Den bedste mail-udbyder?

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Den bedste mail-udbyder?

Indlæg af fred »

Hey,

Jeg har altid haft en hotmail :puke: . Nu har jeg købt domænet Newtunes.dk og vil gerne have mig en ordenlig mail. Det eneste krav er egentlig at det skal være gratis.

Nogen idéer?

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

Gmail og Google apps.

Det spiller. Så får du mail, kalender, kontakt sync og det hele kan sættes op så det kører som exchange (i modsætning til feks Pop3).

Ja, og så er det gratis.
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Indlæg af fred »

Kan jeg så skifte gmail.com ud med newtunes.dk, samt sætte en fast signatur med logo osv(i modsætning til hotmail)?

Medlemsavatar
lassegrubbe
Medlem
Indlæg: 390
Sted: Danmark

Indlæg af lassegrubbe »

>Kan jeg så skifte gmail.com ud med newtunes.dk, samt sætte en fast signatur med logo osv(i modsætning til hotmail)?
Ja! (til det hele)

Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Indlæg af fred »

Igang med at oprette en gmail nu. Kan ikke helt se hvordan jeg får mit domæne ind? :|

Medlemsavatar
lassegrubbe
Medlem
Indlæg: 390
Sted: Danmark

Indlæg af lassegrubbe »

Her er løsningen:
1) Opret en mail (something@domæne.dk) hos din webhost.
2) Videresend alle indkomne mails fra something@domæne.dk til din Gmail (det gør du via din webhost).
3) Gå ind i indstillinger i Gmail og vælg fanen 'Konti & import'.
4) Se feltet 'Send e-mail som' og klik på 'Tilføj en anden e-mailadresse som du ejer'. Fælg vejledningen.

Når ovenstående er opsat kan du i din Gmail for hver mail du afsender vælge, om du vil afsende mailen som something@domæne.dk eller som something@gmail.com.
Senest rettet af lassegrubbe man 28. apr 2014 20:58, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Indlæg af fred »

Så fungerer min gmail, og har importeret min gamle mail. :)

Nu skal jeg ha' lavet @domæne.dk-mailen. Nogen gode webhoteler?

Medlemsavatar
lassegrubbe
Medlem
Indlæg: 390
Sted: Danmark

Indlæg af lassegrubbe »

Hvis du ikke stille de store krav til pladsforbrug, så vil jeg vælge UnoEuro. De er billige, og de har et meget nemt kontrolpanel.
Alternativt, til større hjemmesider vil jeg bruge Meebox.

Nyt svar