Mastering - the movie

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Århus

Mastering - the movie

Indlæg Skrevet: 19. okt 2009, 08:03

David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)
Brugeravatar
Andy666
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Kgs. Lyngby

Re: Mastering - the movie

Indlæg Skrevet: 19. okt 2009, 09:14

Hahaha :-)
Brugeravatar
Claus Flid
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Slagelse(DK)

Indlæg Skrevet: 19. okt 2009, 09:44

Hiv slipset og brillerne af ham masterings gutten.....så er det skod da total Holger.... aaahaahaha....

@Holger har du mange af sådan nogle pisse irriterende amatører som man bare har lyst til at sparke i fjæset fordi de fatter hat?
-\\-Claus Flid-//-
http://www.NexusEvent.dk
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 19. okt 2009, 09:58

Claus Flid skrev:Hiv slipset og brillerne af ham masterings gutten.....så er det skod da total Holger.... aaahaahaha....

Jeg går da både med slips og briller :-)

@Holger har du mange af sådan nogle pisse irriterende amatører som man bare har lyst til at sparke i fjæset fordi de fatter hat?

Nej, måske en enkelt om måneden som er lidt tunghør, men det er sjældent at det udvikler sig til vold :-P Jeg prøver stille og roligt at forklare tingene og langt de fleste fanger konceptet uden problemer.

Som underviser, så er det pædagogiske element vigtigt, og det bringer jeg med over i min kundehåndtering. Ligesom David (Mondrup) og Torben (Luny Tune) - og flere andre her på maskinen - så er pædagogiske evner røvpraktiske i andre situationer.
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 19. okt 2009, 10:14

Hehe.. mon Holger så den før han bestemte sig for at lave online mastering.. ;-)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 10 år med ørene i Lydmaskinen -

Tilbage til "Branche & Teori"