Thomann sikkerhed

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
chris
Medlem
Indlæg: 184

Thomann sikkerhed

Indlæg af chris »

Hej alle,

Vil gerne koebe VSL Opus 1+2, hvilket de da ogsaa har hos Thomann. Men, i form af deres sikkerhed skal der fremsendes fax med kreditkort kopi, legitimation etc. for at koebe, og det gider egentlig ikke. Er for forvent til at jeg kan stoette et system der ikke kan koere som alle andre. Hvem har/benytter en fax i 2007? Men det er selvfoelgelig Tyskland...
Nogle der kender til en shop i Tyskland der ikke koere denne betalingspolitik? Har set musicstore.de, men de foerer ikke Opus.

Medlemsavatar
Ulrik Nielsen
Medlem
Indlæg: 253
Sted: Valby kbh.

Indlæg af Ulrik Nielsen »

http://www.bestservice.de

Har handlet der en del, og de er ganske pålidelige.

Medlemsavatar
Mike Runner
Medlem
Indlæg: 931
Sted: Hedehusene

Indlæg af Mike Runner »

chris skrev:Hej alle,

Vil gerne koebe VSL Opus 1+2, hvilket de da ogsaa har hos Thomann. Men, i form af deres sikkerhed skal der fremsendes fax med kreditkort kopi, legitimation etc. for at koebe, og det gider egentlig ikke. Er for forvent til at jeg kan stoette et system der ikke kan koere som alle andre. Hvem har/benytter en fax i 2007? Men det er selvfoelgelig Tyskland...
Nogle der kender til en shop i Tyskland der ikke koere denne betalingspolitik? Har set musicstore.de, men de foerer ikke Opus.
Hey Chris :)

Du kan roligt stole på Thomanns online butik. Jeg handler en del på deres online side. Har nok købt for >75K via deres online butik.

Det der med fax'en, det skal du ikke tage dig af. Tag et billede af dit kreditkort på begge side. Fjern CVC oplysningerne vha. et billedbehandlingsprogram, og send så de 2 billedfiler til Thomann. That's all... der er ingen problemer.

Jeg kontaktede faktisk min bankrådgiver af selv samme årsag... og det var hende som fortalte mig, at jeg roligt kunne sende billederne afsted til Thomann, blot jeg lige fjernede CVC koden fra billedet :)

mvh.
.:: Mike ::.
www.mtpstudio.dk

Medlemsavatar
chris
Medlem
Indlæg: 184

Indlæg af chris »

@Mike:
Jeg stoler skam paa Thomann, men vil egentlig helst undgaa at skulle ud af huset for at faxe, kopiere etc. Jeg synes da det er godt med sikkerhed, men hvis 98% af alle andre webshops kan klare sig uden, kan Thomann vel ogsaa..

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Det kommer an paa hvor store beloebene er
jeg har lige koebt et kabel og et microphonstativ pr Visa uden noget extra papir

Du kan jo sende et photokopi pr mail

Medlemsavatar
deepFly
Medlem
Indlæg: 252
Sted: Københavnsområdet

Indlæg af deepFly »

chris skrev:Hej alle,

Vil gerne koebe VSL Opus 1+2, hvilket de da ogsaa har hos Thomann. Men, i form af deres sikkerhed skal der fremsendes fax med kreditkort kopi, legitimation etc. for at koebe, og det gider egentlig ikke. Er for forvent til at jeg kan stoette et system der ikke kan koere som alle andre. Hvem har/benytter en fax i 2007? Men det er selvfoelgelig Tyskland...
Nogle der kender til en shop i Tyskland der ikke koere denne betalingspolitik? Har set musicstore.de, men de foerer ikke Opus.
Har handlet rigtig meget med Thomann og de er flinke, professionelle og ganske pålidelige så det behøver du ikke at være nervøs for. Men lyt til de gode idéer som Mike kommer med. Det er ikke en dårlig plan ;-)

Ellers: Go for it! :twisted:

Default avatar
Kristian
Forum Donator
Indlæg: 713

Indlæg af Kristian »

chris skrev:Hej alle,

Vil gerne koebe VSL Opus 1+2, hvilket de da ogsaa har hos Thomann. Men, i form af deres sikkerhed skal der fremsendes fax med kreditkort kopi, legitimation etc. for at koebe, og det gider egentlig ikke. Er for forvent til at jeg kan stoette et system der ikke kan koere som alle andre. Hvem har/benytter en fax i 2007? Men det er selvfoelgelig Tyskland...
Nogle der kender til en shop i Tyskland der ikke koere denne betalingspolitik? Har set musicstore.de, men de foerer ikke Opus.
De gør det kun første gang du handler stort hos dem, derefter er der ingen problemer. Men det hjælper dig selvfølgelig ikke i din nuværende situation.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Du behøver ikke at faxe dem.

Jeg sendte en JPEG scannet af mit VISA kort via email.

Default avatar
Sive
Medlem
Indlæg: 200
Sted: København K

Indlæg af Sive »

Kan du ikke bare bestille med formlen på hjemmesiden? Det plejer jeg da at gøre..
Hmf

Medlemsavatar
dfg_MacGyver
Medlem
Indlæg: 1209
Sted: Roskilde

Indlæg af dfg_MacGyver »

har oss via email sendt thomann scan af dokumenter. (Husk at slette de info mike nævner).
Kein problem og spitze service.

Nyt svar