Vil et orkester spille dette?

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Brugeravatar
mediumaevum
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: Vil et orkester spille dette?

Indlæg Skrevet: 14. feb 2019, 17:41

Kram skrev:En lille anmeldelse.

Jeg synes The Prophecy har gode elementer, dog mest som romantisk filmmusik eller lydsiden til noget visuelt. Den vokale intro er god, men jeg ville have stoppet ved 1:08, da sidste del bare er en svag gentagelse af første del. Den instrumentale del af stykket er rigtig god indtil 3:50, hvor der desværre kommer en sært "tøvende" / "uafklaret" bro (ja det er sgu svært at sætte ord på!), hvorefter det svulstige tema får halvfuld gas. Ja, netop kun "halv"fuld. Der skulle efter min mening have været fuld knald på, når det endelig skal være (det er jo kulminationen på det hele), og at bassen bare slavisk følger melodi-tonerne / temaet, gør det hele sidste del noget gumpe tung. Men som sagt, også mange gode detaljer undervejs, så bare klø på. Jeg ville dog ikke selv spille stykket ved en koncert, hvis jeg havde et orkester.

Mange tak for den feedback, som jeg i dén grad kan arbejde videre med!

Tusind tak skal du have!
Brugeravatar
mediumaevum
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: Vil et orkester spille dette?

Indlæg Skrevet: 15. feb 2019, 14:27

Jeg vil gerne undskylde for min insisterende vedholdende facon, og sige tak for de mange gode råd jeg har fået i tråden.

Jeg har fået lidt hjælp til at gennemlæse tråden og alle de svar som jeg har fået, hvilket har givet mig en anden/bedre forståelse for alvoren af situationen.

På den baggrund vil jeg gerne endnu engang beklage den 'negative energi' som jeg har udsat jer for, den var jeg slet ikke klar over eller omfanget af samme, før jeg fik hjælp til at læse - og ikke mindst forstå jeres kommentarer.

Tak for de gode råd, som jeg vil følge efter aller bedste evner inden for de begrænsninger og ikke mindst muligheder der er mig til rådighed.

Tilbage til "Branche & Teori"