Har lige købt et Puremix Abb

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Frederik Braad
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Aarhus

Har lige købt et Puremix Abb

Indlæg af Frederik Braad »

Og det er vildt lækkert!


Det er virkelig penge værd at have helt helt dybdegående videoer hvor du kan se professionels arbejds metode fra start til slut. I stedet for at skulle sammensætte en samlet pointe af at se 10 uafhængige youtube videoer.
Hvad er jeres mening om sådan sider?
Spild af penge eller pengene værd?

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg kan også godt lide at se ordentligt producerede instruktionsvideoer, der går i dybden og gerne gennem et helt mix/en hel produktion. Jeg må også bare erkende, at jeg bruger timer på at se de videoer, men i virkeligheden kunne jeg nok lære lige så meget ved rent faktisk at lave mit eget - Det er en balancegang. Jeg tror ikke på at være 100% selvlært, men jeg ryger nemt i gryden med at suge en masse teoretisk viden til mig uden nogensinde at bruge den i praksis.

Produce Like a Pro har flere bundles, jeg har været ret glad for. Creative sound lab TV har jeg også købt fede ting fra.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Frederik Braad
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Aarhus

Indlæg af Frederik Braad »

Ja. Tror helt sikkert det er væsenligt at sætte det man lærer i brug.
Har lige set Luca pretoleski Mixe & master Major Lazer og regner med at sætte en dag af til at kopier hans arbejds metode digitalt (har ikke alt hans crazy outboard), for at prøve det og få en dyber forståelse :)

Medlemsavatar
Mads Hye
Medlem
Indlæg: 10
Sted: Aarhus

Indlæg af Mads Hye »

Jeg købte selv abonnement for lidt over et år siden, og har set stort set alle videoer. Fab Dupont er god til at forklare og går i dybden med det tekniske og det kreative i praksis. De få andre undervisere derinde er dygtige, men når ham ikke til sokkeholderne.
Jeg har fået mere ud af at tegne abonnement ved www.mixwiththemasters.com. Det er en kende dyrere, men giver adgang til flere videoer med forskellige professionelle mixteknikere/producere. Det har min anbefaling.
Hye Studio // Aarhus

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Frederik Braad skrev:Ja. Tror helt sikkert det er væsenligt at sætte det man lærer i brug.
Har lige set Luca pretoleski Mixe & master Major Lazer og regner med at sætte en dag af til at kopier hans arbejds metode digitalt (har ikke alt hans crazy outboard), for at prøve det og få en dyber forståelse :)
Ham har jeg også nørdet lidt her på de sidste:) Han ar viiiirkelig god lyd på nogle af hans ting

Medlemsavatar
Frederik Braad
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Aarhus

Indlæg af Frederik Braad »

:?: :shock: ja han er vildt fed. Kan dog ikke helt forstå hvad han skal bruge en -5 LUFS til idag. Han lavede en super sprød analog master af Light it Up til -10 LUFS og så sagde han at han altid også lavede en rigtig høj en, hvor han så bare kørte hele lortet op til -5 lufs med Multibånd combing og Clipping

Nyt svar