Burial's Untrue fylder 10

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Burial's Untrue fylder 10

Indlæg af KlausH »

Den er så fantastisk den plade.



Det han gør med vokalerne er så vildt

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Cool skal ses. Er også ret stor fan af Burial. Ved du om han er færdig med Burial eller om der kommer nyt?

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Nå ok ikke så fed video desværre. Er ret sikker på at det, at han engang har sagt at han kun bruger Sound Forge til at producere, var en joke eller blot for at skabe noget mystik. Men meget sjovt at høre hvor nogle af hans vokalsamples kommer fra.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Fantastisk produktion

Medlemsavatar
Old Dub Dude
Forum Donator
Indlæg: 1179
Sted: 3730

Indlæg af Old Dub Dude »

AvS skrev:Cool skal ses. Er også ret stor fan af Burial. Ved du om han er færdig med Burial eller om der kommer nyt?
tjek spotify - der er kommet flere nye ep'er :-D
Mer bass i hi-hatten
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Uhh, fedt. Elsker at smide hans musik på og glide ind i hans univers. det er noget specielt. Ligesom TrenteM's første album

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

AvS skrev:Nå ok ikke så fed video desværre. Er ret sikker på at det, at han engang har sagt at han kun bruger Sound Forge til at producere, var en joke eller blot for at skabe noget mystik. Men meget sjovt at høre hvor nogle af hans vokalsamples kommer fra.
Jeg ret sikker på den er god nok med SoundForge på ihvertfald de første to skiver. Især den første har et par tracks der er crooked på den der "Det ik fordi jeg er klog, men knoklet" måde

Det nyere er mere stramt, der lige kommet en House EP der ret fed synes jeg. Hvis han lavede en ny fuldlængde i stil med den og Temple Sleeper ville jeg blive gevaldigt tilfreds. Føler jeg har hørt nok til hans helt dybe side.

Video'en er lidt slatten men synes det var ret fedt at høre "original" materialet i forhold til Untrue. Manden er jo ekspert i at sample lorte musik og gøre det fedt :)

Nyt svar