Kompositionsteknikker med Nahre Sol

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Kompositionsteknikker med Nahre Sol

Indlæg af bryla »

Wired har fået Nahre Sol til at gennemgå kompositionsteknikker og samtidig fået et Steinway til at lyde som prut på dåse

Hvis man interesserer sig for komposition, tematisk udvikling, kontrapunkt, akkorder og hvad har vi, er hvert af disse levels værd et grundigt studie.
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er vist sådan en video der skal pauses, og så bruges resten af dagen på at lege med instruktionerne for hvert trin.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Rigtig fin 'optræden'. Hun forklarer og eksemplificerer godt. Selv om det ikke er det hele, der *lyder* lige godt.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Christoffer I. N. skrev:Det er vist sådan en video der skal pauses, og så bruges resten af dagen på at lege med instruktionerne for hvert trin.
Jeg har brugt flere år på hvert trin :-)
skriver noder

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

tomcat skrev:Rigtig fin 'optræden'. Hun forklarer og eksemplificerer godt. Selv om det ikke er det hele, der *lyder* lige godt.
De teknikker der ikke lyder 'godt' er vigtige at være igennem, så man ikke snyder sig selv for det, man ikke selv kan forestille sig.
skriver noder

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

bryla skrev:
tomcat skrev:Rigtig fin 'optræden'. Hun forklarer og eksemplificerer godt. Selv om det ikke er det hele, der *lyder* lige godt.
De teknikker der ikke lyder 'godt' er vigtige at være igennem, så man ikke snyder sig selv for det, man ikke selv kan forestille sig.
Enig.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Nyt svar