ophængning af mixer

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Default avatar
swamager
Medlem
Indlæg: 12

ophængning af mixer

Indlæg af swamager »

Hej gode studie folk....

Jeg skal ha bygget lidt om i hjemmestudiet og skal ha min mixer flyttet over på en væg (god solid murstensvæg)
For at holde gulvet frit ville jeg gerne ha mixeren op på nogle solide hyldeknægte !
MEN...hvor dælen finder jeg store/lange hyldeknægte henne?..de skal gerne række 80 cm ud fra væggen for at understøtte mixeren optimalt. Det er en ældre Mackie 32.8 !
Jeg har været i diverse byggemarkeder (Silvan, Bauhaus osv) så dem behøver I ikke at foreslå!

Hvad har I andre gjort??..løsninger og ideer modtages med kyshånd!
Hilsen Søren.
Vedhæftede filer
Mixer8.jpg
Mixer8.jpg (41.18 KiB) Vist 830 gange

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Få en smed til at lave dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Default avatar
swamager
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af swamager »

SustainerPlayer skrev:Få en smed til at lave dem.

hehe..havde også tænkt i de baner...ville nok bare være nemmere og sikkert også billigere hvis de ligger på en hylde et sted??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

swamager skrev:
SustainerPlayer skrev:Få en smed til at lave dem.

hehe..havde også tænkt i de baner...ville nok bare være nemmere og sikkert også billigere hvis de ligger på en hylde et sted??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tvivler det er hyldevare (hø hø). Til gengæld vil jeg ikke mene, det nødvendigvis er så dyrt at få lavet. Og så er det altid fedt med noget, der er lavet specifikt til projektet.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

madsmac skrev:https://www.google.dk/search?q=zappa+in ... K4EOwxyNKM

Sådan kan man osse gøre det! ;)
Ja - det har man/har haft rundt omkring på små spillesteder også. Ok - hvis det er til set and forget - men hvis mixeren skal bruges dynamisk, så er det ikke fedt.

Nyt svar