Job tilbydes i Middelfart

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Lasselakken
Medlem
Indlæg: 154
Sted: Århus C

Job tilbydes i Middelfart

Indlæg af Lasselakken »

Min kære svigerinde arrangerer en slags show til julefrokosten i sit firma og skal bruge en med et anlæg der kan afspille noget musik fra CD og en håndfuld microports/headsets eller hvad man kalder den slags.

Det foregår i Middelfart lørdag d.1.dec. 2007

Lad mig høre hvis du er mand for opgaven eller evt. kender nogen der kunne være det og så kan jeg formidle kontakt til festudvalget. Jeg ved af gode grunde ingenting om budget og den slags, men jeg tror der er en pæn chance for at tjene en betragtelig sjat penge på et nemt job her.
Senest rettet af Lasselakken tirs 6. nov 2007 17:56, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
saven
Medlem
Indlæg: 184
Sted: cph

Indlæg af saven »

Hvilke type musik snakker vi om?

Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Indlæg af Jens Ledet »

Du kan kontakte mig på 60655854 jeg kan sagtens sende et anlæg afsted.. Jeg kan ikke selv den dag men kan sende en af vores gode trofaste medarbejdere afsted :-)
/jens
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
Lasselakken
Medlem
Indlæg: 154
Sted: Århus C

Indlæg af Lasselakken »

saven skrev:Hvilke type musik snakker vi om?
Jeg ved ikke lige hvad det er for noget musik, men de leverer vist selv bare en CD der skal afspilles, så der er ikke brug for andet end en CD-afspiller og som sagt en håndfuld mikroports af en slags.

Det er så vidt jeg kan regne ud nok et ret kort job (altså bare et indslag i løbet af aftenen), så det er nok at foretrække hvis det er nogen der er forholdsvist lokale (det er surt at køre i længere tid end man reelt skal arbejde).

Medlemsavatar
Tobias-Frank
Medlem
Indlæg: 278
Sted: Denmark

Indlæg af Tobias-Frank »


Nyt svar