David Owe synger Soundgarden

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Sylle
Medlem
Indlæg: 693
Sted: Nørrebro

Indlæg af Sylle »

Man kan mene hvad man vil om det, men hvis håndværket er i orden, så er det jo kun folks fordomme der er tilbage.. Bare ærgeligt at håndværket så ikke er i orden hvis du spørger mig. Jeg har kun hørt det der blev spillet i tv-reklamerne, og der synes jeg altså han synger ret ringe..
Hvis det var for at ramme en "casual" stemning, så virker det ikke.. Der er jo rigtig ringe intonering i det man hører i reklamen..
[i]Freelance broadcast lydmand på DR - Touring lydmand - Studietekniker/Producer[/i]

Medlemsavatar
vilddyr
Medlem
Indlæg: 1367
Sted: Kbh N

Indlæg af vilddyr »

tjah... jeg ved sgu ikke hvad der er værst... david owe eller den nye amin jensen plade :ack:

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

hvad med den hvor alle kendte skuespillere har indspillet deres yndlings sangperle?? det er da typisk at sådan noget hr og fru danmark kommercielt pis skal komme op til december
skriver noder

Medlemsavatar
Sangerinden
Medlem
Indlæg: 241
Sted: Nordsjælland

Indlæg af Sangerinden »

Lauge skrev: Det er bare meget sukker sødt. Jeg tror ikke vi er i målgruppen - man skal vist være tøs :shock:
:twisted: Jeg tor jeg taler på de fleste TØSER's vegne når jeg siger at det ikke er som sanger at man helst ser David Owe. :wink:

Medlemsavatar
Jens D
Medlem
Indlæg: 462
Sted: København

Indlæg af Jens D »

bryla skrev:hvad med den hvor alle kendte skuespillere har indspillet deres yndlings sangperle?? det er da typisk at sådan noget hr og fru danmark kommercielt pis skal komme op til december
Ja, og flere af dem er endda holdt dygtigt på plads af alt for meget autotune. Hvorfor skal vi så høre på det?

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

så vores bedsteforældre (forældre for dem på forummet der er oppe i alderen ;) ) kan blive åh så glade
skriver noder

Medlemsavatar
KayDee
Medlem
Indlæg: 33
Sted: Kolding, DK

Indlæg af KayDee »

Hm... Hvem melder sig så frivilligt til at lave plade med den nye danse-vinder, Christina Roslyng? :lol:

Anyway, nu må det vel snart være på sin plads med noget reality-tv for folk som os.
Kommer selv med første forslag her: Vild med Mastering! :drunk:
/KD


[::P4@2.6GHz <-> running LAPv551PC <-> 2xMOTU2408 <-> MackieD8B <-> HR824/NS10::]


Medlemsavatar
Lasso
Medlem
Indlæg: 1775
Sted: DK

Indlæg af Lasso »

KayDee skrev: Anyway, nu må det vel snart være på sin plads med noget reality-tv for folk som os.
Husker du Rock Idoler på Tv3? Jeg kender, eller kendte, Kim Hyttel - produceren. Jeg tror godt jeg tør betro at det ikke var lutter fryd og gammen at være med til. :-D
Og hvad blev der af Blunt...vinder bandet?
Og hvad blev der af Kim Hyttel - Danmarks ubestridt mest spændende rock / pop producer? Light the beackon...

Default avatar
Kristian
Forum Donator
Indlæg: 713

Indlæg af Kristian »

Kan heller ikke helt skjule at jeg finder det mere end almindeligt morsomt, at man ikke har hørt en døjt til nogen af vinderne fra det danske Idols.

Eller, har jeg måske bare boet i en jordhule?

Nyt svar