Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:
Christoffer I. N. skrev:Ååååååh f*cking Viasat aber.
Jeg følger med i den nye sæson af X-Files, som de sender på 3+ hver torsdag klokken 21, en dag efter den amerikanske præmiere.
Men i dag kommer der selvfølgelig en Barca kamp. Så hvis man vil se denne uges afsnit kan man vente til på onsdag, hvor de normalt viser genudsendelsen.
Og jeg ved godt at der er 100 gange flere seere til en f*cking Barca kamp, men det skulle man måske overveje inden man sagde ja-tak til at vise en helt ny serie.

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:
Du er nu så rystende analog uden for dit musikliv.
Fliptelefon og flow tv. Taget ud af 1993. :-D

hov hov. Jeg har lige fået ny telefon i sidste uge:
https://www.nokia.com/da_dk/phones/nokia-3310-dual-sim

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Christoffer I. N. skrev:
hov hov. Jeg har lige fået ny telefon i sidste uge:
https://www.nokia.com/da_dk/phones/nokia-3310-dual-sim
Fair nok. Velkommen til år 2000! :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ja, præcis som forventet, med endu en omgang nye regler omkring pension har man taget røven på folket, endu engang,..

https://politiken.dk/oekonomi/privatoek ... il-pension

Og hvad der før var speget, er nu ultra-speget,.. og uigennemskueligt som aldrig før

Man bare rolig, alt er ved det gamle, du bliver rullet hvis du selv sparer op, i nogen som helst form for "ordning",..

Bundet på hænder og fødder, samt fra-stjålet, og mod-regnet, hvad du ellers skulle have haft,..

Så lidt som muligt herfra,.. for sure

Den faste arbejdsmarkeds-pensionen kan ikke undgås, men er på vej mod deltid, hvorved inbetalingerne til denne reduceres, som en sidegevinst,..

Det skal nok vise sig at være "lønsomt", altid en glæde at blive plyndret i mindre grad end ellers
/Dub

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Jeg vil gerne brokke mig over Pool - jo bedre man spiller, desto vanskelligere får man det... :-?

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Jeg vil gerne brokke mig over min totale og aldeles mangel på evne at beherske mig selv i sådan en situation her:
Marabou Cookies
Marabou Cookies
IMG_9803_Screenshot.PNG (1.15 MiB) Vist 672 gange
At opleve det fuldstændige tab af selvkontrol er da skræmmende :shock:
Hvorfor skal det være så svært...? :roll:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Cocio - så får man jo helt lyst til en ristet pølse!

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Hmm - pølser har til gengæld aldrig stået i specielt høj kurs hos mig... Men hver har jo sin smag :)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tjaa - her stod den på hjemmelavet boller i karry. Så er en ristet med brød ikke så interessant mere. :-D

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Sådan en død indianer i kane med blod, bræk, bæ, sårskorper og åkander er ikke at kimse af!

Eller Danskepølse som det bliver kaldt her nordpå.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

WTF google, hvorfor fjerner man "se billede" (hed vist noget andet) muligheden på google billedesøgning?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Christoffer I. N. skrev:WTF google, hvorfor fjerner man "se billede" (hed vist noget andet) muligheden på google billedesøgning?
Google billedsøgning.PNG
Google billedsøgning.PNG (329.11 KiB) Vist 633 gange
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Hald skrev:
Christoffer I. N. skrev:WTF google, hvorfor fjerner man "se billede" (hed vist noget andet) muligheden på google billedesøgning?
Skærmbillede 2018-02-20 kl. 14.46.04.png
Skærmbillede 2018-02-20 kl. 14.46.04.png (860.2 KiB) Vist 630 gange
Her plejede der at være en knap der førte direkte til billedet via et deep link. Den er væk nu. Mega træls.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Det er nok for at mindske misbrug, kopiering osv af billeder. Nu kræver det lidt mere arbejde at få billederne

Edit: nu har jeg så lige læst mig frem til at det er pga misbrug, en aftale de har lavet med Getty Images.
Det er ikke umuligt at finde billederne, men er blevet meget vanskeligere for alm brugere

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tak for opklaringen. :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

ahh.. men om ikke andet er det nemt at klikke billedet op som Davids eksempel, og så højreklikke på det store billede og vælg "Kopiér webadressen til billedet" (hedder det i Chrome)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Jeg vil gerne brokke mig over DSB.

I går startede min tog-tur med, at jeg gik ind i vogn nummer 74, som jeg havde købt pladsbillet til. 2 sæder foran mig sad en mand på plads nummer 36, som han havde købt pladsbillet til. Efter en times tid kommer der så en dame ind i vognen, som beder manden på plads nummer 36 flytte sig, eftersom hun også har købt pladsbillet til samme plads som ham. Biletterne bliver taget frem, og det viser sig, at hun skal sidde i vogn 14 plads nr. 36. Men hvad laver hun så i vogn nr. 74? Jo, det viser sig, at DSB for nylig har ændret vognens nummer fra 74 til 14. Jeg får lidt ondt af manden, der lyder som en kæmpe idiot, medens han forklarer damen, at der altså stod 74 på vognen lige før... så jeg byder ind i diskussionen, og bekræfter, at der altså stod nr. 74 på vognen, da jeg trådte ind, så det er rigtig nok, hvad manden siger - de må have lavet om på vognnummeret, siden vi andre kom ind og satte os.

Nå men hvad gør man så, som voksne mennesker, i sådan en situation? Jo, man tager naturligvis fat i første bedste DSB-ansatte, der kommer forbi, og forklarer, at de har solgt samme siddeplads til to passagerer... Men ak - DSB-damen svarer, at hun lige er blevet sendt på dette tog, og ikke ved noget om noget som helst, så hun kan ikke svare, hjælpe eller noget som helst... og så skynder hun sig væk...

Den slags her er bare såååååå dårlig stil... rigtig dårlig måde at behandle kunder på. Først har de begået en fejl, som absolut ikke må ske, og skulle det af en eller anden årsag ske alligevel, så SKAL man straks i en fart få sendt en medarbejder hen på stedet, og undskylde mange gange og hjælpe med at rede trådene ud for folk.

Det sker nogle gange i flyvemaskiner, at de kommer til at give en mor og et lille barn pladser, så de sidder adskilt fra hinanden... Det de så gør, hvis de er bare nogenlunde professionelle, det er at lade en stewardesse komme krybende hen til den mand, der sidder ved siden af barnets mor, undskylde mange gange og spørge meget meget pænt, om vedkommende kunne tænke sig at bytte plads med barnet, og så tilbyder man til gengæld champagne, chokolade osv. under rejsen. Sådan løser man den slags. (Har for resten selv prøvet det en gang).

Men DSB... ak ... :luny:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fuglsang.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Mr. Soundman skrev:... DSB-damen svarer, at hun lige er blevet sendt på dette tog, og ikke ved noget om noget som helst, så hun kan ikke svare, hjælpe eller noget som helst... og så skynder hun sig væk...
Delte hun ikke en bøde ud for "ugyldig billet"? Så er det da bedre service end de plejer at give!
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Christoffer I. N. skrev:Fuglsang.
Så kun lige hans styrt. Hvor fanden er hans hold henne?

Troede de skulle til at køre for ham?!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fuglsang var jo et stykke bag ved styrtet. Styrer udenom, og bliver pløjet ned af en af anden der også undveg styrtet. Så der var ikke så høj fart indblandet. Da Fuglsang kører til højre om styrtet, kan det være hans makker kører venstre om, og allerede er 100 meter væk da jakob styrter... De finaler ér jo rimelig hektiske. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Påtrængende og ufed stil at sende disse mails, gør kun at jeg distancerer mig endu mere til UAD :-)
Vedhæftede filer
Screenshot_2018-03-06-14-18-12.png
Screenshot_2018-03-06-14-18-12.png (388.78 KiB) Vist 518 gange
/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg prøvede engang at have lagt nogle ting i en cart på en online shop og have indtastet shipping info (for at se shipping quote).

Det var aldrig planen at gennemføre, bare se hvad det kostede for at have et sammenligningsgrundlag.

Så blev jeg fandme ringet op af duden fra den amerikanske shop kort efter, som må have søgt på mit navn og telefonnummer baseret på adressen. Det var også en ordentlig ordre på over 6 cifre, men jeg købte selvfølgelig hos Cyber Farm.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Circle K der sender mails og skriver at de "savner mig"
Sådan noget automatiseret følelses bavl. De ved da ikke om jeg har besøgt dem og betalt kontant for en hotdog, men kan man skrive tilbage til dem og skrive at den godt nok var dårlig i forhold til de skyhøje forventninger prisen antydede at den måtte være værd.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

DUBTEMPLE og Holger > Jeg plejer at taste fake-infos, når jeg putter ting i en online indkøbskurv, hvis det bare er for at tjekke hvad prisen vil blive, om de kan sende det til Danmark osv. Jeg kan ikke se noget forkert i dette, så længe jeg ikke rent faktisk gennemfører købet.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Ahhh men for helvede

Jeg er ansat i et lille firma der lejer sig ind i lokaler i DTUs kontorfællesskab for (opstarts)virksomheder. Ind til i dag hed kontorfællesskabet Scion DTU, hvilket er komplet intetsigende og det er bestemt fornuftigt at skifte navn.

Men man har gudhjælpemig valgt at skifte navn til "DTU Science Park". Man må spørge sig selv, hvad de mener, der foregår på DTU uden for "Science Park" - Man mener tydeligvis, det ikke er videnskab, der foregår der. Jeg vil til gengæld vove den påstand, at det er meget få af virksomhederne her i kontorfællesskabet, der bedriver "Science" - Innovation - ja tak - det er der der masser af, men det ligger godt nok småt med den egentlige videnskab.

Åhhh hvor er det dog dumt
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar