Eksploderende skraldespand

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Von Tiergarten
Medlem
Indlæg: 116

Eksploderende skraldespand

Indlæg af Von Tiergarten »

Så er det tid til en ny skraldespand da den gamle er detoneret.

Den gode nyhed er dog at det lykkedes mig at få fingrende i "sprængningsmandskabet" inden de kom for langt væk. Og som den gode borger jeg nu engang er, fik rette myndighed (deres mor) besked om det veludførte stykke arbejde - dette gør papirarbejdet en del nemmere.

Da jeg var i tvivl om hvorvidt der var mere jeg skulle have bortsprængt, besluttede jeg mig for at aftage det resterende sprængstof fra dem. Det kom pænt pakket ind i en Fakta pose af den kraftige kvalitet, hvilket jeg sætter stor pris på - om ikke andet, så for sikkerhedens skyld.

Nu er det bare sådan at jeg ikke tror jeg selv er i stand til at udføre et så veludført præcisions arbejde som de to knægte kunne - så jeg tror jeg vil rådføre mig med den lokale landbetjent straks han er på pinden. Han ved helt sikkert hvordan man håndterer sådanne sprængladninger.
[size=85]Well - april fool dumbass!!!

[i]Walter[/i][/size]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Trist....

Fyrværkeri er altså ganske underholdende, men at ødelægge andres ejendom med det er en tand eller ti for langt..

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

Ja der må jeg tilstå at jeg var heldig at være så godt opdraget hjemmefra så jeg også kun sprang mine egne ting i luften :)
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Default avatar
Gunnar

Indlæg af Gunnar »

:lol: drengestreger

vær glad for det ikke var bilen de eksperimenterede med at sprænge i luften

Medlemsavatar
eskild
Medlem
Indlæg: 1686
Sted: Skovlunde / St. Lyngby

Indlæg af eskild »

jeg hader nytår (læs; fyrværkeri)

jeg bor med stråtag
.
SeeYou
Eskild



[size=85]www.facebook.com/bj.eskild?fref=ts[/size]

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg fatter ikke nytår... en dato hvor hele verden larmer så meget at det er umuligt at tracke noget ordentligt på en friaften hvor man ikke selv fejrer "fulde-folk-med-sprængstof-spiser-klam-fisk"
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Claus Flid
Forum Donator
Indlæg: 3751
Sted: Slagelse(DK)

Indlæg af Claus Flid »

Æde, drikke, paphat, ordenlig syg cigar og 1500kr spenderet i min kammerats
Fyrværkeri bix... Jeg Ææææælsker nytår!!!

Jeg har blæst jeg ved ikke hvad af med hjemmelavet gøjl. Tror nok lige min fars naboer
Er glade for jeg ikke bor hjemme mere:)

Jeg stemmer for lovliggørelsen af plastiksprængstof allerede fra konfirmations aldren

Dynamit-Harry er klart mit største idol.
-\\-Claus Flid-//-
http://www.NexusEvent.dk

Medlemsavatar
Von Tiergarten
Medlem
Indlæg: 116

Indlæg af Von Tiergarten »

Desværre ret farlige drengestreger. Sådan en 140 liters skraldespand i hård plast af 5 mm tykkelse, kombineret med hård frost som gør plastikken let "skør" - giver alvorligt mange små og mellemstore stykker med skarp kant der kommer flyvende ud på et rimeligt trafikeret fortov mindre end 1,5 meter væk fra hvor spanden stod. Specielt når man høvler en 350 gr. stor møgert af en knaldperle derned - så bliver det sgu' lidt farligt.
[size=85]Well - april fool dumbass!!!

[i]Walter[/i][/size]

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg har godt nok også lavet usansynligt mange hjemmelavede bomber da jeg var knægt. Min far og jeg var berygtede på hele vejen. Har dog aldrig sprunget andre folks ting i luften. Det noget gris og møg farligt hvis der lige kommer en forbi som skal smide noget ned i skralderen eller postkassen, eller hvad man nu synes er sjovt at sprænge til smadder. I dag er jeg selv møg bange for den slags trods jeg ikke har oplevet noget dårligt med det.

Medlemsavatar
Dimmer
Medlem
Indlæg: 188
Sted: Århus

Indlæg af Dimmer »

Selvom det er alvorlige sager, så er det godt at du kan skrive om det på en humoristisk måde...
Hellere tre stjerner på salamien, end tre salamier i stjernen!

Medlemsavatar
mica
Medlem
Indlæg: 1046
Sted: København

Indlæg af mica »

Må tilstå jeg har sprunget en del hundelorte i luften med kanonslag da jeg var dreng, helst timet så der liiige kom en forbi på cykel.. :)
SÆLGER MACBOOK PRO 2017!

Nyt svar