Endu et generøst tilbud fra 4sound :-)

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Endu et generøst tilbud fra 4sound :-)

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så gør de det igen ,.. lancherer et af deres super generøse tilbud ,.. med en nedsættelse der sparker røv ,.. eller i hvert fald ER røv :dollargrin:

Hele 10 kr !!!

Der er åbenbart ikke grænser for hvor langt de strækker sig for at fremstå kikesede, skabe irritation, og hoved-rysten,..

Til gengæld kan man så betale 60 kr oven i den stadig alt for høje pris ,... for at få den sendt fra Esbjerg ,... og så for noget der er en demo

Til sammenligning:

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Beh ... 001850-000

(171,26 kr for en der IKKE er demo)

Kontinuiteten med at skræmme de sidste kunder væk kan man ikke sætte en finger på ,...

Dagens griner :dollargrin:
Vedhæftede filer
gen.JPG
gen.JPG (29.47 KiB) Vist 734 gange
Senest rettet af DUBTEMPLE fre 19. jan 2018 11:32, rettet i alt 3 gange.
/Dub

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Hvis du køber 1000 stk, så har du sparet 10.000 og så er 60.- i fragt pludselig ikke dyrt!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bredal187 skrev:Hvis du køber 1000 stk, så har du sparet 10.000 og så er 60.- i fragt pludselig ikke dyrt!
LOL ,... præcis :dollargrin:

Snupper den bare i Musicstore til deres normalpris 171,26 kr ,.. i princippet uden porto da den bare ryger med på næste bestilling

(nu hvor Musicstore og Thomann er blevet mine default hardware-pushere)

Men så må jeg jo så til gengæld finde mig i at få en der er NY ,.. og ikke klacificeret som DEMO ,... samt 3 års garanti :dollargrin:
/Dub

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

4sound holder ikke 10 år endnu. De er ligesom Pest.dk

Too little, too late

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Det er jo gamet. Hvordan skal en fysisk shop i lille danmark kunne hamle op med priserne med store tyske og engelske netshops? Vi har både højere lønninger og bedre arbejdsvilkår her i landet ... Snakker med en del af de danske forhandlere i kraft af mit arbejde - de er fint klar over hvad klokken har slået.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

MrBacon skrev:Det er jo gamet. Hvordan skal en fysisk shop i lille danmark kunne hamle op med priserne med store tyske og engelske netshops? Vi har både højere lønninger og bedre arbejdsvilkår her i landet ... Snakker med en del af de danske forhandlere i kraft af mit arbejde - de er fint klar over hvad klokken har slået.
Så simpelt er det ikke ,.. vi taler også om en del brancher der er "forkælede" ,.. og skal lære at tage skeen i den anden hånd

Tag nu Sverige, service og rep på en bil typisk 40-70 pct af niveauet i DK ,.. trods nogenlunde sammenlignelige omkostninger og miljø-afgifter

Under alle omstændigheder ville det klæde dem bedre bare at lukke biksen, eller komme videre,...

At pive over det ,.. som nogen er ret dygtige til ,.. fører jo ingen steder hen
/Dub

Medlemsavatar
Macbane
Medlem
Indlæg: 238

Indlæg af Macbane »

Så simpelt er det ikke ,.. vi taler også om en del brancher der er "forkælede" ,.. og skal lære at tage skeen i den anden hånd

Tag nu Sverige, service og rep på en bil typisk 40-70 pct af niveauet i DK ,.. trods nogenlunde sammenlignelige omkostninger og miljø-afgifter

Under alle omstændigheder ville det klæde dem bedre bare at lukke biksen, eller komme videre,...

At pive over det ,.. som nogen er ret dygtige til ,.. fører jo ingen steder hen
Man kan vel ikke sammenligne bilbranchen med detail delen af handel med musikinstrumenter?

Hvilke forudsætninger har du for at vurdere om "visse" brancher er forkælede? Har du insider viden eller arbejder du i en hvor det er tilfældet? :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Macbane skrev:Man kan vel ikke sammenligne bilbranchen med detail delen af handel med musikinstrumenter?

Hvilke forudsætninger har du for at vurdere om "visse" brancher er forkælede? Har du insider viden eller arbejder du i en hvor det er tilfældet? :)
Det er generelt,.. og noget vi alle har lov til at have en mavefornemmelse omkring,.. samt ytre os om,..

Det behøver man såmænd ikke have en professor-tittel, eller insider-viden, for at begribe

Jeg sammenligener ikke 1:1 men mere helheds-billedet

Om ikke andet så taler udviklingen, eller skal vi sige afviklingen, jo sit tydelige sprog

Tag nu Fona, som et godt eksempel,

Rigtig mange, lægmand såvel som lærd, stillede i flere år sig selv spørgsmålet: "hvordan kan det her blive ved at løbe rundt"

Det ku det så heller ikke

Hvis noget ikke løber rundt, så ændrer man konceptet, eller lukker ned,.. og starter evt. på en frisk med noget nyt
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bredal187 skrev:4sound holder ikke 10 år endnu. De er ligesom Pest.dk

Too little, too late
Fatter ikke at nordmændende bliver ved med at smide gode penge efter dårlige ,.. uden at ændre konceptet mere drastisk

For trods visse ændringer de sidste par år, så har de jo, tilsyneladende, ikke gjort op med kerne-problematikkerne
/Dub

Default avatar
mixolydisk
Medlem
Indlæg: 177

Indlæg af mixolydisk »

Ja, nu har vi jo allerede bashet 4sound en del herinde...

Men lad mig lige fortælle at min gamle mor var derinde for at købe et keyboard eller noget, fordi hun havde set en eller anden instagram video, og tænkte det så sjovt ud. de har så prakket hende alt muligt lort på som på ingen måde er det du har brug for, hvis du gerne vil prøve at lave musik, men ikke har noget kendskab til musik på computer i forvejen.

Jeg synes fandme det er strengt. Jeg kender også min mor godt nok til at vide at hun er den perfekte kunde - sådan en der lapper alt du siger i dig og tager halvdelen af butikken med ud af døren. Kunne man ikke bare give hende noget ordenlig vejledning til hvor man kunne starte, i stedet for bare at udnytte hendes købevillighed? Hvor desperate er de lige...

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Alfred, kom tilbage.. :)

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Vil I ligefrem mene at det af garanti/reklamationsårsager er direkte risikofyldt at købe f.eks en større synth hos 4sound? Rent fragtmæssigt er det jo lettere hvis man bor i nærheden, end f.eks Thomann eller Gear4music.

Nyt svar