Pigemode: Sorte plastic spandex bukser

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
GeorgeHayduke
Medlem
Indlæg: 1764

Pigemode: Sorte plastic spandex bukser

Indlæg af GeorgeHayduke »

Pigemode: Sorte plastic spandex bukser

De gør min by grimmere :evil:
Vedhæftede filer
pants.jpg
pants.jpg (3.95 KiB) Vist 3455 gange

Medlemsavatar
Sjarles
Medlem
Indlæg: 48
Sted: Nørrebro

Indlæg af Sjarles »

Når de omfavner et par lækre stænger gør de min by smukkere - gad vide hvor du bor :D
...You have half a chance, if you ask her half a dance...

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Why the "Freak" er det så kun 1/10 som gælder den regel! Spandex dø som det levn fra 80'erne du er!!!
:sweden:

Medlemsavatar
Bacher
Medlem
Indlæg: 1193
Sted: Sjælland

Indlæg af Bacher »

Skulle man så også forbyde små bikinier og korte kjoler fordi midaldrende koste ser grimme ud i dem? -Det gælder om at komme de rigtige steder i stedet!

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Bacher skrev:Skulle man så også forbyde små bikinier og korte kjoler...
Set som beklædningdel, helt uden at tænke på dets indhold, så er de to ting væsentligt mindre påvirket af trends og de er derfor godkendt i min mode manual! :)
:sweden:

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Så længe indholdet af bukserne er i orden, så er det big thumbs up herfra. :)
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
ultramarine
Medlem
Indlæg: 726

Indlæg af ultramarine »

Jeg syntes det helt fint at pigerne nu også kan få vist ben om vinteren, - her i kjøvenhavnstrup opstod moden altså i vinters :)
Men foretrækker nu ellers mest den solbrune og bare model.

Medlemsavatar
GeorgeHayduke
Medlem
Indlæg: 1764

Indlæg af GeorgeHayduke »

For fanden drenge, de ødelægger jo et potentielt kønt syn. De minder mig om Roskilde Festival og regnvejr og sort affaldssæk. Og det er vel at mærke når jeg skal se det fra den bedste side. Så hellere de der strømpebukser, der har været over det hele indtil videre, de er da flatterende for et par gode stænger.

Mark my word, mark my words boys :-x : Når de kommer til 49,95 i Netto's rodekasse, så bli'r det rigtigt grimt i byen, og I vil tænke: Ohh, Hayduke, du havde så ret 8-)

Medlemsavatar
Dimmer
Medlem
Indlæg: 188
Sted: Århus

Indlæg af Dimmer »

:shock:

Hjemmelavet!
Vedhæftede filer
pose.jpg
pose.jpg (51.19 KiB) Vist 3286 gange
Hellere tre stjerner på salamien, end tre salamier i stjernen!

Medlemsavatar
GeorgeHayduke
Medlem
Indlæg: 1764

Indlæg af GeorgeHayduke »

Hehe, u know it :dollargrin:

Medlemsavatar
Dimmer
Medlem
Indlæg: 188
Sted: Århus

Indlæg af Dimmer »

- og når miniskørtet bliver for kort! :puke:

Læg venligst mærke til, at vedkommende ikke har nogen venstre hånd...
Vedhæftede filer
miniskørt.JPG
miniskørt.JPG (24.88 KiB) Vist 3279 gange
Hellere tre stjerner på salamien, end tre salamier i stjernen!

Default avatar
Mgb

Indlæg af Mgb »

Arrggg Mine øjne skal afsprittes!!! Jeg kommer aldrig til at blive et nogenlunde normalt menneske igen efter det billede.. :puke:

Medlemsavatar
Dimmer
Medlem
Indlæg: 188
Sted: Århus

Indlæg af Dimmer »

Mgb skrev:Arrggg Mine øjne skal afsprittes!!! Jeg kommer aldrig til at blive et nogenlunde normalt menneske igen efter det billede.. :puke:
:dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:
Hellere tre stjerner på salamien, end tre salamier i stjernen!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Og jeg havde svært nok ved at sove i forvejen..

Billede
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
GeorgeHayduke
Medlem
Indlæg: 1764

Indlæg af GeorgeHayduke »

sweet jesus :puke:

Medlemsavatar
topperf
Forum Donator
Indlæg: 1033
Sted: På min bagdel

Indlæg af topperf »

Dimmer skrev:- og når miniskørtet bliver for kort! :puke:

Læg venligst mærke til, at vedkommende ikke har nogen venstre hånd...
Sådan kan det gå når man spiller diller i Kairo (offentligt)
[color=#800040]---------------------------------------[/color]
http://www.thomasborghus.dk
http://www.youtube.com/topperf
http://www.myspace.com/topperf

[color=#800040]I'm depriving a village somewhere of a perfectly good idiot.[/color]

Medlemsavatar
Malthelm
Medlem
Indlæg: 581
Sted: København

Indlæg af Malthelm »

er det stadig mode?
Nu er det da slim jeans med ekstremt mange huller i :) nice and seethrough

Medlemsavatar
ultramarine
Medlem
Indlæg: 726

Indlæg af ultramarine »

ja jeg har også lagt mærke til at hullede jeans er kommet i bybilledet, troede det var et levn fra midt firserne, eller grundet den økonimiske situation - hvad det måske så også er en spejling af .

Medlemsavatar
Malthelm
Medlem
Indlæg: 581
Sted: København

Indlæg af Malthelm »

hehe ja det skulle man tro :)
Min kæreste siger det er fordi en eller andet arty farty designers sidste kollektion så sådan ud, så derfor er det smart vidst

Default avatar
Hans Nissen
Forum Donator
Indlæg: 825

Indlæg af Hans Nissen »

80'erne rulez. Forstå det! 8-)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Vi skal bare huske at fortælle dem der ikke er gamle nok, at alt fra 80'erne ikke var/er cool!

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

lakris skrev:Vi skal bare huske at fortælle dem der ikke er gamle nok, at alt fra 80'erne ikke var/er cool!
Det er netop deres uvidenhed der gør de "tror" det er smart! De har ikke indset at pastelfarvede BALL trøjer er noget man bør brænde. Jeg er allerede blevet for gamel til de 19-25 årige "mænd" der render i byen med en god kultiveret jyde-snegl på overlæben, hvor man ikke i er et sekund i tvivl om at de føler sig meget "in" med det accessory!

Her et "by-billede-klistermærke-rant" sakset fra Politiken, som beskriver nutiden godt:

"… hvor kommer alle de der metroseksuelle mænd med stramme bukser og røde solbriller i panden, som er freelance-grafikere, multimedie-designere eller bass-spillere i et elektroband egentlig fra? Er der mon sådan et skab i en eller anden gammel dames lejlighed, hvor der hver anden onsdag udklækkes et kuld indbildske polio-dukker med gustent overskæg og fedtet hår, som så svanser ned i Kødbyen og danser åndsvagt til Islandsk lortemusik? Sådan et Narnia-skab fra helvede, hvor fire godtroende og eventyrlystne børn går ind for at møde en løvekonge, men i stedet ufrivilligt bliver tryllet om til en hær af Henrik Vibskovs tørklæde-befængtegøglermænd og sendt ud i Københavns brokvarterer for at sprede det fesne budskab. Man bliver så træt i øjnene af deres sjuskede tilfældighedsmode og hvis det er sådan en fryns eksen hun dater, så er der snart en læspende, Reykjavik-elskende tørklæde-klovn i narkomanbukser mindre i København!
Ja, jeg skulle bare lige af med det ..."

+1 fra min lejr!
:sweden:

Medlemsavatar
Malthelm
Medlem
Indlæg: 581
Sted: København

Indlæg af Malthelm »

haha, jeg kan godt se hvorfor han er så vred over det, men er det ikke liiiige at generalisere over hvem der kommer nede i kødbyen:)

Medlemsavatar
Landkrappen
Medlem
Indlæg: 156
Sted: Odense

Indlæg af Landkrappen »

@Furland : Hahaha hvor er det dog fedt skrevet, selvom jeg burde blive stødt da jeg ER bassist i et elektroband :-D

Nyt svar