Bedste burger i Danmark?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Re: Bedste burger i Danmark?

Indlæg af Hald »

Okay, tid til en opdatering, jeg har efterfølgende været på Café Alma i Kbh, og må sige at deres burger var en aldeles god oplevelse.

Men hvis man er i Herning området, så besøg Backyard Burgers, deres Dirty Burger er fantastisk.
Pro tip: Hvis man er 2 afsted, kan man splitte pomfritterne og dele en omgang mozzerella-sticks, og så kan deres jordbærmilkshake anbefales. Det er kun lidt dyrere end at spise på McD, men kvaliteten er helt i top! #mæt
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

De 3 bedste jeg kender er:

1. Elvis-restauranten på Memphis Mansion i Randers - Highway 51. Jeg kan anbefale deres Original Memphis Bacon Cheese Burger!
2. Carl's Jr i Aalborg Storcenter. Deres Guacamole Bacon er udm!
3. Max på Gammeltorv i Kbh. Ikke så meget fikumdik, men gode traditionelle burgers!

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Mange gode steder i denne guide. Gælder dog kun for København.
http://www.pigenogpomfritten.dk/burgerguide/

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

http://www.b.dk/livsstil/dansk-burger-p ... ens-bedste

Tilsyneladende er der flere som mener at det er Gasoline Grill, på Landgreven, har den bedste burger. Må prøves, selvom jeg ikke tror de er bedre end mine egne hjemmelavede burgers. :)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Lol. Jeg kiggede lige overskriften og lidt kommentarer på BT linket.
For det første er Randy Garutti CEO for Shake Shack og ikke Snack ( det er fantastiske burgers ) for det andet, det er så tydeligt at dem der skriver kommentarer ikke har prøvet andet end deres lokale billige burger og den "dyre" café burger i byen hvor de bor.

Medlemsavatar
sproed
Medlem
Indlæg: 257
Sted: Aarhus

Indlæg af sproed »

Hvis i nogensinde er i London, så kik forbi bleecker St. burgers

Billede

har aldrig oplevet en grill i danmark der laver så gode burgere. benmarv i bøffen så den smelter og blåskimmelost på pommes. oh my days :wink: :wink:

Nyt svar