Albummet man ikke kan få lov at købe

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Albummet man ikke kan få lov at købe

Indlæg af GoatSonds »

Jeg har den sidste uges tid prøvet og prøvet om og om igen på at købe Fu Manchu's album, "California Crossing", men hverken som download eller som fysisk CD er det muligt.
Amazone.com sige fejl når jeg har tastet mine kortoplysninger, en anden download side siger at albummet ikke er tilgængeligt i mit land, og ebay's sælgere siger at de ikke har flere eksemplare, selvom deres sider siger noget andet.

Hvad fanden gør man så? Og hvorfor skulle nogen være interesseret i ikke at sælge et album i Danmark?

Medlemsavatar
eskild
Medlem
Indlæg: 1686
Sted: Skovlunde / St. Lyngby

Indlæg af eskild »

.
SeeYou
Eskild



[size=85]www.facebook.com/bj.eskild?fref=ts[/size]

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Har prøvet, dur ikke :-(

EDIT: Derudover er der ikke meget ved at vente en måned på et album, og det er stramt at betale hundrede-noget for hurtig levering.

Medlemsavatar
eskild
Medlem
Indlæg: 1686
Sted: Skovlunde / St. Lyngby

Indlæg af eskild »

jeg har lige puttet den i min kurv - de skriver 3-5 dages levering og under 100,- -hvorfor kan du ikke
.
SeeYou
Eskild



[size=85]www.facebook.com/bj.eskild?fref=ts[/size]

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Da jeg forsøgte at købe skulle jeg betale over 100kr for express levering som var på omkring en arbejdsuge, og da jeg havde skrevet mine kortoplysninger sagde amazone at der var en fejl.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

http://cdon.dk/musik/fu_manchu/californ ... d-16703999 men der er også lang leverings tid på.

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Okay, det bliver spændende at se.. Jeg har prøvet igen via det link eskild fandt.
Sidst kom jeg videre til en side hvor jeg skulle taste mine kortoplysninger, men nu kom jeg til siden hvor jeg skulle logge mig ind. Herefter var det som du beskrev, med standard levering på 3-5 dage, og jeg kom hele vejen igennem. Nu må vi se om jeg endelig får det album :-P

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har du prøvet en anden browser iøvrigt?

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Kan det være noget så simpelt som at du bruger det "forkerte" amazon? Amazon.com er amerikansk, med lang leveringstid og ekstra sjove regninger fra toldvæsnet. Amazon.co.uk er deres britiske afdeling, hvor leveringstiden er på højde med andre EU butikker, og momsen allerede er medregnet.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Av.. det kan sgu godt være.. men det forklare da stadig ikke at jeg heller ikke kunne få lov at købe den som download, eller andre steder fra :-P

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Amazon sælger mig bekendt ikke downloads til DK
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

Hvorfor går du ik bare i Accord og køber det brugt?

Nyt svar