De store finder sammen igen...

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

De store finder sammen igen...

Indlæg af Hald »

"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Ja, det kunne faktisk være rart at høre Stine Bramsen synge et godt nummer igen
Deaktiveret

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Avs.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

garcia skrev:Ja, det kunne faktisk være rart at høre Stine Bramsen synge et godt nummer igen
Billede

Nu har hun prøvet at lege solo, så jeg håber at de i fritiden har skrevet 2-3 albums fyldt med hits, og hvis ikke så kan de tage deres gamle materiale og komme ud og spille igen, for de sparkede fra land når de spillede live.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg synes ABBA igennem mange år, har gjort det rigtige. Jeg synes de skulle havde ladet den "arv" stå alene.
Ikke at bands godt kan holde pauser, og så komme igen. Men her er det jo altså en menneskealder og adskillige "verdener" siden. Og nyt materiale? ... jeg er bekymret.

Spice Girls - kan vel godt gå på en "greatest hits" tour igen. Nyt materiale? Tvivler.

Alphabeat - de er jo unge nok til at prøve igen, hvis de vil. Jeg kan nu godt lige Stine solo - det er fed musik. Det ene udelukker heldigvis ikke det andet.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Bare ABBA gør det bedre end det her:
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=16&t=75764

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Forglem ej Guns n´Roses:) Den var næsten ligeså uhørt som ABBA

Nyt svar