Lille sommer-konkurrence - vind Supreme Speaker Pads SP7

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Lille sommer-konkurrence - vind Supreme Speaker Pads SP7

Indlæg af Holger »

Billede
Supreme Speaker Pads SP7 til afkobling mellem monitors og bord. Passer til de fleste desktop monitors, op til 26,5 cm i bredden

Jeg er uheldigvis kommet i besiddelse af sådan et sæt spritnye pads - og den slags skal straks afhændes til en anden stakkel.

Den bedste argumentation her i tråden for hvorfor lige du ikke skal modtage disse pads bliver straffet med at du modtager pakken med posten inden for en rum tid.

Medlemsavatar
Arild
Medlem
Indlæg: 57
Sted: Odense C

Indlæg af Arild »

Vores studie er en svinesti. Der bliver røget og drukket natten lang. Det meste af vores udstyr er fedtet ind i diverse klæbrigt alkohol og cigaretskodder. Derfor vil jeg på det kraftigste advare mod at sende disse pads vores vej, da de på ingen tid vil have absorberet så meget alkohol, at selv de mest hærgede rockmusikere ville blive påvirket af blot at klemme væsken ud af disse pads!
[url=http://www.arildmusic.dk/]ArildMusic.Dk[/url]
[url=http://www.myspace.com/arildmusic]Arild Myspace[/url]

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Jeg har ingen højtalere!
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Hvorfor jeg IKKE skal have dem?

Jeg skal da bare slet ikke have dem, fordi jeg synes du skal straffes extra ved at skulle pakke dem ind og bruge porto på at sende dem til en anden, hvor jeg bare kunne have hentet dem selv!

At du overhovedet har et så lavpraktisk, anti-nørdet, usmart, stykke tilbehør til et teenager- hjemmestudio, og er nødt til at indrømme det her på Lydmaskinen, bør være argument nok for at du bare selv skal have dem indrammet, og have dem hængende på væggen i dit mastering-studio til evig spot og spe! :-D

Jeg har desuden de fedeste speakerpads man kan have i forvejen!
2 køkkenfliser med skuresvampe imellem! Homemade og Danish design og alt det der!
Det slår bare alt! 8-)

Næ, behold du dine pads selv, Holger!

(Havde det så endda været iPads, så havde jeg måske været interesseret!)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg har dem i forvejen. Bare fra et andet mærke. Eller - mærkerne fra det andet mærke er faldet af. Så de er mærkeløse. Men det er helt sikkert fra samme producent. Og mine højttalere står ikke på et bord. De står på stands. Og så snart jeg tager mig sammen til det, så fjerne jeg det mærkeløse skum fra et andet mærke mellem højttalere og stands. For jeg tror ikke det gør en forskel der. Og så vil jeg bare have dobbelt op liggende, der ikke vil blive brugt. Og når de har ligget et stykke tid, vil jeg sikkert ikke kunne kende forskel på de mærkeløse fra det andet mærke og så disse. Og så må jeg nok forære det hele væk.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

42

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

Mangler til min højtaler til mit tv så de kan lyde optimalt når jeg ser musik programmer, imens jeg prøver på at sidde HELT stille uden at svede

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

heheh damn nogen goe kommentarer:-) her i varmen
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Holger, dels har jeg simpelthen ikke plads og vil aldrig få dem brugt i studiet. Dels så er jeg bange for at få ondt i ryggen når jeg - i erkendelse af at jeg ikke vil få dem brugt i studiet - tager dem med som liggeunderlag på teltturen i weekenden. Bare drop det

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Mine monitors er heldigvis 46cm brede, så jeg kan slet ikke bruge dem!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Joonathan
Medlem
Indlæg: 398

Indlæg af Joonathan »

Jeg foretager lydhealing af pensionister og mellemstore landbrugsdyr, via vibrationerne i mit studiebord. De der ville ruinere mig.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg skal ikke have dem, for mine børn vil bare bruge dem som frisbees og tyre dem lige i hovedet på mig.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Min kæreste bruger tit mine monitors til at varme op - Howard Stern style. De der trussebind til højttalere ville være enden på vores forhold. Nej tak du!

Medlemsavatar
Viggo Steincke
Forum Donator
Indlæg: 296
Sted: Nørresundby, Denmark

Indlæg af Viggo Steincke »

For sulan da, nej det går ikke.
Hunden søndergnaver alt fra kontokort til subwoofer. Desuden passer de slet ikke til mit pink studie, så det må blive et "nej" herfra - dog med lidt kedelig selvsving i bunden.
http://www.steincke.dk
Steincke Soundlab
Referencer: DR, Motorola, DGI, Kræftens Bekæmpelse, Lundbeck

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Jeg har simpelthen bare ikke brug for dem.
skriver noder

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Har allerede fine pads… så her vil de ryge i brændbart affald og slide unødigt på moder jord.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Tak for de mange utroligt dårlige forsøg på at slippe udenom.

Men nogen skulle jo straffes.

Den her er så langt ude, at der fluks er et par pads på vej, hvis du skriver din adresse i en PM. Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive en andens adresse, hvis du virkelig vil slippe udenom... :-D
Joonathan skrev:Jeg foretager lydhealing af pensionister og mellemstore landbrugsdyr, via vibrationerne i mit studiebord. De der ville ruinere mig.

Default avatar
Joonathan
Medlem
Indlæg: 398

Indlæg af Joonathan »

Jeg bukker og takker, Holger! Sender min (egen) adresse på PM :)

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator
Indlæg: 2362
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg af nickkbh »

jeg bor i bangkok. Også er jeg for sent på den, haha.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Holger skrev:... Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive en andens adresse, hvis du virkelig vil slippe udenom... :-D
Hahaha genialt!

Jeg er helt enig i at Joonathan er den rigtige vinder. :lol:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Ja, velfortjent sejr :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Og de er i posten i morgen, beklager forsinkelsen. Havde lige en syg uge i studiet inden jeg napper lidt velfortjent ferie.

Default avatar
Joonathan
Medlem
Indlæg: 398

Indlæg af Joonathan »

Tak for opbakningen, Hald og Morten! Og cool at de ryger af sted i morgen - du skrev jo i det oprindelige indlæg, at de ville dukke op 'indenfor en rum tid', så jeg var helt afklaret med, at det nok ikke havde første prioritet. Og i øvrigt, hvis nogen virkelig ærgrer sig, er jeg indstillet på, at de kan blive 'Dele-pads', der sendes rundt til værdigt trængende ;)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Joonathan skrev:... 'Dele-pads' ...
Runde skum :lol:

Og te'løkke med dem! :-P

Default avatar
Joonathan
Medlem
Indlæg: 398

Indlæg af Joonathan »

Vil afrunde denne fine fortælling med, at jeg har modtaget de lækre pads, og dagligt overvejer, hvad de mon skal bruges til.. ;) Måske skulle man, trods alle forbehold, prøve dem under min sub? Tak Holger - det var en sjov konkurrence.

Nyt svar