Fergies NBA all-star performance

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Re: Fergies NBA all-star performance

Indlæg af lakris »

Fordi Will.i.am er dygtig [emoji41]

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

lakris skrev:Fordi Will.i.am er dygtig [emoji41]
Nu byder du op til dans, syntes jeg.... :puke:

Ham der Joe Gilder er da helt væk.
Blev DU spurgt om DU vil synge? Nej, jamen så er Fergies perfomance da fed.... wtf ...

Så i øvrigt ikke kampen - men skulle man lytte på ham der den læspende speaker hele aftenen? Han er næsten mere irriterende at lytte på end Fergie.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg så den på TV2 Sport, de havde event i Cinemaxx, så det var heldigvis Thomas Bilde og Peter Wang der kommenterede hos mig. :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Nu "kender" jeg også Joe Gilder og det der er det typiske, "hvis du ikke kan gøre det bedre selv, så må du ikke have en mening"-ævl ... wtf?

Selvfølge må man kritiserer en performance. Og en stjerne - selvom man ikke er det. Skulle jeg kritisere min genbo med stueorglet i stedet?

Jeg er ret sikker på, at jeg generelt er i et enormt plus mht. udtrykke begejstring over musikere og deres meritter. Så af og til må man også gerne komme med negativ kritik.

I øvrigt synes jeg Fergie er ret sej, hører med glæde en del af hendes musik - hvor jeg dog også synes hun tit er enten hit eller miss.

Men her gik det altså galt for hende. Joe Gilder laver røvsyg musik, så han må ikke udtale sig om det.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Selvfølgelig provokerer Gilder - og det var også en provokation at poste det her - Jeg kan se, nogen føler sig ramt ;)

Han siger i øvrigt ikke, du ikke må kritisere, hvis du ikke kan poste en video, hvor du gør det bedre selv. Han beder dig bare reflektere over, at du selv har valgt at 'du' er en 'bedroom producer', mens Fergies valg har ledt hende til at synge til NBA All Star Game.

Gu er det en provokation - I love it - Hvis det får nogen til at lette røven* - I love it even more

*(det bliver ikke mig, min røv er efter eget valg solidt og tungt plantet i Søborg)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Reflektere ... hvad skal man så reflektere over, når man roser nogen og får optur over deres musik og performance? Og hvad har man så "selv valgt" der?

Ahh det fuldstændigt samme!

Så den sammenhæng han opstiller er helt i hegnet og uden relevant sammenhæng.

OK - nu har Joe Gilder allerede fået mere opmærksomhed end han fortjener. Så tilbage til Fergie.

Lad os tage et af hendes gode numre:


Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

SustainerPlayer skrev: Joe Gilder laver røvsyg musik, så han må ikke udtale sig om det.
:-D

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

En omgang vrøvl - rendyrket spin. Så er ingens mening noget værd - for du kan bare gøre det bedre selv.....sådan spiller klaveret ikke helt.

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

MrBacon skrev:Så i øvrigt ikke kampen - men skulle man lytte på ham der den læspende speaker hele aftenen? Han er næsten mere irriterende at lytte på end Fergie.
Jeg var i Staples Center til en Lakers hjemmekamp i sidste måned, der var det samme speaker/announcer. Han speaker dog ikke kampen som i f.eks. TV. :)
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Man behøver vist ikke kunne så meget noder, for at glukke lidt af denne transkription :)
28055717_2021465201203597_2418208613413479941_n.jpg
28055717_2021465201203597_2418208613413479941_n.jpg (150.09 KiB) Vist 445 gange
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:-D

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Der gled jeg sgu ned af stolen!!! :dollargrin: :lol: :lol: :lol:

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »



Jeg synes nu at 21 Savage får Fergie til at ligne Adele:)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Her 5 minytter efter sidder der ihvertfald et eller andet fast.... "in my bankaccount, yeah, in my bankaccount yeah.."

Nyt svar