DPA Mikrofon Masterclass (tirs. 28. nov.)

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

DPA Mikrofon Masterclass (tirs. 28. nov.)

Indlæg af Holger »

How-to-mic-a-banjo-wit-DPA-microphones-L-1.jpg
How-to-mic-a-banjo-wit-DPA-microphones-L-1.jpg (83.81 KiB) Vist 769 gange
Som alle ved, så skal man slet ikke optage banjo, men skulle du have lyst til at lære mere om at optage andre instrumenter og vokal, så kig her:

Info
http://www.dpamicrophones.com/events/mi ... en-denmark

Som en del af DPA GET CLOSER World Tour tilbyder DPA et seminar med demoer, udveksling af tips og idéer samt mulighed for at netværke.

Program
Nu på tirsdag d. 28. november fra kl. 10:00 - 18:00 i Viften i Rødovre (København).

Formiddag
Speech Intelligibility - Theory with Eddy B. Brixen
Speech Intelligibility - Placing microphones with Eddy B. Brixen and Bo Brinck
Audio in Film - Production Sound Mixing with Antoin Cox

Eftermiddag
My career in music recording and live performance - Donal Hodgson
Hands-on demonstration of music miking techniques with Bo Brinck and Donal Hodgson

The day ends with the opportunity to network with attendees, the speakers and, of course DPA Microphones.

Billetter (250 kr.)
https://www.eventbrite.com/e/microphone ... =ehomecard

Vind fribillet
DPA Microphones har været så flinke at give 5 fribilletter til Lydmaskinen, som uddeles efter først til mølle princippet. Sådan deltager du:

1) Check din kalender: der er ingen grund til at optage en plads for en anden, hvis du alligevel ikke dukker op.

2) Skriv i tråden her, at du gerne vil have 1 fribillet, så hooker jeg dig op bagefter. Kun indlæg her i tråden er gældende.

Mvh. Holger

Default avatar
beatroot-studio
Medlem
Indlæg: 1
Sted: København

Indlæg af beatroot-studio »

Jo tak til en billet!
/Jeppe


Medlemsavatar
lydtek
Forum Donator
Indlæg: 32
Sted: Kbh. (Gladsaxe/Søborg + Hvidovre)

Indlæg af lydtek »

Hej Holger!

Ja tak til evt. fribillet til DPA Mikrofon Masterclass tirsdag 28/11-17 kl. 10-18 i Viften.

MVH

Peter
Senest rettet af lydtek søn 26. nov 2017 14:34, rettet i alt 1 gang.
PC, Asus Z490-E, i7-10700K, 64 Ram, Win10, Cubase 12, ProAc m100, DynAudio Air6, NS10, Adam A77X og A8X, PreSonus Studio Live 32 Ai, 8-)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

U got it. Evt. send mig info i privatbesked og slet det på forummet (af hensyn til dit privatliv). :-)

Medlemsavatar
steand
Medlem
Indlæg: 2346
Sted: København

Indlæg af steand »

Hej der..

Vis ikke der er udsolgt endu, vil jeg gerne aftage en af de fribiletter.

mhv.
Steen.
PS: Sender PM med info
[size=85][color=#40BFFF]Audio/Akustik/Elektronik Ingeniør, producer, komponist og musiker.[/color][/size][size=80] [color=#80BFFF][url]https://soundcloud.com/techau/[/url][/color][/size]


Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Alle i tråden har modtaget privatbesked med info. Der er stadig 2 fribilletter tilbage p.t.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Så er det ved at være sidste udkald. I morgen tirsdag har jeg sandsynligvis ikke mulighed for at hjælpe folk videre, så jeg vil anbefale at evt. interesserede gør noget ved det i dag mandag.

Medlemsavatar
lydtek
Forum Donator
Indlæg: 32
Sted: Kbh. (Gladsaxe/Søborg + Hvidovre)

Indlæg af lydtek »

Den var en god, spændende og lærerig dag med DPA i Viften med flere kendte ansigter - Tak for formidling og adgang til Lydmaskinen ;-)
PC, Asus Z490-E, i7-10700K, 64 Ram, Win10, Cubase 12, ProAc m100, DynAudio Air6, NS10, Adam A77X og A8X, PreSonus Studio Live 32 Ai, 8-)


Nyt svar