Reservedele til Soundcraft GB series

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Frost
Medlem
Indlæg: 64
Sted: Midtjylland

Reservedele til Soundcraft GB series

Indlæg af Frost »

Jeg er i færd med at reparere en defekt kanal i en Soundcraft GB2. Hvem i Danmark kan man henvende sig til med henblik på reservedele?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8660
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ellers plejer en henvendelse direkte til fabrikken at blive besvaret

Forhandlere i udlandet kan måske også overvejes, der kan opleves ret ublu priser i DK, (hvis nogen i det hele taget gider hjælpe).
Senest rettet af DUBTEMPLE tors 19. apr 2018 09:15, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Har du prøvet Frits Bo (værksted og reservedele) på Lydrommet i Århus (Harman importør)? Det virker ihvertfald mest logisk....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8660
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Frost skrev:Jeg er i færd med at reparere en defekt kanal i en Soundcraft GB2. Hvem i Danmark kan man henvende sig til med henblik på reservedele?
Og for dem der har læst, dem der har svaret, og dem der senere rammer din tråd via search, så ville det være god respektfuld stil at vende tilbage med en afklaring på hvad det endte op med, det er sådan man hjælper og bygger, yder og nyder, et online community. P.F.T.
/Dub

Medlemsavatar
Frost
Medlem
Indlæg: 64
Sted: Midtjylland

Indlæg af Frost »

Dubtemple - Jeg er fuldstændig enig i din udtalelse, og det er lige præcis folks viden, kontakter og erfaringer, som udgør forcen i fora som dette. En Soundcraft GB2 mikser er modulopbygget, så den pågældende kanal er fjernet fra sine "raske brødre", hvilket gør det hele en smule mere tidskrævende, idet alt såsom forbindelse og forsyningsspændinger skal leveres eksternt. Kanalen ligger stadig på bordet, og giver lidt udfordringer, og jeg er ganske enkelt ikke nået i mål endnu med diagnosen.

Men der skal nok komme feed back på projektet!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8660
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Frost skrev:Dubtemple - Jeg er fuldstændig enig i din udtalelse, og det er lige præcis folks viden, kontakter og erfaringer, som udgør forcen i fora som dette. En Soundcraft GB2 mikser er modulopbygget, så den pågældende kanal er fjernet fra sine "raske brødre", hvilket gør det hele en smule mere tidskrævende, idet alt såsom forbindelse og forsyningsspændinger skal leveres eksternt. Kanalen ligger stadig på bordet, og giver lidt udfordringer, og jeg er ganske enkelt ikke nået i mål endnu med diagnosen.

Men der skal nok komme feed back på projektet!
SUPER :-) og pøj-pøj med det !!!
/Dub

Nyt svar