Fortæl lidt om jer selv

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Casper
Medlem
Indlæg: 5

Indlæg af Casper »

ref skrev:hehehe .. jeg kan kun sige en ting

4 til G_U_L_V_E_T !
hehe ja det passer godt til vores spøjse cover :twisted:


(C)
"Your ancesters proberly got raped by my ancesters"

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Casper skrev:1000 tak og Ja self må du det

Albummet hed "Tits on Fire" By Meteloids & Grapes Of Wrath og mit solo navn er Insane Behavior.



Hygge :)
Ok, cool :-D Har trampet til grapes of wrath et par gange til moesgaard. Meteloids siger mig dog ikke lige umiddelbart noget, men jeg er heller ikke så forfærdelig meget inde i den meget mørke del af psytrancen....

Medlemsavatar
Casper
Medlem
Indlæg: 5

Indlæg af Casper »

Uncite skrev: Ok, cool :-D Har trampet til grapes of wrath et par gange til moesgaard. Meteloids siger mig dog ikke lige umiddelbart noget, men jeg er heller ikke så forfærdelig meget inde i den meget mørke del af psytrancen....

....så har du helt sikkert hørt noget imellem, 8-) laver tråd med jaf fra G.o.W. for tiden "OhmGnome" hedder projektet har udgivet et nr på Parvati Rec i 2005.

ps. ehh mørkt??....

hygge

(C) :-D
"Your ancesters proberly got raped by my ancesters"

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Ok. Kender ikke lige Jaffe personligt, men kender da en del i Århus. Det kan jo være vi mødes på stranden til sommer :)

Medlemsavatar
BlueSwan
Medlem
Indlæg: 1289
Sted: Helsinge

Indlæg af BlueSwan »

Jeg er 32 år. Har spillet musik siden jeg fik en Roland D-20 i gave i julen 1988. Er ellers uddannet psykolog og gymnasielærer og arbejder som gymnasielærer i psykologi og samfundsfag på Gammel Hellerup Gymnasium. Jeg har haft en del forskellige projekter igennem årene. Mit nuværende og fremtidige projekt er Blue Swan - en elektronisk popduo i stil med PSB, Erasure, osv. Vi har ikke nogen pladekontrakt, men har heller ikke rigtig gjort noget for at få én, må jeg med skam meddele. Jeg har faktisk aldrig fået noget udgivet, selvom jeg to gange har været tæt på. I 90'erne signede Kenneth Bager mit track "Sunset" og i 2004 indspillede vi vores Blue Swan track "Black Widow" med Blå Øjne til hendes dengang kommende album. Ingen af de to nævnte projekter blev til noget.

Jeg har to små piger og er gift på fjerde år. Jeg bor i Helsinge nprd for København.

Medlemsavatar
jacobhr
Medlem
Indlæg: 47
Sted: Århus C

Indlæg af jacobhr »

Hejsa

Jeg er 29 og udannet musiklærer. Men i min fritid leger jeg med musik, både i øvelokalet og i studiet.

Jeg arbejder med logic pro og har tidligere været igennem Cubase og protools, men har det bedst med Logic.
Er tæt på at være færdig med mit læsestudie, så pengene har være få og har derfor ikke fået købt så meget som jeg egentlig gerne ville har haft, men det kommer nok altsammen...
Jeg hat til slut i min uddannelse skrevet speciale om lydstudie. Det var Simon, Hjalt og jeg der fik lov til at bruge 60.000, på at bygge et studie på vores uddannelses sted, så vi har nydt livet i de fem måneder vi fik lov til at fordybe os.
Den tid og mange mange mange timers arbejde har gjort, at jeg virklig har fået blod på tanden, så nu skal jeg ud og bruge penge og lege resten af livet.
Har mange diskussioner med min kæreste, der bliver bekymret, når jeg foortæller hende om, hvor dyr jeg bliver... hehe :?
Det var lidt om mig.

Lydstudiearbejde er bare for fedt...

Jacob

Medlemsavatar
dlj_89
Medlem
Indlæg: 112

Indlæg af dlj_89 »

Så vil jeg endelig også tage mig sammen til at skrive lidt om selv også :)

Jeg er 17 år og går til daglig i gymnasiet (2.g) på Sankt Annæ i Valby (lidt uden for kbh).

Jeg startede med at spille slagtøj i 3. klasse, men har samtidig altid spillet samt skrevet sange og melodier på keyboard/klaver hjemme. Rytmisk klaver begyndte jeg dog først at få undervisning i for 4-5 år siden. Musik har altid fyldt utrolig meget i mit liv og efter at have kommet over mine fodboldår som knægt, er det det eneste jeg brænder for. Kan ikke leve uden og der går ikke fem minutter, hvor jeg ikke lytter til det.
Min store drøm er at blive sangskriver/producer, hvilket jeg også nørkler med i mit lille, ydmyge hjemmesetup, når der ellers er tid for den massive lektiebyrde i gymnasiet, suk :(
Jeg håber en gang at kunne komme til at leve af det ligesom mange af Jer, og skrive og producere for "de store", hvilket jeg selvfølgelig også tror på ;)

Lige nu prøver jeg bare at suge så meget til mig som muligt, eksperimenterer med sequencer osv. og læser en masse bøger om lyd, studieproduktion m.m., men igen tager den konstante lektie byrde utrolig meget tid fra det :(
Så jeg ser frem til sommerferien hehe!

Det var lidt om mig.. :wink:


p.s. håber hermed jeg er optaget i 17-års klubben :lol:

Medlemsavatar
Michael Hornung
Forum Donator
Indlæg: 633
Sted: København

Indlæg af Michael Hornung »

30 år. Er meget rytmisk i form af at jeg har spillet trommer og percussion i 6 år. Jeg begyndte at lave elektronisk musik da jeg var 14 år, det hele startede med at jeg og 3 andre kammerater lavede en demogruppe (grafik, 3D, musik i samarbejde). Nu arbejder jeg som driftansvarlig i en mindre virksomhed i centrum København, men bruger min fritid på at lave housemusik og andre projekter inden for musikkens verden.
Mvh
Michael Hornung

[url=http://www.facebook.com/digitalmovementrecords]Digital Movement Records Facebook[/url]
[url=http://www.youtube.com/dmrdenmark]Digital Movement Records YouTube[/url]

Medlemsavatar
murergobben
Medlem
Indlæg: 341
Sted: Valby

Indlæg af murergobben »

Godaws alle sammen, syns´ lige jeg ville dukke frem fra skærmens skjul og skrive et par ord om hvem jeg "tror" jeg er.
Jeg hedder Anders er 29 år, har boet de sidste 4 år i København men er født og opvokset i den østjyske købstad Kolding, man skal vel huske sine rødder- ellers bliver man mindet om dem;) Er på grund af en arbejdsskade inden for murerfaget begyndt at sigte efter en omskoling til lydtekniker, det kunne jo være fedt at komme til at leve af sin store hobby. Har spillet guitar i 16 år og var på et tidspunkt så seriøst begravet i jazz, teknik og teori at jeg ville på kons. Det droppede jeg heldigvis (ikke fordi der er noget dårligt i kons- det er hvordan man bruger det) hvilket åbnede en helt anden tilgang til musikken for mig. spiller pt. i 2 bands samt har sideløbende et "elektronisk" projekt kørende med en kammerat. Interesserer mig meget for hvordan man kan gøre et mix interessant, det at bruge kontrasterne på et andet plan end bare vers omkvæd bro etc. At lave lyd er den mest basale måde at kommunikere og det at have muligheden at "røre" folk er fedt. Jeg er ved at bygge et hjemmestudio i mit soveværelse hvilket gerne skulle stå færdigt inden jul og på et tidspunkt gerne skulle danne base for starten af eget firma.
Nå ja, nogen der har brug for gratis arbejdskraft i et studie, leder stadig ;)
Nu har jeg vist skrevet nok :)
Ha ha ha ha!

Medlemsavatar
pekka
Medlem
Indlæg: 914
Sted: Kbh V

Indlæg af pekka »

--> go!
... aka Ebbe Frej
[url=http://www.frej.com]frej[/url] | [url=http://www.myspace.com/ebbefrej]myspace[/url] | [url=http://www.facebook.com/ebbefrej#/clubp ... pisestudio]facebook[/url]

Default avatar
M. Pedersen

Indlæg af M. Pedersen »

Hvis det skulle interessere nogen; er 27år gammel (super musiker alder - jeg antager, at hvis jeg skal blive et hit, bliver jeg nød til at stille træskoene i år!)

Har lavet musik .. ehh - siden jeg var omkring 7-8 år... Fik et fantastisk orgel, der fyldte halvdelen af mit værelse, da jeg var 8år - det havde 3 samba rytmer indbygget. Jeg kunne ikke nå pedalerne.

Siden gik jeg til: Protracker => Scream Tracker III => Fasttracker II => CuBase => Acid Pro og kører nu en blanding af Acid Pro og CuBase.

Startede med at lave happy hardcore, så rave, så trance og house/dance. De sidste 7 års tid har jeg lavet hiphop/RnB musik, som var lidt mere udfordrende mht beatopbygningen. Idag laver jeg al musik, der falder mig ind... ganske simpelt - følger så lidt regler som muligt, laver hvad, jeg syntes lyder fedt. Medmindre det er bestilte opgaver... så laver jeg bare, hvad jeg får besked på ..

Er selvlært i alt, hvad musik/enginering angår.

Sysler med lidt hjemmesider (nogen, der mangler?), lettere DTP arbejde mv. ved siden af mit daglige arbejde (arbejder i et teleselskab).

Har udelukkende ét brændende ønske her i livet; at leve af at lave musik. Selv, hvis det skulle være på havregrød og vand, ville det være en drøm i opfyldelse for mig.

Default avatar
AshenMusic
Medlem
Indlæg: 606
Sted: København S

Indlæg af AshenMusic »

Jens Høy, 19 år. Har læst på dette forum i et stykke tid, og følte mig for nylig fristet til at melde mig ind.
Musik har interesseret mig siden jeg begyndte at lære guitarens univers at kende engang i 3. klasse. Pludselig fik jeg muligheden for at indspille noget elektronisk trance-gøjl i min fars gamle cubase (stadigvæk en del år siden), hvilket fascinerede mig. Lige siden har jeg været fanget i drømmen om at få mit musik ud til folket. Det største er når man kan påvirke andre menneskers indre, på samme måde som jeg selv bliver påvirket af musik. At skabe en stemning, som får folk til at føle, at verden er deres, og at de kan udføre alt hvad de sætter dem for. Håb er en stor del af musik for mig, hvis ikke alt.

Lige nu arbejder jeg på et projekt med en ven fra kbh (selv er jeg fra Århus). Vi er ved at få lavet en videoteaser med hjælp fra en dygtig editing-dude fra staterne. Når den er færdig om et halvt års tid (plus minus), skal vi have lanceret hjemmeside, og et par demoer, og så få samlet resten af bandet. Genren er en blanding af episk, progressiv rock fusioneret med trance.
Pt. arbejder jeg med min fars computer og setup, men når jeg flytter om ikke så lang tid, skal der købes mit eget hjemmestudie, og jeg glæder mig som et lille barn!

Det er sådan det livet går med, udover at jeg i min fritid er postbud. :)

Medlemsavatar
lasse78
Medlem
Indlæg: 806
Sted: Los Angeles

Indlæg af lasse78 »

AshenMusic skrev:Genren er en blanding af episk, progressiv rock fusioneret med trance.
Er det lidt i stil med Luca Turelli?
sounds and scores - www.lasseelkjaer.dk

Default avatar
AshenMusic
Medlem
Indlæg: 606
Sted: København S

Indlæg af AshenMusic »

Hmm, ham duden kender jeg ikke, men perhaps..? Et link til noget han har lavet?

Medlemsavatar
2sns Music
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af 2sns Music »

Hej,

Mit navn er Tobias, jeg er 17 år. Til hverdag går jeg på HHX (2. år). Der er to ting som jeg ligger meget vægt på i min fritid, træning og musik. Uanset hvad jeg laver, så er musik indblandet. Jeg bruger rigtig meget tid på at surfe rundt på aage, ekskildsen og lydmaskinen selvfølgelig, hvor jeg sidder og savler over andres gear, erfaringer og studier.

Har efterhånden lavet musik i 3 år med mit elskede program Reason :D Dog har programmet sat en lille stopper for min kreativitet, så jeg har netop købt en gammel version af Cubase hvor jeg sidder og leger lidt.
Den genre som jeg koncenterer mig mest om, er trance. Her for en månedstid siden skrev jeg under på min første kontrakt, hos Bonzai Music, hvor jeg producerer under navnet "2 Senses". Mit første release bliver i starten af 2008, jeg satser bestemt ikke på noget stor (endnu), da jeg er ny i denne verden. Glæder mig blot til at se om jeg får lidt godt respons rundt omkring fra, og lidt gode kontakter, som jeg kan bruge til noget .

Cheers

Medlemsavatar
Dub Piraten
Medlem
Indlæg: 34
Sted: 2000 FRB

Indlæg af Dub Piraten »

Hej Lydmaskinen,

er ny på forummet her, og lige flyttet til Kbh fra 9tuz/ålleren/AA. Laver reggae, dancehall og det der ligner i mit eget projekt Junkyard Productions, album ude på Murena records. Har derudover lavet tracks, co-writed og remixet for/med en del andre, størst nok All Saints (remix af Rock Steady, Parlophone 2006+co-writing). Jeg underviser desuden at par dage om ugen på musikskole for at få det hele til at hænge sammen.

Desuden spiller jeg som dj Dub Piraten og har i den forbindelse lavet en stak bootlegs..... hip hop, RnB pon de reggae-tip...

-og så vil jeg lige nævne at jeg er på udkig efter lokale til studie, så kender nogen noget ledigt i Kbh? så PM...:-D

Ras

Medlemsavatar
bs
Medlem
Indlæg: 10
Sted: copenhagen, denmark

Indlæg af bs »

Nu har jeg i flere måneder fulgt med i en del af skriverierne her på siderne og har lært en masse. TAK.
Så her er lidt om “bs”: Jeg er sikkert en af de ældste her, men jeg nyder stadig min musik. Født i 1949 på Sydfyn, nu bosat i Virum, og har levet af at spille trommer siden 1971 indenfor jazz, rock, latinamerikansk og populærmusik. Har siden 1975 spillet latinamerikansk percussion.
Har bl.a. spillet med Cox Orange, Fuzzy, Blast, DR Big Band, Nana Vasconcelos, Bobby Watson, Zakir Hussein, Harold Danko og Bob Mintzer. Ang. mine egne bands og undervisning, se evt “www” nedenfor.

Jeg startede med musik på Notator (tidligere C-Lab) på Atari, fordi mine venner gjorde det. Da jeg fik min første PowerBook (160) fortsatte jeg med Notator. Stadig kun med MIDI. Samtidig indspillede jeg en masse percussion ind på 4 spors Fostex. Min sidste update er indtil nu Logic 6 Pro på min G4 12” Powerbook med Edirol FA101.
For et års tid siden tog jeg et langt Protools kursus, og endelig fik jeg hul på musikaliteten. I stedet for at læse manualer hele tiden, havde jeg fundet et program som passede til mig. Ikke nogen kritik af Logic.
Da jeg ikke kunne få en 12” der kunne køre mit Protools (7,3), blev det til en 13” MacBook med en M Box 2 Pro Factory med Toolbox udvidelse og Waves Musician 2.
Ideen har hele tiden været at jeg vil være mobil. Derfor blev det til nogle near 5 monitors (I rejse kasse) en 15” ex skærm, Røde K2, SM 57/58, TSM MT103. Så jeg kan være klar til optagelse på 15-20 min.
I Øvelokalet står et par Adam A7 og min lille Mackie mixer og al mit perc. og trommer.
Jeg er ved at færdiggøre en cd med salsa for børn og en meditations cd, som jeg har lavet sammen med Martin B. Jeg er i gang med at optage nye kompositioner med min salsa kvartet og en masse ideer med stemmer og percussion. Glæder mig til alle de andre muligheder og ideer, der er på vej.

Det blev måske lidt langt, men igen, tak for dejlig inspiration og en god tone.
Godt nytår
Birger “Krølle” Sulsbrück

Medlemsavatar
Kayn
Medlem
Indlæg: 660
Sted: København V

Indlæg af Kayn »

Kayn er navnet. 19 år og fra Skive
Jeg ryger sindsygt meget vandpibe når jeg producerer i Cubase SX3.
Niveauet? Semipro vil jeg mene. Har stadig mange ting at lære af faglige begreber og udstyr.
Jeg har produceret dance tidligere, men finder ikke denne genre så interessant mere.
Er gået over i kommercielt/alternativt elektro og hiphop. Producerer for en tidligere FCKspiller ved navn Fearrington (2. hold). Er freelance remixer, og smider nogle gange noget lir op på mit myspace.com/jameskayn, hvilket jeg har haft god success med.

Jeg har bl.a. remixet Kato, Lizzie osv.. Udover det arbejder jeg på min egen single i navnet James Kayn som jeg håber snart er klar...


KAYN
[size=85]JAMES KAYN
james@jameskayn.com / http://facebook.com/jameskayn[/size]
[b]

Medlemsavatar
benne
Medlem
Indlæg: 20
Sted: København

Indlæg af benne »

Mit officielle navn er Benjamin, men har siden folkeskolen gået under navnet Benne (eller bare B), og det har jeg bibeholdt, hvilket er min identitet i dag.
Jeg er 23 år og forvirret fynbo i København. Jeg voksede op i en lille by mellem Assens og Snave (ja - DEN Snave) - en lille landsby som faktisk er mindre end Snave - fire gårde, to huse og et lokum. Som 15 årig flyttede jeg til Roskilde hvor interessen for musik begyndte at melde sig - først som mainstream DJ på div. diskoteker rundt omkring på Sjælland, og derefter gik stilen mere over i elektronisk musik, primært Trance og div. subgenre heraf.

For et par år siden begyndte interessen for at lave musik at melde sig - først i kræft af div. bootlegs og megamix lavet i Acid Pro og siden hen i Reason, og nu er turen gået til hjemmestudie med Cubase.

Er intet nævneværdigt navn i musikbranchen, spiller mest med vennerne og til div. battles i skumle lejligheder med store cigeratter rundt omkring, og niveauet på producer siden er amartør - noget som jeg vil lave om på i 2008, hvor målet bla. er at produceret i hvert fald ét nummer som jeg kan værde bekendt at ligge på nettet.

Arbejder til dagligt som systemudviklings konsulent for Ementor Danmark, og bruger fritiden på at spille musik og sammen med min finske kæreste Maija, som desuden har givet mig en forkærlighed for finsk rapmusik :)

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Birger ,
Og saa er du jo manden der lavede den verdensberoemte "Latin-American Percussion" som stadigvaek er i brug paa al verdens konservatorier
Koudos ! :)
og velkommen til!

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Naah saa er det vist min tur

Foedt marts 1973
Mine foraeldre var mest enige om at kunne lide 3 tre ting
Natur , Musik og ...hm naah det var kun to
Men foerst og fremmest musik , minmor spillede violin , folkemusik og var vild med klassisk musik , min far spillede guitar og lyttede Elvis , Beatles , Elton John , min far nummer2 var bidt af en gal gammel negerblues og billlie holiday ,
Min 3. far da jeg var omkring 12-15 aar , var til Eric Clapton og Jimi Hendrix , og Janis Joblin

Han malede osse og og spillede baade Violin og Guitar og komponerede hans egne sange , og skrev/improviserede fantastiske eventyr
Og han havde en masse gode idéer som han elskede at tale om og brede ud over
Den ene dag ville han skrive en bog om mennesker og interview den lokale slagter og Dronning Margrete
den naeste ville vaere saelger af en ny genial haandshaver som en kammarat havde designet

Jeg havde en meget musikalsk opdragelse og begyndte at spille Ukulele som 10 aarig
Guitar fra 14 aar og Elektrisk Guitar fra jeg var 15
Jeg fik mit kald som musiker som 16 aarig og jeg har vaeret til flere revisioner med den konklusion at det er hvad jeg er her forat lave
16 -17 paa lilleskolernes efterskole paa musiklinen, i graekenland i 3 maandeder og arbejdede som musiker i en restaurant,
konsforberedende Teori og Hoerlaere

18 Startede mit eget band (komponist) som varede i 5 aar - og gik paa Frontsession i Arfo-Americansk musik

19-20 Begyndte at spille med Lenny Davis (5 aar) diverse andre foretagender

23- Supplerede med forskellige Afrikanske grupper , og folkemusik
Samt et halvt aar paa Frontsession og laerte at spille Latinamerikansk musik og et aars Jazzundervisning med bla Niels Ryde som fast sammespilslaerer

24-26 Blev gift /skilt og flyttede til Frankrig hvor jeg hurtigt kom ind i afrikanske sammenhaenge bla "Appolloss y amoyi bo" hvoraf flere mindre CDudgivelser
Har arbejdet/arbejder proffesionelt som akkompagnatoer , studiemusiker , underviser (guitar) , arrangoer, komponist...
Fik for 5-6 aar siden en PC og et par Tannoys og begyndte at laere den lydtekniske side af faget for alvor

Startede saa mit eget rigtige project som Producer for 4 aar siden og komponerede, arrangerede et faerdigt produkt
For at goere en lang historie kort forlod jeg 1.5 aars arbejde i projektet , uenig med styringen som en skingerende skoer sangerinde med egoproblemer havde egenhaendigt overtaget
Noget i retningen af "Jeg laver deadlines og spiller smart, og du laver arbejdet" ;)

Det blev til en udgivet CD dog, men fra et mislykket og forhastet projekt desvaerre
Saa snart jeg var ude startede jeg (omend lidt forpustet) et nyt project med en musikerkammerat og svensker Sandro Rindström (AkuGuitar, Sang , cokomposition) ,

Vi har 2 aar paa bagen og laver nogle fede indimellem ret geniale kompositioner som jeg producer arrangerer og dirigerer artitiskt
Vi har forberedt et site og vi skal indspille vokaler i foraaret som forhaabenligt bliver vores 1. release i 2008
Og altsaa mit andet rigtige stykke arbejde som Producer
Er i oevrigt i gang med at lancere mig under navnet "Soundscapes" eller "Paysages Sonores" som lyddesigner for forskellige museumer
I Frankrig

Jeg er her, osse for at hygge mig i pausen og give lidt af det jeg hved/kan som vaerende erfaren musiker
men primaert er jeg her for at laere at blive bedre til det lydtekniske, , og jeg har en masse at laere endnu paa det omraade ,
saa jeg haaber paa jeres hjaelp og skaerende kritik og expert-oerer naar jeg i det naeste aar poster forskellige mix fra mit fantastiske Producer-project

Saa ved i (naesten) alt om mig :wink:

(Ok det er langt , og hva saa?! der er da plads nok i traaden ik ? :-D )
Senest rettet af Vagn Hollund søn 13. jan 2008 19:42, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Kew
Medlem
Indlæg: 402
Sted: Haderslev

Indlæg af Kew »

Vagn Hollund skrev:
Vi har 2 aar paa bagen og laver nogle fede indimellem ret geniale kompositioner som jeg producer arrangerer og dirigerer artitiskt
Vi har forberedt et site og vi skal indspille vokaler i foraaret som forhaabenligt bliver vores 1. release i 2008
Uha! - Glæder jeg mig til at høre!

Har du ikke lidt links til noget af det i har lavet tidligere, synes ikke vi har hørt så meget af det du går og laver!

Kew

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Nu har vi som sagt ikke noget release fra Rindström/Hollund foer i det naeste aar

Her er en demo jeg lavede i mit forrige og foerste spaede Producerproject "Mona" (det som jeg forlod):
http://www.soundclick.com/bands/page_so ... ID=2230369

Vokalen er optaget med en SP C1 ;)

Blev til et release:
http://www.fnacmusic.com/album/935f17eb ... 44971.aspx

Rindström/Hollund sangene bliver slet ikke den samme type musik eller udtryk eller kvalitetsnivau for den sags skyld, saa yes der er noget at glaede sig til :)
Senest rettet af Vagn Hollund fre 11. jan 2008 12:41, rettet i alt 8 gange.

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Vagn Hollund skrev:Men her er en demo jeg lavede i mit foerste spaede Producerproject (det som jeg forlod):
http://www.soundclick.com/bands/page_so ... ID=2230369
For satan - den stil kan jeg rigtig godt lide... Sveeeeeeeeedigt... Hvor ligger din nye stil i forhold til den?
A fancy tagline goes here...

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Tak da. Meget anderledes kan jeg kun sige, og noget bedre lydmaessigt
:wink:
Men nu er vi vist ved at blive lidt for meget offtopic :)

Nyt svar