Produktion og afsætning af lydbøger

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Produktion og afsætning af lydbøger

Indlæg af david mondrup »

Min første produktion er færdig. Hvis man er til spændingsroman med historiske toner, så er den her værd at forsøge sig med: http://www.lowepublishing.dk/produkt/be ... ighed-mp3/

Billede
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
midibass500
Medlem
Indlæg: 339
Sted: Aarhus

Indlæg af midibass500 »

Cool, David! Den vil passe rigtig fint i bilen ;)
Martin Ahm

Laver lyd til brands - og udgiver 80er elektro på vinyl
Ahmatron - musik og lyddesign til broadcast
Code Elektro - 80er elektro

Default avatar
Frede5907
Medlem
Indlæg: 1

Indlæg af Frede5907 »

Må jeg spørge hvad du tog for det? Du spurgte tidligere, hvad man skal tage for det - har du fået en fornemmelse af priserne nu? :)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Frede5907 skrev:Må jeg spørge hvad du tog for det? Du spurgte tidligere, hvad man skal tage for det - har du fået en fornemmelse af priserne nu? :)
Den endelige pris som Morten og jeg blev enige om bliver mellem os (eller, jeg skriver den i hvert fald ikke i en søgbar tråd som denne). Men jeg kan afsløre så meget som at en af mine venner, der laver en del speak for Gyldendal, for et par år siden fortalte at hun går efter en pris der hedder 700 kr. pr. leveret time. Når man tager med at det tager en time at indlæse en times materiale (naturligvis), og en time mere at redigere det, så ender man med en timeløn til sig selv på 350 kr. Det er ikke just imponerende, og betaler i hvert fald ikke både studieomkostninger og løn til én selv, men er måske OK for noget man gør for sjov i sin fritid.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Default avatar
soje
Medlem
Indlæg: 6

Indlæg af soje »

Hej David (og andre :-) )

Jeg genopliver lige denne gamle tråd. Jeg arbejder selv på at få en fod indenfor som indlæser. Jeg er sanger og underviser, så jeg er jo vandt til at arbejde med stemmen. Desuden har jeg fået noget sparring hos Caspar Koch, der vist tidligere har været Rektor på Skuespillerskolen.

Jeg er også nogenlunde velbevandret i hjemmestudiet, og har hvad der skal til. Bla. en ADK kondensator mic jeg har ombygget.

Jeg er ved at lægge sidste hånd på demoerne, men vil høre om du (eller andre) har gode råd og fif til at komme ind i varmen?

På forhånd tak :-)
MVH
Søren

Default avatar
birmar
Medlem
Indlæg: 1
Sted: kolding

Indlæg af birmar »

Kære Alle,
Vi er et forlag, nærmere betragtet som et erhvervsforlag. Vi udgiver bøger om ledelse, organisation, salg, personlig udvikling osv. via vores akademi, og vi har en række guidebøger til ledere og medarbejder.
Vi søger nogle som kan hjælpe os med indtaling og produktion og evt. udgivelse og slag af lydbøger. I første omgang er det nogle at vores bøger for ledere. Vi har 51 bøger, nogle er velegnet som lydbøger og andre er måske ikke.
Er du interesseret i at hører mere så kontakt os. Du kan læse mere på vores hjemmeside hvor vores telefonnummer og e-mailadresse også er.

http://birmar.dk/shop/frontpage.html
Med venlig hilsen

Nyt svar