BF3 Vs MW3 - PS3

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

BF3 Vs MW3 - PS3

Indlæg af T.Find »

Okay, jeg har lige fået BF3 (Battlefield3, PS3) af mine børn (min fødselsdag idag :denmark:) det har stået på ønskeseddlen. Det svære er nu, og jeg VED nogen vil sige "køb begge, alle 3) Det er ikke en mulighed eller dvs. det er jeg for nærrig til pt. Ok, valget stå mellem BF3 eller MW3. Jeg har spillet begge forgængere (Blackops ikke MW2) og jeg hælder mest til battlefield MEN sidst fik jeg BFBC2 og kampspillede det! Indtil jeg fik Blackops og siden har jeg faktisk ikke rørt men spillede blackops, hver gang! Det er mer fastpassed ift. BF.

Mit spørgsmål er nu: Nogen der har erfaringer med disse? Andbefalinger? Jeg tjekker nettet men folk er temmelig splittet.

Sidste alternativ er Skyrim MEN jeg nåede 10min af forgængeren og så gik jeg kold i det, så ved ikke helt....

- Kom frisk!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Højhus
Medlem
Indlæg: 896
Sted: Herning

Indlæg af Højhus »

MW3 uden tvivl.

Der er så mange latterlige fejl i BF3 som man bliver så sur over, f.eks kan gemme sig bag et simpelt gelænder hvor du ikke kan skyde dem med sniper, men godt med håndpistol, fjender løber igennem vægge osv osv.

Efter MW3 flyttede ind i min PS3 har Black ops ikke været der.
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Jeg er på BF3 vognen på min PS3, fordi jeg elsker køretøjer og helikopter ting, og det er der jo ikke meget af i MW. Men jeg er ikke så låst at jeg ikke kan købe dem begge en dag, da det mere er selve gameplay oplevelsen der trækker.
Der er både intense infanteri baner og store åbne landskaber og den afveksling taler til min smag.
:sweden:

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Tak for svar begge:

Højhus: Jeg tænker lidt, mht. glitzhes, det blir formentlig fixet så det taler ikke rigtig imod for mig. Jeg er nok stadig mest overbevist om BF3 er det rigtige valg. Det jeg RIGTIG godt kan li ved blackops er costumize delen og den skulle være endnu bedre i 3'eren! Det er et helt klart + for mig!

Furland: Arh fedt, spiller du også? Ja, de store baner er top dollar og så grafikken! Hold nu fast det er flot. Køretøjer/fly, ja tak! I BFBC2 kunne man smadre huse hvis der gemte sig nogen, er det stadig det samme? Det var top klasse!

- Tro jeg beholder BF3 indtil videre
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Raller
Medlem
Indlæg: 218
Sted: København N

Indlæg af Raller »

Nu spørger jeg dumt, og uvident. For har aldrig prøvet.


Er det ikke pisse svært at spille BF3 , MW3 , på en konsol ? ... Altså, uden musen ?? :shock:
analog for altid.
Indspilning og mix og alt det andet
[url]http://www.kaelderlyd.dk[/url]

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nej, det er nok mer en vanesag. Jeg gik selv fra pc til konsol og det sad hurtigt fast. :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

HELT KLART MW3!!

Jeg har begge dele og der er mange flere timers spilleri i MW3. Jeg synes ikke BF "motoren" er på samme niveau som MW3. JEg har spillet både black ops og MW3 og sammenligner jeg dem med BF så ved jeg at jeg næsten ikke gider sætte spillet i maskinen.

En sidenote: jeg synes der er utroligt meget ventetid i BF-spillene. Man skal vente aaalt for længe når man dør i multiplayer osv,
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Default avatar
Caspar9500
Medlem
Indlæg: 481

Indlæg af Caspar9500 »

Nu har jeg ikke spillet spillene på konsol, men på PC. Singleplayeren delen er måske sjovest i MW3, men multiplayer delen er alt for vild i BF3. Desuden så rykker grafikken noget mere i BF3 end MW3. Har et GTX 560ti 2 gb kort, så der kan køres fuld opløsning i HD, og der når MW3 ikke BF3 til sokkeholderne.

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

På konsol (ps3) synes jeg sjovt nok det er lige omvendt. Faktsik tror jeg at den dårlige responsivitet på BF er en af grundende til at jeg ikke gider spille det ret meget.

Det lader til at være svært at give enslydende råd om det her spørgsmål :-)
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Awp: Jeg troede godt nok at BF3 slog MW3 mht udseende men det kan være det ikke gør sig gældende på konsol?

Det er nok lidt som pc vs mac. Jeg må hellere lige gøre det klart at jeg kun er interesseret i multiplayerdelen, ikke single. Jeg tror jeg må prøve begge spil. Der er ting som taler for og imod begge. Jeg tror jeg beholder BF3 og så må jeg ty til blackops hvis det er :) Tusind tak for svar.
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

okay, jeg beholdte BF3 og fik styret min trang til at gå igang med det før efter jul, det sparede jeg så 250kr på :) Det var sat ned liiige efter til 295kr istedet for 549kr. Det er simpelthen så latterligt MEN jeg sparede altså og det er jo godt. Første indtryk: Wow! Det er jo BFBC2 bare endnu bedre! Banerne er jo liiige i øjet! kæmpe store, køretøjer/fly, MASSER af gemmesteder, bygninger der kan smadres og så er de fandme flotte! Det er top klasse! Nu kan jeg kun sammeligne med Blackops og jeg kan slet ik se hvordan MW slår BF3 mht. grafik, jeg syntes BF3 vinder stort. Udover det virker det meget mer "realistisk" når man løber rundt og en af de ting jeg rigtig godt kunne li´ved BFBC2 men som jeg virkelig manglede i MW er følelsen af sammenhold/spil. Det skinner igennem i BF3 syntes jeg, måske med en lille undtagelse i TD. sprayandpray virker ikke helt i BF samt bulletdrop, det gør det til en større udfordring at få kills. Der er mange flere ting men jeg blir nødt til at spille det lidt mere for at få alle indtryk ordentligt ind men for fanden hvor var det fedt at smide i maskinen :) :banan:

Konklusionen må være at jeg er solgt til BF, jeg var egentlig blevet træt af det efter laaang tid med BFBC2 men BF3 er bare SÅ meget bedre så nu skal der games, så må vi se hvornår eller om MW3 bliver købt nogensinde ;)

EDIT: Nåja, jeg mener kun multiplayer delen, singleplayeren er jeg fuldstændig ligeglad med :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Højhus
Medlem
Indlæg: 896
Sted: Herning

Indlæg af Højhus »

Ligeså meget federe som du mener at BF3 er i forhold til 2eren, ligeså meget federe er MW3 i forhold til black ops. :wink:
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

point taken :wink: Jeg hørte i et review at flere mener at det er den perfekte MW2? Jeg må jo prøve det men har pt svært ved at få armene ned over BF3. Det med load tider /vente tid syntes jeg ikke er vildt. Glemte jeg lige at tilføje :) Vi må se hvornår MW3 rammer fars maskine ;)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Default avatar
Caspar9500
Medlem
Indlæg: 481

Indlæg af Caspar9500 »

Du må godt købe min kopi af MW3

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Hvor ligger vi i Pris?
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Default avatar
Caspar9500
Medlem
Indlæg: 481

Indlæg af Caspar9500 »

Hvad vil du give? :dollargrin:

Medlemsavatar
Wega
Medlem
Indlæg: 618
Sted: Midtjylland

Indlæg af Wega »

BF3 handler jo noget mere om teamplay, så hvis du har nogle at spille sammen med, så syne jeg altså det er noget sjovere. Har kampspillet BF3 siden det udkom, ind til for et par uger siden. Nåede til Conel rank 27 og lå 29 i verdenen som Support class en overgang... :roll:

Medlemsavatar
recordingn00b
Forum Donator
Indlæg: 548
Sted: Tilst

Indlæg af recordingn00b »

Jeg er glad for Battlefield 3 og mangler "venner" der spiller hvis der er nogen der har lyst til at adde mig, skal i være velkomne!

Mit PSN-nick er tertiaryroot

ses i krigs-land :)
Når elefanterne slås, går det udover græsset

Nyt svar