Faen’ga’me om de ska køje å min vei

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Alt om musik, musikvideoer, kunstnere, udstyr og musikteori skal postes i de andre respektive fora.
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Århus

Re: Faen’ga’me om de ska køje å min vei

Indlæg Skrevet: 22. okt 2018, 17:17

bredal187 skrev:... Men du er najs troll kid. Giver mening, at du blev nødt til at flytte fra Danmark :clap:

Shit mand, det her bringer da godt nok det værste frem i folk. Opfør jer lige ordentligt, ikke? Jeg ved jo heldigvis at I godt ved hvordan man gør.
David Mondrup

www.monsdrum.com · Engelsholm Højskole
Det er bedre at kloge sig end at dumme sig.
Brugeravatar
bredal187
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 22. okt 2018, 17:17

Husk at at Quote Mike-Air med, da det er ham der troller... 3 gange faktisk!

Jeg ved ikke hvad han forventer at få ud af sin gif og sine "Hvor langt vil du gå" spørgsmål, men vi ved jo alle hvad han håber at få som svar så han rigtig kan rulle sig ud.

Tror du skal tage en snak med ham, eventuelt høre om det er noget psykisk, så det er lettere for os andre at foreholde os til.

Jeg gætter på Narcissist...!

Han forsøger at underspille og stille spørgsmål han kan bruge. Det kaldes at trolle. I stedet for at deltage forsøger han at skabe et miljø han kan udnytte.
WebudviklerHjemmesider til alleCall me, maybe?
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Århus

Indlæg Skrevet: 22. okt 2018, 17:22

Vi læser den forskelligt. Jeg ser gif'en som et forsøg på at køle en ophedet diskussion ned med en humoristisk tilgang. Det preller tilsyneladende af på dig. Spørgsmålene om "hvor langt" opfatter jeg som reel nysgerrighed. Jeg er egentlig også nysgerrig, men jeg kommer ikke til at læse svaret, for tråden stopper her. Sorry.
David Mondrup

www.monsdrum.com · Engelsholm Højskole
Det er bedre at kloge sig end at dumme sig.

Tilbage til "After Party"