Ulla med Albert

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Brugeravatar
PelleB
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Copenhagen / Aalborg

Re: Ulla med Albert

Indlæg Skrevet: 5. jun 2017, 15:13

DUBTEMPLE skrev:Lidt lige som antivirus-firmaer holder sig selv i live ved at sprede virus

Åh det lyder da også helt crazy. Jeg ignorerer lige de sure opstød i denne tråd, da jeg synes, den handler om mere end en Youtubers musikkarriere, men stiller spørgsmål om selve platformen og views/streams.

Er der nogle tilfælde på sådan svindel i musik?

Albert Dyrlund er trods alt signet på sublabel til Universal, og det ville være helt sort, hvis de ødelagde spillet med fusk af streams og views. Ville det ikke skabe en ond spiral - og det ville jo være sygt kaos, når det blev afsløret.
Brugeravatar
garcia
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Hjallerup

Indlæg Skrevet: 5. jun 2017, 16:19

:lol:

[Vedhæftning af PM korrespondence fjernet. Hold den slags privat, tak. Mvh. Mod]
Podcast på vej: Lev af din musik
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 5. jun 2017, 16:38

Jeg tror vi holder her.
Dem der vil dele ud af relevant viden omkring at ramme målgrupper på sociale medier m.m., må meget gerne gøre det, men det bliver ikke i denne tråd. :)
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 25. aug 2017, 10:49

Albert Dyrlund er utroligt populær hos ungerne, det er skam ikke fake. Mine unger er kæmpe fans og hører det hver dag.

Skæbnen ville det derfor således, at jeg netop har mixet og masteret hans næste sang "Smuk Uden Filter" :-D Der er rigtig god lyd på og både produktion og vokal er godkendt herfra - så kan folk mene hvad de vil om resten.

Tilbage til "Branche & Teori"