Remix-konkurrence: Emilio - Panama [deadline 19. marts]

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Remix-konkurrence: Emilio - Panama [deadline 19. marts]

Indlæg af Holger »

Tekst og betingelser verbatim fra GL Music. Lydmaskinen.dk formidler blot konkurrencen.

Emilio ”Panama” REMIXKONKURRENCE
Som opfølgning på hans mange hits, er Emilio nu ude med sin nye single ”Panama”! Det betyder i nu har muligheden for at remixe singlen og få sendt det ud til klubber og Dj’s i hele landet!

Emilio er blandt andet kendt for singlerne ”Boombastic” (Titelsang til Paradise Hotel 2015) og ”Oser Af Sex” som samlet har genereret over 7 millioner streams på Spotify alene.

DOWNLOAD FILER
https://onlinemastering.wetransfer.com/ ... 255/de1044

24 bit 44.1 kHz WAV i tempo 103 BPM

-

Præmier
Jeres indsendte remixes vil blive vurderet og når vinderen/vinderne er fundet, vil det blive udgivet på diverse streamingtjenester såsom Spotify, Apple Music, Tidal m.m. Vi udvælger max 5 vindere og mindst 1, ergo er der plads til mere end én vinder!

Vinderen af det bedste remix modtager 2000,- kr. som præmie. Hvis mere end én vinder findes, modtager de 500,- kr.

Betingelser
Præmier bliver kun udbetalt til de udvalgte, det skal derfor understreges hvis vi hos GL Music vurdere konkurrencen kun har én vinder, vil kun én præmie udgives.

Eftersom remixes hovedsageligt fungere som et promotion-værktøj, er der tale om en ”flat fee” betaling. Hvilket betyder der udfyldes en Gramex liste for udgivne remixes og GL Music sender i den sammenhæng en simpel 1. sides aftale, som skal underskrives før præmien udbetales. Der modtages dermed ingen efterfølgende royalties eller publishing for udgivelsen.

Deltagelsen kræver du som DJ eller producer IKKE er signet (eksklusivt) til et pladeselskab. Dog er det muligt hvis du tidligere har været signet, men ikke længere er det.

Vi ser frem til at modtage en masse fede remixes i sammenhæng med promotion af dette års kommende hit!

Når vinderen/vinderne er udvalgt, vil de modtage direkte besked fra GL Music A/S og blive annonceret på Emilios personlige Facebook side samt naturligvis Lydmaskinen.dk

Deadline og kontaktinformation
Deadline for indsendelse af remixes er mandag d. 19. marts. 

Vinderen bliver udråbt tirsdag d. 20. marts.

OBS: MP3 version af remixet sendes via http://www.wetransfer.com til: pa@glmusic.dk

Bliver du udvalgt som vinder, skal vi hos GL Music bruge en 24 bit WAV fil. Dermed skal vinderen såvel levere filen i en udgave uden egen mastering, da vinderens remix bliver masteret af Holger Lagerfeldt.

Hvis i har nogen spørgsmål, henvender i jer blot til os via: pa@glmusic.dk
image1.png
image1.png (2.01 MiB) Vist 2844 gange

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Lige som jeg skal hente mine nye keys. Så er der lidt at lege med over week - fedt!

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Ikke meget aktivitet omkring denne.. men jeg har sendt mit bud ind i dag. Synes selv resultatet blev ganske godt, men nu får vi se ;)

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Har været røvsyg og snotforkølet ... Får forhåbentlig lavet et bud inden week er slut.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Vinderen bliver udråbt tirsdag d. 20. marts.

Hvem vandt?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg har fået besked fra GL Music om at vinderen kalder sig "K76". Jeg har ikke hørt remixet endnu, nogen som vil vedkende sig det remixernavn? :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Brugeren over dig.

Tillykke Lakris :-D

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

What!? Lol
Tak! :-)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

lakris skrev:What!? Lol
Tak! :-)
Ja, jeg fatter det heller ikke ;)
Men tillykke alligevel!


Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Christoffer I. N. skrev:Brugeren over dig.

Tillykke Lakris :-D
Lol, jamen det virkede også bekendt... :-D Til lykke

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Takker :-)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Holger skrev:Jeg har fået besked fra GL Music om at vinderen kalder sig "K76". Jeg har ikke hørt remixet endnu, nogen som vil vedkende sig det remixernavn? :-)
Jeg hører vel nærmere vedr. wavefil, præmie og papirer

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Yes, du hører nok fra Lise fra GL snarest.

Medlemsavatar
EmilZ
Medlem
Indlæg: 603

Indlæg af EmilZ »

De valgte også at udgive mit remix. Her er link, hvis nogle skulle have lyst til at lytte :)

https://emilio.lnk.to/PanamaDeemilRemix

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt, tillykke! :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Yes, to stk. blev det til. Jeg nåede dog ikke at lave masters.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Holger skrev:Yes, to stk. blev det til. Jeg nåede dog ikke at lave masters.
Men det var da en del af aftalen ;-)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ja, ærgerligt. Ikke min fejl dog. :-)

Nyt svar