Nettomusic.dk

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Brugeravatar
jinxed
Producer
Producer
Sted: KBH

Nettomusic.dk

Indlæg Skrevet: 5. okt 2006, 16:32

Så lige Lars Winthers indlæg om køb af nye monitors. 5500 for A7'erne er jo mere end en tusse billigere end hos aage. Det er fristende at købe dem hos netto fremfor hos monopolet... men er der noget man skal tage sig i agt for? udover at man ikke kan tjekke varen før man har købt den og at det er mere besværligt at returnere varen i tilfælde af fejl og mangler.

/Ditlev

Hov skulle vist være placeret i off topic
Brugeravatar
Hookah
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Bryggen

Indlæg Skrevet: 5. okt 2006, 20:55

vi har vist snakket om dem før herinde...

De er vist "OK"..
Ved dog min bror købte en guitar.. Han skulle betale forud, og der gik over 14dage før han fik guitaren.

Tjeck evt også priser hos
http://www.emk.dk
http://www.thomann.de
http://www.musicstore.de
Brugeravatar
Lars Winther
Forum Donator
Forum Donator
Sted: København S

Indlæg Skrevet: 5. okt 2006, 21:52

Jeg har selv kun gode erfaringer med Nettomusik... men jeg vil nu også sige at jeg har været ude for at Aage, for at være med i kampen, har matchet de tyske priser... så du kan jo høre dem før du bestiller fra tysken... ;-)
Brugeravatar
bryla
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Esbjerg

Indlæg Skrevet: 5. okt 2006, 23:06

jeg har også selv gode erfaringer med nettomusic. dog kender jeg mange der ikke har...
man skal også lige gøre op med sig selv om man kan tillade sig at gå ind til aage og tjekke gear ud og høre info og dit og dat for så derefter gå ind på nettet og bestille hos tysken... det er noget der i den økonomiske verden er ilde set og jeg har også gjort det min sidste gang...
men som sagt før i tråden, hvis du vil betale forud og kan vente i (op til 3 uger, var det for mig) så er det jo fint.
Brugeravatar
Morten Hjort
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Ama'r

Indlæg Skrevet: 6. okt 2006, 14:03

Ellers køb hos Thomann.de, musik-produktiv.de, music-town.de eller andre af de store tyske netbutikker... De er sikkert ligeså billige og i hvert fald de 3 har jeg rigtig gode erfaringer med
Brugeravatar
unklekarma
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: København

Indlæg Skrevet: 6. okt 2006, 15:00

Jeg har heller ikke haft problemer med Nettomusic overhovedet, faktisk har de været overdrevent høflige :)
Brugeravatar
soundslike
Forum Donator
Forum Donator
Sted: København

Indlæg Skrevet: 6. okt 2006, 15:12

Har også kun gode erfaringer med Nettomusic 8-)
Brugeravatar
pedped
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Omvendt Land

Indlæg Skrevet: 6. okt 2006, 18:20

Tilslutter mig de andre. Købte et sæt monitors hos dem, og der var rigtig god service hele vejen igennem.
Brugeravatar
jinxed
Producer
Producer
Sted: KBH

Indlæg Skrevet: 6. okt 2006, 18:30

Tak skal i have. Det bliver vel der jeg køber mine A7'er når jeg engang kommer af med mit poco.
Brugeravatar
Luny Tune
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Snekkersten

Indlæg Skrevet: 6. okt 2006, 19:15

Der er også violamusik.dk. Jeg fik min Soundelux mic der fra.
SnakeRock - PickYourPriceMastering
Citat Bryla: "Noget jeg absolut ikke er fortaler for er våben, narko og NI's Akoustik Pianos."

Tilbage til "Branche & Teori"