McDonalds eller Burgerking?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

McDonalds eller Burgerking?

McDonalds
19
18%
Burgerking
62
60%
Jeg spiser ikke det crap, når jeg spiser junk spiser jeg...
15
15%
Jeg spiser aldrig junk
7
7%
 
Afgivne stemmer: 103
Medlemsavatar
Mulle_p
Forum Donator
Indlæg: 1096
Sted: Skive

McDonalds eller Burgerking?

Indlæg af Mulle_p »

Hey

Fik i går en forfærdentlig trang til mad fra Burgerking og tænkte derfor at jeg ville lave denne poll :dollargrin:

Hvad foretrækker i når i spiser junk? Kom evt med kommentarer hvorfor?
/Morten

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Hiphop Bk :)

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

BK..no doubt. Flame grilled...say no more. Selvom jeg satme godt kan li' en Big Mac (som det eneste fra MeeceeDee)

EDIT: Spiser forresten aldrig sådan noget junk...men eeeelsker det!

Medlemsavatar
SMP
Forum Donator
Indlæg: 2164
Sted: ˙٠•●CPH●•٠˙

Indlæg af SMP »

BK.

“Music is what feelings sound like.”

Medlemsavatar
Mulle_p
Forum Donator
Indlæg: 1096
Sted: Skive

Indlæg af Mulle_p »

haha, den hund har jo god smag :dollargrin:
/Morten

Default avatar
Zero

Indlæg af Zero »

skal det endelig være (det hænder med års mellemrum) så burgerking..flammegrillet er trods alt at foretrække
har i øvrigt arbejdet på en burgerking for længe siden...i Oslo 8-)

af junk-food foretrækker jeg normalt schawarma, men det hyleme sjældent jeg sætter tænderne i den slags; så hellere et stykke øko-frugt, eller noget andet ordentligt mad

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Jeg spiser ret ofte paa McD, fordi det er nemt i farten.
bare en sandwich eller to og ind imellem en stor kop cappucino hvis jeg vil sidde lidt derinde
men for det meste tager jeg det med

Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

Eh. Holder mig til fallafel. Man bor vel på Nørrebro...
Nobody noes.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har stemt "spiser ikke crap, når jeg spiser junk spiser jeg.." .. pizza, durum eller burger fra den lokale shawarma-mand. Tror sidst jeg var på BurgerKing var da jeg var i Amsterdam for en 3-års tid siden, og udover det har jeg været der 1 eller 2 gange. Dog husker jeg det som en langt bedre oplevelse end McD's burgere (eller mangel på samme?!).
Mig og vennerne er jævnligt på McD, og det eneste jeg spiser/drikker dér er sodavand, milkshake, mcflurry, pommes frittes og mcnuggets.

I udlandet er det dog dejligt at møde en KFC på det nærmeste gadehjørne, da det heller ikke er noget jeg tit støder på herhjemme, og så er det dejligt med noget friture-kylling. :)


For at runde det hele af, så er der NÆSTEN ikke noget der slår en god fransk hotdog fra en pølsemand når man er på farten! :)

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Helt klart kongen! En Big King XXL med Twister Fries! :wink:

Men en quarter pounder eller en McBacon er absolut også spislige... :lol:

Medlemsavatar
Sylle
Medlem
Indlæg: 693
Sted: Nørrebro

Indlæg af Sylle »

Jeg er så virkelig i minoriteten da jeg har stemt McD, men det er så ikke uden men'er..
Må indrømme at jeg absolut synes det flammegrillede kød smager af meget mere på BK, men tilgengæld er bollen og deres mayonaise langt under McD standard.. Har optil flere gange fået kvalme af at få en burger med for meget af deres mayo på..
Dog slår en McChicken en tilsvarende chickenburger fra BK til enhver tid, og siden det er favoritten, så vinder McD i min bog..

En McFeast menu med BK-kød istedet for McD-kød og onionrings istedet for fritter.. Det må jeg altså lige prøve at lave en dag..
[i]Freelance broadcast lydmand på DR - Touring lydmand - Studietekniker/Producer[/i]

Default avatar
Peter B.
Medlem
Indlæg: 315

Indlæg af Peter B. »

Jeg er klart til Burgerking's burgere, men har en stor svaghed for McDonald's jordbær-shakes.

Medlemsavatar
Reflexuos
Forum Donator
Indlæg: 126
Sted: 24944 Flensburg

Indlæg af Reflexuos »

Har stemt på BK,Meeen vil lige påpege at BK i Randers virkelig sutter røv,så er jeg i Randers og jeg er sulten,så blir det McD. :)
[color=#008000]Adults are just kids with money[/color]

Medlemsavatar
mester
Medlem
Indlæg: 1081
Sted: København

Indlæg af mester »

Zero skrev:skal det endelig være (det hænder med års mellemrum) så burgerking..flammegrillet er trods alt at foretrække
har i øvrigt arbejdet på en burgerking for længe siden...i Oslo 8-)

af junk-food foretrækker jeg normalt schawarma, men det hyleme sjældent jeg sætter tænderne i den slags; så hellere et stykke øko-frugt, eller noget andet ordentligt mad
Hvad hvis valget står mellem frugt, der ikke er øko, eller junk? :-P

Selv har jeg stemt BK. McD er jeg blevet ret træt af...gør det dog stadig af og til. Og så har BK jo Twister Fries!
http://www.blackburst.dk

Er inhabil på følgende områder:
- Forhandler af Danley Sound Labs.
- Affilieret med Yamaha.

Medlemsavatar
Lorenzo
Forum Donator
Indlæg: 486

Indlæg af Lorenzo »

Peter B. skrev:Jeg er klart til Burgerking's burgere, men har en stor svaghed for McDonald's jordbær-shakes.
Jeg elsker deres jordbær milkshake :-D Det er det eneste jeg får fra McDonald's. Smager fantastisk især efter en runde golf :lol:

Medlemsavatar
fjolle
Forum Donator
Indlæg: 1369
Sted: Amsterdam

Indlæg af fjolle »

Peter B. skrev:Jeg er klart til Burgerking's burgere, men har en stor svaghed for McDonald's jordbær-shakes.
Jordbær-shake + cheeseburger. Ved godt at det er en simpel burger, men det er altså en super kombination :)

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator
Indlæg: 2362
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg af nickkbh »

It's not the same without the flame.
BK, dobbelt cheeseburger, hasbrowns, og fanta.

Mc D smager af bæ, især deres kyllinge burgere, være end kfc.

Foretrækker dog at lave burgere selv. Og lave en fortrinlig en hvis jeg selv skal sige det....

Medlemsavatar
Simon Toft
Medlem
Indlæg: 71

Indlæg af Simon Toft »

Burger King her.. Men kan godt lide McD's Mcflurry med daim :oops:

Medlemsavatar
Landkrappen
Medlem
Indlæg: 156
Sted: Odense

Indlæg af Landkrappen »

Jeg spiser sjældent nogen af de 2 steder, men når det endelig skal være, så skal det helst være BK.
Normalt spiser jeg "junk" på Sunset Boulevard

Medlemsavatar
Martin Winther
Medlem
Indlæg: 678
Sted: Midtsjælland

Indlæg af Martin Winther »

Jeg har alle mine dage været til BK, men BK i køge og Ringsted, er så ringe at jeg hellere vil have en rugbrødsmad...

Jeg fik BK's svar på en mcchicken. Fy for satan!!! anyways så er det i min verden indiskutabelt at mc deaths fries og shakes er klasser over BK's. Måske jeg kan gå med til shakesne er en smagssag... det er fritterne bare ikke... nøj det er jo som at drikke danskvand, hvis man tror man skal have cola... de er så røv kedelige!!

Har stemt mcd.

Medlemsavatar
Gracehoper
Medlem
Indlæg: 449
Sted: Kbh. K

Indlæg af Gracehoper »

Burgerking hvis det skal være en af det to.

I min jyske barndom var det Chicken & Burger. Disse dage mest Halifax og Nørre Fastfood.
Hvis salgstal var kvalitet, ville McDonalds være verdens bedste restaurant og Noma en punchline.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Haha... ja Chicken & Burger, 80'er grillbaren

Jeg kørte igennem Skive i Dec.08 og fik et nostalgi trip, da jeg så at der stadig ligger en i byen, jeg troede den kæde(?) var opkøbt eller lukket for 100 år siden. :)

Medlemsavatar
Amdisen
Forum Donator
Indlæg: 119
Sted: Frederiksberg

Indlæg af Amdisen »

STEMT: "Jeg spiser ikke det junk, når jeg spiser..." Kinesisk take away... mmm 7/11 baby bites... men hvis jeg skulle vælge så er det ikke op til den rationelle del af mig... Det hænder at man er en tur i byen... og så er det mere eller mindre tilfældigt hvor jeg ender... om det er BK eller MC.... same same... :shock:

Medlemsavatar
marco
Forum Donator
Indlæg: 950
Sted: Aalborg

Indlæg af marco »

Jeg spiser primært den type junk når jeg har været i byen...

I Aalborg ligger BK og McD ca. 50 meter fra hinanden på nytorv. Og eftersom klokken 6 om morgenen, og jeg dårligt kan stå på benene, bliver det der hvor køen er kortest! :D

Men det er et tough call... BK har twisters og McD har Chilli cheese tops..

PS. stemte McD

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

burgere er typisk bedre på flere af de lokale snasker end McD/ BK, syns jeg. Fik en okay een her på Istedgade i går.

Men ellers gider jeg godt cykle til den første schawarma på venstre side af Strøget fra Rådhuspladsen.
Bedste kød i byen.
Den lille på Købmagergade mellem Illum og postbygningen er også iorden.
-Syns ik der er en eneste af dem på NøBro der har kød der kan komme i finalen.
Selv når jeg bor på NøBro (hele sidste år) køber jeg aldrig schawarma dér, kødet er ikke lækkert. Desværre. Kan ellers godt lide at bo der og savner det mega meget, nu hvor jeg er havnet på vesterbro.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Nyt svar