4Sound positive oplevelser

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

4Sound positive oplevelser

Indlæg af Hald »

Okay vi har gang i en tråd om 4Sound der har taget en negativ drejning: http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=16&t=73852

Det er måske fair nok, men det er helt sikkert at der også er positive oplevelser med 4Sound, så skulle vi ikke også samle dem her.

Jeg starter gerne: Jeg var i Esbjerg butikken sammen med noget familie, jeg spurgte forsigtigt ind til en mikrofonclamp til min SE x1 mikrofon som var gået i stykker, vi gik ind til et glasmontre hvor jeg kunne pege den ud for ham. Den tog han straks ud af sættet og solgte til mig for samme pris som deres normale K&M mikrofonholdere.

Jeg gik derfra med et overrasket positivt smil.

Billede
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Da jeg i sin tid købte en Minibrute, kort efter lanceringen, havde de desværre ikke andet end deres demomodel stående i butikken. Øv bøv tænkte jeg.. Og spurgte hvor hurtigt de kunne få en hjem. Det ville de kunne på 2-3 uger. Men inden jeg fik sagt mere var sælger i fuld gang med at pakke denne ned. Den kunne jeg bare låne med hjem og komme ned og afhente den spritnye så snart den kom hjem !

Total god service ! Endte med at have demomodellen en 2 ugers tid, og så kunne jeg komme ind og hente den nye uåbnede og aflevere den anden.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

som nævnt i den anden tråd : lyt og sammenlign monitors - køb -tak !

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Skulle have nyt lydkort - havde set mig lun på Steinberg UR28M. De havde kun en demo model med en lille bitte rids i det ene hjørne. Fik en rabat på 900,- og tog glad hjem. Det har tjent mig upåklageligt lige siden
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

En jeg kender bruger dem og er glade for deres rådgivning i 4Sound, jeg har nogle gange undret mig over de indkøb han har lavet, men ved også at køber ikke helt kan opstille den korrekte opgave for dem, så de har reelt ikke chancen for at løse den.

Anyways, sidst jeg besøgte køber havde han fået ny mikrofon, en fin Shure, hvor jeg var positiv overrasket, da de ikke kun havde solgt ham lidt op i pris men også meget op i kvalitet. De havde helt sikkert kunne spise ham af med en billig mikrofon som de kunne have haft større fortjeneste på. Jeg ved hvor hurtigt han godtroende siger ja til en handel, og at han derved også ofte har betalt for meget for hans ting eller får købt noget forkert, men her fik han noget ordentligt som også er penge værd når han ikke vil bruge den længere, det var glædeligt!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Fedt initiativ Hald! :-)

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg synes faktisk man får rigtigt god vejledning i Københavns-afdelingen, og de tager sig gerne tid til at fortælle hvad de tror rører sig på f.eks. synth- eller eurorack markedet eller lignende emner.

Og så er det fedt man kan låne et par gode hovedtelefoner og stå og rode med en synth i et godt stykke tid. Der er aldrig noget brok.

Billede
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Nyt svar