Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af donnievandango »

Hald skrev:
lakris skrev:Men din gruppe ville vel kun indeholde M for Muse, alt andet går vel ikke? ;-) :-D
Nej det vil jeg ikke påstå, jeg har faktisk ikke noget Muse i den playliste, men der har været folk på besøg i studiet der godt ville hører et gammelt knitrende lo-fi Jimmi Hendrix nummer på systemet og lign... hvor jeg tænker, hvorfor!?? Lyder det ikke lige så skidt hvis du bare spiller det fra højttaleren på din Android telefon?
Puha Hald, du begår hybris her på mange områder:)

Hendrix lyder aldrig skidt, kun når han har fået lidt for meget indenbords. Og det vil altid være federe at høre Hendrix på et ordenligt system end på en telefon. Jeg kan godt se at der måske ikke er den store forskel i at høre det på øjtalere til et par tusind, frem for nogle til 100.000 kr. men stadig;)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Der findes måske gode indspilninger med Hendrix, i wouldn't know. Der er ikke et sekund tvivl om at han har lavet fed musik, riffs, og har en palds i musikhistorien... MEN... ligefrem en lydkvalitetsoplevelse forestiller jeg mig næppe, jeg er dog lydhør hvis det kan modbevises, da jeg er på tyndt is her.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Jeg forstår:) Dog vil jeg mene at han var waaaaaaay ahead i lyddesign. Han har efter min mening været med til at definere en guitar"lyd", noget som han gik meget op i. Om den er "god" eller ej skal jeg ikke kunne afgøre, men den er der:). Jeg har ofte hørt at han selv gik enormt meget op i pedaler osv. og skulle have været med til at definere mange af de kendte af slagsen.

Hans daværende lydmand Eddie Kramer kender du sikkert fra Waves bundles spillede også en central rolle i mix/optage verdenen, i hvert fald indenfor rockgenren. Bevares, efter vores tid standard er det nok ikke så vildt, men jeg lytter til Hendrix musik med største fornøjelse, og elsker de små finesser, fejl og underlige lyde:)

Nogle vil også påstå at Brian Wilson var bindegal, mens andre elsker hans kompositioner og lyd. Smag er subjektiv, og nogle vil gerne høre "dårlig" lyd på et ordenligt system. Under alle omstændigheder vil Hendrix plader ikke komme til rette på computerhøjtalere (efter min mening naturligvis).

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Polsk Coca Cola ... :puke:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Når éns chef først skriver på mail kl 21.30, uden at få svar, så skriver på facebook, uden at få svar, og dernæst på telefonen...

Igen uden at få svar.

Hvad fanden tror han selv :-)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er sgu lige stramt nok :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Smittefar skrev:Det er sgu lige stramt nok :)
Jaaa, men han brokker sig til gengæld heller ikke over at jeg ignorerer ham, og heldigvis ringer han ikke :lol:

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Når en person, jeg har lavet et job for, ikke reagerer på venlig mail, venlig tlf-svarer besked, ..over tolv døgn uden nogen reaktion. Og jeg så for første gang skriver en sms om, at "det ikke er rart" at der ikke er blevet betalt og at jeg ikke får nogen respons på hverken mail eller telefon (og lignende *meget milde* forstærkning af 'tonen') ..
og så hun endelig svarer mig MEN skriver som om det *mig* der spilder *hendes* tid.

I øvrigt lover hun at checke op på, hvorfor vi ikke har fået betaling endnu . .i næste uge.
Er spændt på at se, hvornår der kommer resultat.

Mig og min co- lærer har hele vejen været fleksible og givet dem en god pris og behandlet dem venligt, og alle var glade for vores workshop, og hun modtog fakturaen samme aften.
På den mail adresse, hun selv har givet mig. Og nu i dagens sms er en del af hendes forklaring "at det er fordi, jeg ikke har hendes arbejds-mail". :doh:

Og at "der har været travlt" -- som om vi andre ikke har travlt?

For Søren, jeg skal godtnok tage mig sammen for ikke at svare på sådan noget mødding-kommunikation.
(Fordi mig og kunden tydeligvis har uforenelige opfattelser af, hvordan man behandler hinanden ordentligt)
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

david mondrup skrev:
david mondrup skrev:... sur ræv.
Jeg skulle lige til at rette denne autocorrect, men indså, at det jo faktisk er federe sådan her.
Nu synes jeg ikke, vi skal mobbe Henrik længere -- han har altså fået en diagnose.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

IMG_0436.PNG
Lol

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ditto :-D
IMG_3804.PNG

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL FOR H.... :-D

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

42E7A637-396D-45B6-A02D-13EB4CE4730A.jpeg
Pisse god ide!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mike-air skrev:
42E7A637-396D-45B6-A02D-13EB4CE4730A.jpeg
Pisse god ide!
Nu ikke så negativ. Tænk hvis de havde bygget en tungbane!? :shock:

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

SustainerPlayer skrev:
Mike-air skrev:
42E7A637-396D-45B6-A02D-13EB4CE4730A.jpeg
Pisse god ide!
Nu ikke så negativ. Tænk hvis de havde bygget en tungbane!? :shock:
Aaarhahaha! Farhumor af bedste kaliber :-D gotta love it!

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Blev interviewet af tv2 øj idag, om selvsamme emne, 2 timer efter min forrige post, for at det ikke skal være løgn..

Så hvis der er en skaldet sur jyde der står og brummer lidt ind i kameraet på tv2 øj, så er der god chance for at det er mig :-P

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

sygt nok at der intet har været at decideret brokke sig over herinde i en måned.

Nu er det min tur. f*cking Yousee har haft nedbrud siden klokken 19 igår, og det er ikke fikset endnu. Det er da heldigt at vi kun har TV, og ikke internet og telefon, hos dem, da de dele også er nede.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg vil godt brokke mig over, at banderne nu er begyndt at skyde 100 m i kugleflugt fra mine børns institution!
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det er trist at følge med i hvor mange der bliver skudt og skudt efter i KBH p.t.

Dejligt at være flyttet fra København. Kan ikke påstå jeg savner banderne og de andre hobbyterrorister. Har ikke oplevet en eneste trussel eller voldelig episode efter at være flyttet.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

For få uger siden blev jeg stoppet af vejspærringer på Hillerødgade, en tilfældig var blevet skudt få minutter forinden,... Kunne snildt undvære disse "kulturberigere"

To gange har nogen forsøgt at stoppe bilen, samt lokke mig ud ved et lyskryds , for at score bilen,... (eller røve).

I krystalgade hvor jeg ofte kører forbi står militæret nu med automat-våben efter drabet derinde

Læste i avisen vi er derhenne hvor et korps af private piloter bistår politiet med overvågning fra fly over min bydel ,... velkommen til dit eget kvarter
Senest rettet af DUBTEMPLE tors 26. okt 2017 15:15, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg må også indrømme, at jeg forlængst er holdt op med at køre gennem Nørrebro om aftenen - trist, det skal være sådan. Og trist, at det ikke længere er nok. I tirsdags kørte jeg forbi Emdrup Torv efter et spillejob (åbenbart kort efter et andet skyderi), og i aftes skød de så 500 meter fra mit hjem og altså ca. 100 m fra mine børns institution.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

the plot thickens....
y00s33 n00bzzz.png
y00s33 n00bzzz.png (24.7 KiB) Vist 799 gange

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Endnu engang 1½ døgn uden TV signal fra Yousee. Det klarer de godt..

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Hvem bruger Yousee i dag? :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det gør boligforeningen. Heldigvis kører net og telefoni over en anden leverandør.

Nyt svar