Modtagelse af Feedback/kritik

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Re: Modtagelse af Feedback/kritik

Indlæg af mediumaevum »

gs-dk skrev:Du skal gøre dig selv tilfreds - det er en start på at være original - være sig selv. At være original er at undlade at gå direkte i andres fodspor - finde nye veje og kombinationer - gerne med inspiration fra andre....men lade være med at gå i hælene på andre. Det kommer man ikke langt med og aldrig forbi.

Når du synes, at Hollywood lyder godt, så ja til det - men du kan ikke forvente, at man bliver imponeret over dine produktioner, når det lyder som det gør - ikke at der er noget galt med det, men du måler dig bare op af komponister, orkestre, solister, produktioner, der er rasende gode og kan deres håndværk. Hvis du vil den retning - og her har du været mange gange før, så er der ikke nogen vej udenom håndværket og alt det der følger med.....det foregår ikke på et lydform i debatform. Derfor lyder det "enkle" mere som et overskueligt projekt - og så kan du hygge dig med alle dine violiner ved siden af:).

Når man ser dine animationer så går det i min verden ikke at putte noget lyd på, som kunne være soundtracket til en sketch i Monthy Python og De Skøre Riddere. Vi har set så meget fantastisk animation igennem årene, at man automatisk fravælger mindre kvalitet. Hvis jeg ser Jurasic Park 1 i dag - så er det totalt til grin i forhold til dagens teknik. Det går hurtigt med udviklingen og det er svært at leve op til.

Se dit projekt som noget fra dig til dig og kommer der noget ud af det, som andre kan lide, så er det en super bonus.
Jeg kan godt lide kirkesalmemusik (selvom jeg aldrig går i kirke).
Derfor lader jeg mig inspirere af allerede komponerede kirkesalmer fra 1500-1900-tallet og skriver mine egne melodier og arrangementer, på den måde JEG syntes at melodien skulle lyde - f.eks. en passage fra den ene Geneve-psalter kunne passe ind i en dansk eller nederlandsk psalter.

Jeg gør det, fordi JEG synes det lyder godt, og jeg udgiver mit musik bla. fordi jeg gerne vil dele de idéer jeg har med andre.

Nu ved jeg godt at kirkesalmemusik ikke ligefrem står på hitlisten i hvad der spilles i radio, tv osv. Og jeg synes det er ærgerligt. De spiller klassisk musik, men meget lidt klassisk musik holder sig til kirkesalmernes enkelthed - de klassiske komponister skal altid gøre et stort nummer ud af det, med en masse "finurligheder" og hurtige, voldsomme strygere komplimenteret med kraftige blæsere. Jeg synes det er synd. Jeg holder mig derfor til enkelthederne i mine salme-arrangementer, hvorved det nok for andre - måske bla. dig - vil kunne tolkes som at det de store klassiske komponister gjorde var "bedre" mens mit er "kedeligt".

Men det er et bevidst valg fra min side, at være "kedelig". Jeg kunne godt tænke mig nogle flere salmer, orkestrerede men holde sig til den enkle form. Kirkemusik skal ikke være bombastisk.

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

mediumaevum skrev:
gs-dk skrev:Du skal gøre dig selv tilfreds - det er en start på at være original - være sig selv. At være original er at undlade at gå direkte i andres fodspor - finde nye veje og kombinationer - gerne med inspiration fra andre....men lade være med at gå i hælene på andre. Det kommer man ikke langt med og aldrig forbi.

Når du synes, at Hollywood lyder godt, så ja til det - men du kan ikke forvente, at man bliver imponeret over dine produktioner, når det lyder som det gør - ikke at der er noget galt med det, men du måler dig bare op af komponister, orkestre, solister, produktioner, der er rasende gode og kan deres håndværk. Hvis du vil den retning - og her har du været mange gange før, så er der ikke nogen vej udenom håndværket og alt det der følger med.....det foregår ikke på et lydform i debatform. Derfor lyder det "enkle" mere som et overskueligt projekt - og så kan du hygge dig med alle dine violiner ved siden af:).

Når man ser dine animationer så går det i min verden ikke at putte noget lyd på, som kunne være soundtracket til en sketch i Monthy Python og De Skøre Riddere. Vi har set så meget fantastisk animation igennem årene, at man automatisk fravælger mindre kvalitet. Hvis jeg ser Jurasic Park 1 i dag - så er det totalt til grin i forhold til dagens teknik. Det går hurtigt med udviklingen og det er svært at leve op til.

Se dit projekt som noget fra dig til dig og kommer der noget ud af det, som andre kan lide, så er det en super bonus.
Jeg kan godt lide kirkesalmemusik (selvom jeg aldrig går i kirke).
Derfor lader jeg mig inspirere af allerede komponerede kirkesalmer fra 1500-1900-tallet og skriver mine egne melodier og arrangementer, på den måde JEG syntes at melodien skulle lyde - f.eks. en passage fra den ene Geneve-psalter kunne passe ind i en dansk eller nederlandsk psalter.

Jeg gør det, fordi JEG synes det lyder godt, og jeg udgiver mit musik bla. fordi jeg gerne vil dele de idéer jeg har med andre.

Nu ved jeg godt at kirkesalmemusik ikke ligefrem står på hitlisten i hvad der spilles i radio, tv osv. Og jeg synes det er ærgerligt. De spiller klassisk musik, men meget lidt klassisk musik holder sig til kirkesalmernes enkelthed - de klassiske komponister skal altid gøre et stort nummer ud af det, med en masse "finurligheder" og hurtige, voldsomme strygere komplimenteret med kraftige blæsere. Jeg synes det er synd. Jeg holder mig derfor til enkelthederne i mine salme-arrangementer, hvorved det nok for andre - måske bla. dig - vil kunne tolkes som at det de store klassiske komponister gjorde var "bedre" mens mit er "kedeligt".

Men det er et bevidst valg fra min side, at være "kedelig". Jeg kunne godt tænke mig nogle flere salmer, orkestrerede men holde sig til den enkle form. Kirkemusik skal ikke være bombastisk.


Johan Sebastian Bach var kirke organist. Og hans kompositioner , kan vel ikke kaldes simple.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Han er også noget senere i tid end de komponister, vi taler om - men jeg ved godt at de store mestre fra renæsancen også var vilde i deres polyfoni.

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Indlæg: 489
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Palestrina er fantastisk!
Elegant og "enkelt".

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Well - enkelt er nok ikke lige det, jeg vil kalde det - men forstår, hvad du mener:).

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

dormin skrev:Palestrina er fantastisk!
Elegant og "enkelt".
Enig! Og jeg har flere gange tænkt på at lave et mere eller mindre kvalificeret forsøg (så langt mine evner nu rækker) på at orkestrere noget, der er inspireret af Palestrina. 100 % imitation glemmer jeg alt om - også for at jeg vil kunne kalde det "mit eget".

Det fede ved Palestrina er, at hans kontrapunktiske evner holdte sig meget enkelt og forståeligt, modsat flere andre som bliver noget rod.

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

gs-dk skrev:Han er også noget senere i tid end de komponister, vi taler om - men jeg ved godt at de store mestre fra renæsancen også var vilde i deres polyfoni.
mediumaevum skriver 1500-1900 tallet. Bach var fra midt det 1700 århundrede.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Kimex skrev: Johan Sebastian Bach var kirke organist. Og hans kompositioner , kan vel ikke kaldes simple.
Jeg synes JS Bach bliver for vildt, for min smag.
Så hellere Josquin des Prez - eller bedre: Palestrina!

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

mediumaevum skrev:
Kimex skrev: Johan Sebastian Bach var kirke organist. Og hans kompositioner , kan vel ikke kaldes simple.
Jeg synes JS Bach bliver for vildt, for min smag.
Så hellere Josquin des Prez - eller bedre: Palestrina!
Det er måske netop der hvor du adskiller dig fra musikkere i klassiske orkester. De finder ikke Bach for svært at lytte til. Jeg har stor respekt for det du laver. og fordi noget er enkelt,( dine harmonier) kan det sagtens være godt. Jeg syntes faktisk at det er smukt det du laver. Men man tænker nok ofte . Minder det ikke, lidt, om , Lock Lomond, Amazing Grace eller Dejlig er Jorden.
Du nævner at du mener orkester har spillet din musik. Men har du overvejet at det bare er tilfældigt.
Med kompositioner som Bach´ville der aldrig være tvivl.
Når jeg spillet Bach, efter et tabs . ( Jeg synters ikke, det meste, er særligt interessant for guitar) Men f.eks. Jesus Joy Of Mans Desiring. Nemt guitar nummer, men pludselig tænker man hvad fanden sker der. Men jo mere jeg hører det, des mere mening giver det.
Det er det jeg kan lide ved Bach. Og det jeg savner lidt, ved din musik, som kunne blive så lækker, hvis du lod dig inspirer, bare, lidt af f.eks. Bach.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Kimex skrev:
mediumaevum skrev:
Kimex skrev: Johan Sebastian Bach var kirke organist. Og hans kompositioner , kan vel ikke kaldes simple.
Jeg synes JS Bach bliver for vildt, for min smag.
Så hellere Josquin des Prez - eller bedre: Palestrina!
Det er måske netop der hvor du adskiller dig fra musikkere i klassiske orkester. De finder ikke Bach for svært at lytte til. Jeg har stor respekt for det du laver. og fordi noget er enkelt,( dine harmonier) kan det sagtens være godt. Jeg syntes faktisk at det er smukt det du laver. Men man tænker nok ofte . Minder det ikke, lidt, om , Lock Lomond, Amazing Grace eller Dejlig er Jorden.
Du nævner at du mener orkester har spillet din musik. Men har du overvejet at det bare er tilfældigt.
Med kompositioner som Bach´ville der aldrig være tvivl.
Når jeg spillet Bach, efter et tabs . ( Jeg synters ikke, det meste, er særligt interessant for guitar) Men f.eks. Jesus Joy Of Mans Desiring. Nemt guitar nummer, men pludselig tænker man hvad fanden sker der. Men jo mere jeg hører det, des mere mening giver det.
Det er det jeg kan lide ved Bach. Og det jeg savner lidt, ved din musik, som kunne blive så lækker, hvis du lod dig inspirer, bare, lidt af f.eks. Bach.
Jeg vil lige adressere den med et orkester som har spillet mit musik: Nej, det er ikke tilfældigt, det er bestilt arbejde (dog ikke af mig).

Ja, noget af mit musik minder om de stykker du nævner, mens mestendelen ikke gør. Og smukke melodier/temaer har somregel det samme emotionelle højdepunkt som består af 3 efterfølgende toner: A->C->D. Det går igen i... ja, snart sagt al keltisk inspireret musik. Du hører det i temaet til Shrek, Titanic, Braveheart mfl. James Horner har brugt det meget, men også andre komponister bruger den kombination. Den er ingenlunde ny, det er faktisk slet ingen nyskabelse, men ej heller er det tyveri at bruge den tonekombination, fordi... sådan lyder keltisk inspireret musik!

Ligesom mellemøstlig (arabisk) musik "lyder ens", ligesådan kan du sige om spansk og kinesisk musik kan vel nærmest defineres ved at spille på de sorte tangenter... Det er da meget godt med et musikalsk ordforråd, men:

Let's face the FACTS: Et klaver har 12 toner. Og ikke hvilke somhelst kombi af de 12 toner, kan bruges - du skal holde dig inden for en skala.
Dernæst - skal du sikre dig den rette stemning til de rette øjeblikke, så indsnævres grænsen for hvilke tonekombinationer du kan bruge yderligere. Skal de endvidere være inden for en bestemt tidsepoke, så har du ofte 1-2 valg.

Så nej, frihed er der meget lidt af i musik, det er derfor man taler om "regler" - inden for melodi, form, udtryk og harmonisering. Fordi der er nogen som har opfundet det dér hjul længe før dig. Og en anden har opfundet den dybe tallerken. Spørgsmålet er ikke, om du vil have et hjul eller en dyb tallerken, men hvor stort hjulet skal være eller hvor dyb tallerkenen er, og det afhænger igen af situationen. Og den situation indsnævrer grænsen for hvor stort dit hjul og hvor dyb din tallerken må være.

Det er derfor jeg siger: Originalitet findes ikke inden for musik - eller kunst i det hele taget.

Bevares. Du kan da godt lave tilfældige tonekombinationer. Men det lyder ad helvedes til. Du kan da også tage nogle tilfældige farveklatter, og kaste op på et lærred. Men det ser ud ad helvedes til. Og jeg holder stadig på, at tilfældighed netop er hvad kunst ikke må være. Det skal give mening, og dermed har du allerede afskåret dig fra diverse muligheder.

Sand kunst - og det gælder også inden for musik - handler om regelsæt. Det handler om normer, dyder og teknisk kunnen. Det handler mere om at kunne sit håndværk, end om at være "kreativ".

Bevares, der findes da noget som kunst- og musikterapi for psykiatriske patienter, eller blækklat-test og hvad ved jeg. Og hvis det hjælper dem til en bedre sindstilstand, så fred være med det. Men det er ikke kunst. Ligesom det ingen mening giver at sætte et navn på en bestemt klat blæk og afkode en persons indre tanker på den måde. Det er stadig bare en klat blæk, ligesom (bestemte slags) abstrakt kunst (læs: ikke alt) også bare er er en klat maling.

Men kunst er det ikke.
Kunst er håndværk, teknik og normer.

Det bedste kunst opstod i årene 1400-1850. Efter den periode bliver kunst - og musik - meningsløst.
Du kan se det på malerierne: Fine penselsstrøg som afbilleder noget tæt ved fotorealistisk bliver langsomt afløst af grove penselsstrøg som afbilleder... ingenting. Det må man som beskuer "selv finde ud af". Og så er min påstand, at så er det ganske enkelt ikke gjort godt nok!

Dengang var der regler om ALT mellem himmel og jord, og derfor havde kunsten sin storhedstid. Ikke på trods af, men på grund af regler.

Kender man ikke reglerne, må man lære dem - eller som mig, famle sig i blinde, prøve sig frem og finde ud af hvad der virker og hvad der ikke gør. Men det, jeg kommer frem til kan ikke være originalt, og det kan jeres heller ikke.

Disclaimer: Ovenstående er naturligvis bare min mening jeg ytrer.
Senest rettet af mediumaevum ons 30. jan 2019 22:04, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Det må være naivistisk kunst du taler om.
Eller Rindalisme.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Kimex skrev:Det må være naivistisk kunst du taler om.
Eller Rindalisme.
Korrekt. Jeg må være "Rindalist", dog er jeg ikke som sådan imod kunststøtte, men det skal gives til de rette - de dygtige kunstnere, som kan deres håndværk og skaber noget ekstraordinært flot og virkningsfuldt eller opfører en smuk eller storslået symfoni. Det skal ikke gives til hvem-som-helst.

Det er bare min mening, naturligvis.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Jeg vil lige for god ordens skyld sige, at mit tidligere indlæg ikke var ment til at "træde folk over tæerne" med mine udtalelser om hvad kunst er/ikke er, som jeg tidligere har fået at vide. Det er naturligvis ene og alene min holdning, som kommer til udtryk, og det er på ingen måde ment uvenligt, mod nogen somhelst.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg tager det ikke personligt - men.....

Det er forunderligt - efter SÅ mange tråde - så mange indlæg fra alverdens mennesker.....som igen og igen pointerer, at der ikke er nogen regler - der er ikke noget rigtigt og forkert - der er frihed, så hopper du direkte ud i en flammende - nærmest Nordkoreansk tale - om absolutte størrelser og regler i musik og kunst.....samtidig med at du ikke er bange for at kalde al musik efter 1850 meningsløs.

Jeg vil kalde det et meningsløst indlæg, som desværre ikke giver mening for mig. Det er forkert med forkert på. Du insisterer igen og igen på at regler er grundlaget for den gode kunst - men jeg tror på, at al stor kunst er lavet af folk, der brød reglerne - derfor når vi aldrig længere med disse tråde - for du insisterer på sandheden i en verden, jeg bare ikke forstår mig på. Du har måske brug for regler i dit liv for at forstå det - jeg søger kun efter måder at bryde dem på.....og ovenikøbet med udgangspunktet at der ikke findes regler. Alt godt herfra. Roger and out:).

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

mediumaevum skrev:Det bedste kunst opstod i årene 1400-1850. Efter den periode bliver kunst - og musik - meningsløst
Jeg er en idiot at jeg har brugt tid på det her :(
/Dub

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

DUBTEMPLE skrev:
mediumaevum skrev:Det bedste kunst opstod i årene 1400-1850. Efter den periode bliver kunst - og musik - meningsløst
Jeg er en idiot at jeg har brugt tid på det her :(
Jeg skrev bare min egen personlige mening. Det var ikke min mening at skabe uvenner eller være uvenlig. Jeg er ked af at I tager min mening ilde op. Jeg ønsker ikke at fornærme nogen.

Jeg synes ikke dit bidrag i tråden her er spildt. Jeg er ked af hvis det er din opfattelse. Jeg ville bare meningsudveksle.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg tager ikke din mening ilde op - det giver bare ikke mening at meningsudveksle, når man er SÅ langt fra hinanden. Så jeg vil nok også prioritere min tid i forhold til det. Alt godt.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

mediumaevum skrev:
DUBTEMPLE skrev:
mediumaevum skrev:Det bedste kunst opstod i årene 1400-1850. Efter den periode bliver kunst - og musik - meningsløst
Jeg er en idiot at jeg har brugt tid på det her :(
Jeg skrev bare min egen personlige mening. Det var ikke min mening at skabe uvenner eller være uvenlig. Jeg er ked af at I tager min mening ilde op. Jeg ønsker ikke at fornærme nogen.

Jeg synes ikke dit bidrag i tråden her er spildt. Jeg er ked af hvis det er din opfattelse. Jeg ville bare meningsudveksle.
Vi er ikke uvenner, og jeg er ikke fornærmet, end ikke sur, udelukkende mig selv jeg bebrejder,.. alt godt ønskes herfra også
/Dub

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Jeg føler mig ikke stødt, men er rygende uenig.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

gs-dk skrev:Jeg tager ikke din mening ilde op - det giver bare ikke mening at meningsudveksle, når man er SÅ langt fra hinanden. Så jeg vil nok også prioritere min tid i forhold til det. Alt godt.
Hvem ved, måske kunne du overbevise mig om at jeg er helt forkert på den, gennem gode argumenter? Det er sket før, så kan det sikkert lade sig gøre igen :)
Kimex skrev:Jeg føler mig ikke stødt, men er rygende uenig.
Det er ikke noget i vejen med at være uenig. Men jeg mener man som minimum bør gøre et forsøg på at overbevise modparten om at vedkommende tager fejl. Sådan fungerer debat jo...

Jeg indrømmer da selv mine fejl, når jeg indser dem - beviser er der nok af her på Lydmaskinen.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

mediumaevum skrev:
gs-dk skrev:Jeg tager ikke din mening ilde op - det giver bare ikke mening at meningsudveksle, når man er SÅ langt fra hinanden. Så jeg vil nok også prioritere min tid i forhold til det. Alt godt.
Hvem ved, måske kunne du overbevise mig om at jeg er helt forkert på den, gennem gode argumenter? Det er sket før, så kan det sikkert lade sig gøre igen :)
Det er ikke vigtigt for mig at overbevise dig om at være forkert på den. Det er jeg ikke dommer over - jeg er ligeglad med at vinde en diskussion, det vil være det rene tidsspilde at prøve. Så med det i baghovedet, så må jeg tilbage til musikken igen. Det er en bare måde at bruge tiden på:).

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

gs-dk skrev:
mediumaevum skrev:
gs-dk skrev:Jeg tager ikke din mening ilde op - det giver bare ikke mening at meningsudveksle, når man er SÅ langt fra hinanden. Så jeg vil nok også prioritere min tid i forhold til det. Alt godt.
Hvem ved, måske kunne du overbevise mig om at jeg er helt forkert på den, gennem gode argumenter? Det er sket før, så kan det sikkert lade sig gøre igen :)
Det er ikke vigtigt for mig at overbevise dig om at være forkert på den. Det er jeg ikke dommer over - jeg er ligeglad med at vinde en diskussion, det vil være det rene tidsspilde at prøve. Så med det i baghovedet, så må jeg tilbage til musikken igen. Det er en bare måde at bruge tiden på:).
Jeg vil lige for god ordens skyld sige, at ja, det med at opsætte regelsæt for musik er nok mere noget jeg har brug for, som du skriver.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Dine posts er ret bizarre, op.
Minder meget om nybegyndere på diverse EDM fora. "Hej, jeg har lavet musik i snart et år, men er ikke kendt endnu, what gives?"

Du er med på, at f.eks. er mange af musikerne i DRs Symfoni orkester blandt Verdens bedste indenfor deres instrument? De har nørdet lortet i +40 år ofte. Og spiller til en lavere løn, end jeg får i mit daglige virke (som i forvejen ikke er særlig høj).

Der er super mange om buddet, og hvis du har udfordringer privat kombineret med mindre erfaring, vil du ofte ikke komme i betragtning til nogle projekter.

Det, du tilbyder museer, er jo principielt en udgift, du serverer for dem. Vil dit arbejde give museet merværdi ift det arbejde og evt penge, de skal lægge i det? Hvis svaret ikke er et rungende ja vil de fleste nok takke nej. De ville nok også takke nej til at have Mona Lisa hængende i en periode, hvis udgifterne overstiger forventningerne til indtjeningen.

Måske det er noget så simpelt, som at du ikke kan finde ud af at sælge dig selv og dit arbejde ordentligt.

Dine afslag behøver ikke bunde ud i, at kunden ikke bryder sig om dine værker.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2933
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

mediumaevum skrev: Hvem ved, måske kunne du overbevise mig om at jeg er helt forkert på den, gennem gode argumenter? Det er sket før, så kan det sikkert lade sig gøre igen :)
Er det ikke dig som OP der skal argumentere for, hvorfor du mener at “kunst og musik efter 1850 er meningsløst”!? Det er vel ikke os andre der skal sidde og overbevise dig om du tager fejl?

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Rosenfeldt skrev:
mediumaevum skrev: Hvem ved, måske kunne du overbevise mig om at jeg er helt forkert på den, gennem gode argumenter? Det er sket før, så kan det sikkert lade sig gøre igen :)
Er det ikke dig som OP der skal argumentere for, hvorfor du mener at “kunst og musik efter 1850 er meningsløst”!? Det er vel ikke os andre der skal sidde og overbevise dig om du tager fejl?
Værsgo':
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=16&t=78429

- det er et emne til en ny tråd, ellers bliver for mange ting blandet sammen.

Nyt svar