Michael Jackson & Prince

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Michael Jackson & Prince

Indlæg af SIDwave »

hvad var det klogeste Prince gjorde i over 20 år ?
--han gav ingen interview, og derfor fik folk ikke noget imod ham, pga hvad man siger som stjerne der ikke har noget med musikken at gøre ?

hvad var det dummest Price gjorde ?
han indså ikke at han slog sig selv ihjel på samme måde som Elvis - konstant arbejde og koncerter, super produktiv, stress giver smerter.
det kostede ham livet, og det er sørgeligt, at han ikke ku forstå at det dur ikke at bestille medicin i alle mulgie venner navne og falske..

hvad er det klogeste Michael Jackson gjorde ?
han udnyttede sin hudsygdom vitiligo til at blive en hvid mand.. ellers, var den store næse med negerkrøller blevet tilladt at blive til noget ?
selvom james brown var den store superstjerne, så ja jeg ved ikke.. :)

hvad er det dummeste michael jackson gjorde ?
han indså for sent at han bare var en dreng der dansede, og derfor kørte hans far ham ind i en stribe af folk der kun ville tjene penge på ham, ligemeget hvad. michael skulle fra starten af ha afsløret den første sex sag, som jo var pivfalsk, så var alt det lort aldrig blevet til noget.

han sku også fra starten af ha tilbagevist, at han sover i en glaskasse med iltforsyning for at blive 130 år, selvfølgelig sover han i sit super kostume.
det er jo indlysende et falsk billede, men de viste det jo i DR, og i RAPPORT bladet,, hvor alle falske nyheder blev samlet og skabt, med kurt thybo som driver.

desværre kostede de 2 ting michael livet, en superkreativ person, der ikke kan stole på andre end sin mor og lillesøster janet, han fik insomnia, og ku ikek sove. og så ender det som det gjorde.


jeg tænker meget på disse 2 venner, fordi jeg er ked af det... vi så elvis fra 1968-1973 blive smækfed, på kun 5 år ?
det var pillerne!

jeg har selv taget 30 kilo på af piller.. de 30 kg kom på 3 mdr.. siden har de siddet fast. det er en kemisk tilstand i hjernen.


savner michael og vil gerne have flere koncerter på dvd, jeg har kun den fra bukarest hvor han flyverind med en jetpack (det er ikke ham), det er et david copperfield trick.. en dobbeltgænger lander på toppen af scenen, og på 3 sekunder er michael på scenen.. :)

copperfield lavede lige den fejl med sin motorcykel i buret, at han kom på scenen, med hjelm på. man så aldrig at det var ham
dermed vidste vi at det er en dobbelgænger. og så var der lige pludselige noget AHA over nogle af han sgamel tricks, hvor han kommer ud af et pengeskab på 3 sekunder. (dobbeltgænger)


hvad er det dummeste david copperfield har gjort ?
han er også et barn som michael jackson, fordi han blev superstjerne da han var 12 år.
så han ku ikke finde ud af sex, og det endte med 3 voldtægtssager, på hans private ø.

jeg ved han gjorde det, men han blev aldrig dømt.

michael har aldrig gjort en pind, det ved alle.


suk og støn!


jeg regner ikke med at justin bieber klarer den, hvis han ikke kvitter sin karriere og får et job, så ender han som total madman. han kan jo slet ikek styre det mere. det er sørgeligt at se en ung dreng, og ligesom michael aner han ikke hvad de voksne har gjort ved ham.. jovist har han udtrykt på scneen hvad der plager ham,

han skal bare stoppe...
tatoveringer, ludere og alkohol.... kun nu, du ved det er galt justin. ;(

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med den post?

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Michael Jackson var stor, før han blev "hvid". På coveret af Off the Walls var han ikke ligefrem bleg.

Prince var formentlig en junkie og det skyldes nok ikke hans arbejds moral.

Sejt, at du VED at David Copperfield voldtog folk på sin ø.

Nogle gange skal man lige tage en dyb indånding

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mennesker skal ikke dyrke andre mennesker som gud, det handler om at tage kontrol, og blive centrum i sit eget liv, fremfor at sutte identitet hos andre

Alle de forhold der blev vendt her, vedrørende disse såkaldte "stjerner", er alle sammen ligegyldigt tidsspilde, der ovenikøbet degraderer ens eget sunde fokus

Lad de døde begrave de døde
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hash og chokoladeflager.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Det spøjse er, at alle er enige om at OJ havde gjort det, mens MJ ikke havde (ifølge hans fans/disciple). De havde trods alt samme advokat (Cochran). Go figure.

Forstå mig ret, jeg er glad for Elvis, og Bieber, fan af MJ og kæmpefan af Prince, men fælles for dem alle er, at alle omkring dem tjente penge på dem. Folk vil jo helst ikke fyres, skulle de komme til at modsige deres chef.

Fælles for dem alle er også, at de har vist spøjse adfærd offentligt mange gange. Ingen er hellige. Heller ikke pga musikalsk talent, medicinering eller selvmedicinering. Jeg tror de alle havde megalomani. Hvilket er forståeligt når folk har et sygeligt forhold til dem.

Det er trist, men lad de døde være døde og nyd deres musik. Jeg er ligeglad med deres privatliv.

Medlemsavatar
octo
Medlem
Indlæg: 714

Indlæg af octo »

Som en lille kontroversiel udmelding vil jeg da lige sige, at min største problem med Michael Jackson er at han aldrig kom videre fra firserne. I min bog er han kongen af timing på et nummer, men desværre også kongen af dårlig smag.

Og jeg tror btw ikke at Janet er mindre skævvredet i hjernen. Selvom hendes musik til tider er bedre end hans.

Nyt svar