Fortæl lidt om jer selv

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Alt om musik, musikvideoer, kunstnere, udstyr og musikteori skal postes i de andre respektive fora.
UrsusdenGale
Kaffedreng
Kaffedreng
Sted: Præstø

Re: Fortæl lidt om jer selv

Indlæg Skrevet: 19. jun 2018, 12:01

Jeg fylder snart 38 år. Har ikke de store musikalske talenter, hver gang jeg prøver at lære og spille på et instrument ender det med at jeg bliver sur fordi det slet ikke går efter mit hoved. Jeg er heller ikke særlig god til almindelig sang. tilgengæld her jeg god rytmisk sans, et ok flow. måske bedre en det og har en god vejrtræknings teknik, jeg har os øvet mig meget i at rappe de sidste 2 år. Jeg er god til at find på lyrik og et emne jeg vil rappe om. For det meste rapper jeg om mit liv, politik eller mit syn på verden. På en god dag kan smide en sang ned på 2 A4 sider på omkring 1 time og 30 min.

praktisk talt her jeg ikke haft så mange musik timer heller ikke i folkeskolen fordi jeg havde indlærings vanskeligheder af div. årsager det var for det meste i musik timerne jeg blev taget ud. Jeg rapper dog ikke om ludere, fest, druk og stoffer siger mig ikke så meget, jeg er nok blevet for gammel hahahaha eller så er det måske for intet sigende og der er så meget af det ca 80-90%. Så høre ikke så meget på dansk rap. De gamle tracks kan man høre.
Ost3n
Groupie
Groupie
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 10. jul 2018, 16:05

34 år gammel og har altid haft en ønske om at indspille mit eget nummer. Desværre er der sådan at livet kommer i vejen. Først blev jeg gift, så kom børn og så har man ikke tid til noget som helst. Jeg har derfor besluttet at ændre lidt på mit liv.

I hverdagen arbejder jeg som laborant men om aftenen leger jeg med en hjemmeside for at blive bedre til både design, kodning og hvad der eller hører til. Hjemmesiden er på svensk og er en form for gammeldags underholdningsportal som indeholder jokes, citater så som: https://de-roliga-skamt.se/citat/ og meget andet i samme genre.

Jeg har nu i flere år haft både en guitar og klaver stående hjemme og det er uden at jeg kan spille på hverken den ene eller den anden. Her vil jeg så allokere noget af min tid i weekenden på først at lære at spille guitar og derefter klaver og så må vi se hvor langt jeg kommer med at indspille mit eget nummer :)
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Brøndby

Indlæg Skrevet: 10. jul 2018, 16:55

Ost3n skrev:34 år gammel og har altid haft en ønske om at indspille mit eget nummer. Desværre er der sådan at livet kommer i vejen. Først blev jeg gift, så kom børn og så har man ikke tid til noget som helst. Jeg har derfor besluttet at ændre lidt på mit liv.

I hverdagen arbejder jeg som laborant men om aftenen leger jeg med en hjemmeside for at blive bedre til både design, kodning og hvad der eller hører til. Hjemmesiden er på svensk og er en form for gammeldags underholdningsportal som indeholder jokes, citater så som: https://de-roliga-skamt.se/citat/ og meget andet i samme genre.

Jeg har nu i flere år haft både en guitar og klaver stående hjemme og det er uden at jeg kan spille på hverken den ene eller den anden. Her vil jeg så allokere noget af min tid i weekenden på først at lære at spille guitar og derefter klaver og så må vi se hvor langt jeg kommer med at indspille mit eget nummer :)

Velkommen til ... og til verdens bedste hobby.
Intet clip-plugin på min masterbus. Tak!

Tilbage til "After Party"