Jeg hedder Mads og er 54 år. (og stadig ikke ”voksen” )
Har været teatertekniker siden ´80, indtil for ca. 5 år siden, hvor jeg gjorde mit indtog i ”pedel-branchen”, som sjovt nok ikke er helt så anderledes endda.
Har mit eget lille ”Mazeland”-studie (”Slightly off-center productions”) hvor jeg fortrinsvis laver (meget smalle) solo-projekter (så er der kun mig selv at skændes med!)
Jeg er nok en ”happy go lucky”-type der tror på ”tilfældets guddommelighed” og jeg har vist ikke så meget tålmodighed (og øre) til at finpudse og fluekneppe (ville ønske jeg havde!) Men jeg synes så bare at det er sjovere at lave noget ”larm” (så det gør jeg så )
Jeg er mest til bas, men også lidt guitarist, og har nu opdaget hvor sjovt det er at lege med synths
Har spillet on/off i snart 40 år, men er (desværre) først gået Mac & Logic for ca. et år siden. Og sikke da en verden der dukkede frem dér
Jeg bruger ”Lydmaskinen” dagligt som en stor og dejlig base af viden og inspiration, Har først for nyligt fundet ud af søgefunktionen (!), så jeg har vist fået stillet et par dumme spørgsmål i tidens løb.
Jeg er da dybt misundelig, og også lidt jaloux, på alle dem, der bare ved så meget som de gør, og kan høre forskel på de mindste nuancer.
(Det er så her jeg næsten godt kunne tænke mig (naivt ønske) at der var et forum for ”almindelige dødelige” hvor man evt. kunne betale sig til hurtige svar på sine ”noob-spørgsmål” når man havde brug for det, uden at skulle føle sig flov over at spilde ”gudernes” tid Her på ”maskinen” er det jo på andres nåde og barmhjertighed man får svar på mange af (musik-)livets store spørgsmål.)
Og så lige et stort TAK her, fordi folk er så flinke og rare til at besvare og hjælpe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sagt i al respekt (men også ærligt OG generaliserende) over for de fora jeg kigger med på:
Aage er lidt for ”pubertær” (ka´ man sige det?)
Gearfreak er kun for guitarister
Soundcheck kører lidt på pumperne, efter at have været nede for længe
Og Lydmaskinen, tjah, den er jo nok på godt og ondt mest for ”de tunge drenge” ovre i den mere seriøse del af faget. Nogle gange kan jeg da godt føle at det er ligesom om at man har sneget sig ind til de voksne, hvor man bare skal tie stille og lytte og ikke forstyrre for meget Men når det så er sagt, skal jeg da sige at jeg har lært en masse gode ting af bare at ”lytte med”. Og så er det rart at der er så god stemning og for det meste en ”voksen og moden” attitude herinde!
(Det fremgår forhåbentlig at det jeg skriver her, bestemt er kærligt og respektfuldt ment!!!)
Så rigtig mange tak for et rigtig godt ”site” !