickupper i og ende op på 3.500 kr .. så fandt jeg denne her på tilbud til 3.700 kr :D .. så ku jeg ikke styre mit GAS og MÅTTE ha den.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Nu vi alligevel er lidt træt af SlemID, vil jeg lige dele denne:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

mik_c skrev:
Guitaren er en Hagström - Pat Smear Signature.
http://www.hagstromguitars.com/electric ... smear.html

Er ikke fordi jeg syntes det er den smukkeste guitar jeg nogensinde har set.. men er glad for Hägstrom guitarer og ville gerne ha en med humbuckers da jeg lige nu kun har en singlecoil hagström F300. Og syntes den lød rigtig godt på de lydeksempler og ting jeg har hørt.. så istedet for at købe en harley benton SG kopi og så altid være utilfreds med at den ikke er helt så fed som jeg ville ha eller smide for 2.000 kr gibson pickupper i og ende op på 3.500 kr .. så fandt jeg denne her på tilbud til 3.700 kr :D .. så ku jeg ikke styre mit GAS og MÅTTE ha den.
Fedt. Den ser sej ud.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Cubase skaber sig, og har gjort det et par dage...og nu er HDD med samples osv. også begyndt, eller det Cubase der f'''cker den?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Min revisor har beregnet en lille "gave" til mig: momsefterregulering på 23.000 kr. som bare skal falde nu. Crap, men that's the game.

Det kan lige betale 3 dage af DRs Mangfoldighedschefs løn...

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Holger skrev:Det kan lige betale 3 dage af DRs Mangfoldighedschefs løn...
Nej vel? :-D

Han må lave noget meget vigtigt.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Er det hende med årslønnen på 2 millioner?

Nyt svar