ang. Ivan Rod, opslag fra Jonatha Brooke

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

ang. Ivan Rod, opslag fra Jonatha Brooke

Indlæg af tomcat »

Jonatha Brooke
2 hrs ·
I am very sad to have to post this:

Warning!

Ivan Rod, sometime Danish music promoter, part time writer for Danish music magazine Gaffa, booked me for 4 Concerts in Denmark earlier this year. He still owes me more than half of my fee, and he also pocketed the money from my CD sales at the gigs.

After numerous empty promises to pay, he eventually refused to communicate with me, or make any attempt at payment, or a payment plan. I was forced to contact a Danish attorney. Ivan admitted the debt and agreed to sign an agreement stipulating the same, as well as a payment plan. He has now refused to sign the agreement, and gone cold again, refusing to communicate or make good, even on this agreement.

I am an independent singer/songwriter, and my performance fees and CD sales are how I support myself. For a promoter to simply not pay the agreed fee, and also pocket the cash from my CD sales, is unacceptable behavior, especially from someone who uses his position as a music writer to gain trust and credibility.

Be warned by my experience, do business with Ivan Rod at your own risk.

Jonatha Brooke


OBS:

Jeg har intet uafhængigt kendskab til historien –– kender ikke Ivan Rod. Jeg har været fan af Brooke i mange år, og har uvilkårligt tiltro til historien pga. mit kendskab til Brooke's moralske karakter.
Tillader mig derfor at genopslå den her. Sakset fra hendes FB profil.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Hvis man har levet på Mars med kun DR p3 de sidste mange år, er her et fint lille klip med Brooke (fra 2001).
Selv på tv lyder hun sq godt (og hendes fint sammenspillede orkester).
Var desværre ikke i landet, da hun igen spillede i Kbh her i vinters.
Hørte hende engang i Pumpehuset –– hun er ligeså skøn som på plade, i virkeligheden.

MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37671
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Uden beviser er det injurier, så indlægget bliver nok slettet. Jeg tvivler ikke på det er sandt.

En kopi af aftalen er nok.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Holger skrev:Uden beviser er det injurier, så indlægget bliver nok slettet. Jeg tvivler ikke på det er sandt.

En kopi af aftalen er nok.
Forstået.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Nyt svar